God onsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen dra Trondheim der jeg sitter klar for frokost 06.30. Litt kontoreri g og noen hyggelige samtaler venter. Sitter her og tenker på han som dyttet Norwegianflyene borti hverandre, han våkner nok med en kjip følelse i dag.

Glad onsdag fra Ris. Snart ut døra for et møte på Skøyen…heldigvis kan man gå dit. Så finner jeg meg vel et lobbykontor resten av dagen. Onsdag betyr middag fra Sjømaten på Vinderen. Ha en best onsdag.

Mornings fra kontoret. Hjemme alene med barna mens kona er ute, så da stiller vi mannsterke opp i hockeyhallen i kveld.

God morgen fra Majorstuen. Litt forskjøvet avreise i dag som følge av et frokostmøte i sentrum. Deretter blir det bortekontor resten av dagen. Får se om jeg klarer å koke opp noe romanitsk i kveld. Ha en bra onsdag.

God morgen fra Munchen. Siste dag her i dag. Nå skal det spises frokost og deretter må bagasjen pakkes før vi drar til MUC. Får prøve å få spottet litt også. Gutten på 10 år til venneparet vårt har gitt med klar beskjed om at han forventer mange fine bilder av fly, lounge mm

God morgen fra Bergen.

Greit med en natt i egen seng før det er ut i havet i ettermiddag. Først litt "kontorering" i å avslutte MEX-turen så rett på jobb blir vel dagen i dag. Rekker vel kanskje et par kopper kaffi på bydelssenteret midt på dagen med resten av gjengen som pleier å sitte der.
Detox blir det uansett.

Ellers var det den rette ved Gate A2 i går på OSL.
Kom fra MUC med LH ca 1810. Hadde separat booking videre til BGO. Selvsagt funket ikke Domestic Transfer (måtte prøve ja). Gikk gjennom tax-free, handlet kjapt.
Opp i avg.hall, Fast track, rett frem til A2 hvor det sto Gate Closing. "Jeg har neste fly om en time, kommer fra MEX, vil bare hjem. Har Plus Bonus bill. Nylig Degradert fra Diamant til Gull"

Svar: Hmmm, lå meg sjekke…….skann BP så får du en ny lapp. btw, skifter sete på deg så slipper dere å sitte 3 sammen. Ta vindu på raden bak. Jeg ligger den inn nå mens du løper ombord. God tur (og 1835 satt jeg ombord)

Så var jeg tidligere hjemme. Fantastisk greit gjort.

FQTV

Kom fra MUC med LH ca 1810. Hadde separat booking videre til BGO. Selvsagt funket ikke Domestic Transfer (måtte prøve ja).

Ja, siden Lufthansa ikke er med på ordningen så vil det aldri funke når du kommer inn med dem ;)

Ja, siden Lufthansa ikke er med på ordningen så vil det aldri funke når du kommer inn med dem ;)

95544cc7a8a7cb9b57f8d6b7d5769332.jpg

Jeg har jo lagret denne på mobilen og pugget litt på den så jeg var innforstått med at jeg måtte løpe rundt.
Fikk nå ekstra skritt på FitBit’en ved å løpe rundt ;)9

FQTV

God morgen fra Oslofjorden. Småsliten etter to ganske så artige dager med kollegaer. Nå er det hjem og pakke om kofferten og ni-nyte noen timer med familien før det bærer mot MIA i morgen tidlig.

God dag fra hjemmekontoret. Fint med sånn "bro-dag" mellom ferie og kontoret så man får ryddet hodet og innboksen før man møter alle kollegaene igjen. Da er stressnivået lavere og jeg mistenker at jeg er en relativt mye bedre fyr som kommer inn på kontoret. :)

Nå får jeg kontorere videre

Ha en verdens ekstra beste valentinonsdag

G'morgen .. Lite annet enn snørr og brukte kleenex å få fra fruen på denne valentinerdagen. Får returnere det med å dra opp til Publix og kjøpe mer Mucinex ..

Men biff og stekte poteter til middag skal det bli uansett!!

G'morgen .. Lite annet enn snørr og brukte kleenex å få fra fruen på denne valentinerdagen. Får returnere det med å dra opp til Publix og kjøpe mer Mucinex ..

Men biff og stekte poteter til middag skal det bli uansett!!

Omtrent som her da[emoji846]
2184f53b42ad3c764ad4220297c4de34.jpg

Back