God onsdag

Savipix

ScanFlyer Rusty
God ondagsmorgon från CPH

Efter en natt på Clarion blir det en kort promenad över till terminalen för att checka in på LOT mot WAW och därefter Tashkent. Blir en veckas rundresa i ett land jag har hört mycket om. Skall försöka få till en TR. :old

Ha en flott dag!

Morn fra Tønsberg. Her skal bilen pakkes når resten av huset en gang har stått opp og spist frokost og så setter man kursen for det glade sørlandet. Satser på noen gode innslag av sommer der nede da eldstemann i ukesvis har snakket om å dra på båttur for å kjøpe is

Mornings fra Hvalstad. En kort løpetur er gjennomført, før kona kan dra avsted for en ærend. Må en tur innom kontoret etterpå, opprinnelig bare for å printe ut noe, men siden jeg har låst meg ute fra både PCen og innloggingsappen på telefonen, må jeg en tur innom gutta på IT. Der er jeg etterhvert et kjent fjes etter både ha ødelagt en PC og fått til feil som ingen har sett eller hørt om før. :p

God morgen fra filialkontoret i sentrum, her er det like stille som på HQ. Men en vennlig sjel har satt over kaffen, så da kan arbeidsdagen begynne. Har også ukens eneste møte i dag.

Ønsker Savipix god tur til Tashkent[emoji846] Mellomlandet der i 1990 på min første tur til Bangkok. Det var også med LOT.

God morgen fra Riksen. Her ventes det på ERCP. Vi får se når jeg blir tatt inn. Lite pasienter her naturlig nok nå på sommeren. Det er stort sett bare transplantasjoner og øhjelp de tar på sommeren.formen er ganske ok og bedre blir det nok etter dagens oppryddingsarbeid.

God morgen fra 3150. Hadde håpet på en løpetur og påfølgende bad i fjorden i morgensol, men våknet til regn og vind.

Ut til TRF senere der bolaget tar meg via CPH til AMS, slik blir det når KL lukket TRF ruten. Eller bolaget blir vel feil all den tid det er Xfly og Link som står for operasjonen, men får da omsider krysset av AT7 i loggen slik at man har befatning med alt materiell operert i regi av SAS.

God morgen fra gullstuen på cph der en luring kjører teamsmøte uten headset. Har satt meg inn på en kontorcelle og kan opplyse om at disse ikke er lydtette utenfra og inn.

Mer kaffe!

Efter en natt på Clarion blir det en kort promenad över till terminalen för att checka in på LOT mot WAW och därefter Tashkent.

Fytti katta! Greit misunnelig på den. Håper på TR, laks og litt praktisk fra plassen.

God morgen fra Lillestrøm. Begynner virkelig å føle meg som et menneske igjen. Straks regnet roer seg blir det et nytt forsøk på golf. Gav opp på hull 2 i går da banemannskap med 3 gressklippere og en bunker-rufser åpenbart bestemte seg for å følge meg hele runden. Når du er dritdårlig funker det ikke å ha 4 durende maskiner og 7 gartnere som står rundt deg og roper "now you can hit.".

Men heldigvis har de jo veldig gode vafler på Losby, så humøret kom tilbake. :)

Se der... da sluttet det å regne så om en drøy time er jeg på utslag.

Ha en best onsdag

God ettermiddag fra Bangkok! Det ble sent i går. Var ikke på hotellet før 01.15. Ble frokost, vi valgte å sove litt etter den. Novotel Ploen Chit ligger bra til og har en grei standard! Vi var på Novotel ved Siam for 2 år siden og det var veldig slitent. Har vært en tur på MBK i dag og både fått klippet håret og hatt en sjekk hos tannlegen.

God morgen fra bassengkanten. Deilig langfrokost med mimosa og nybakt surdeigsbrød fra hoff-bakeren. Fremdeles ikke vent oss helt til delfin-showet som utspinner seg noen meter unna mens man sipper til kaffen. Alligator-turen i sumpen var som vanlig magisk og shoppingen var innenfor komfortable to timer. Rakk to herlige måltider også som nå sikkert snart viser seg på badevekten.

ad5fdd57-389e-4be5-b143-b05259b97090.jpg

8bc1ad88-feca-425b-b25f-20d035ceab7b.jpg

21fb67a9-8307-41c4-8f4e-b55d4b0926e7.jpg

edc7277e-f3c4-42f6-9be7-ee36cd407092.jpg

Back