God onsdag!

God formiddag fra Forus,
Tilbake på kontoret etter India turen , brå overgang fra fint varmt vær til møkkaværet her over i sørvest idag.
Vel , mer møkkavær blir det vel når jeg kommer til Bodø i kveld. Det blir nordover via OSL med 4026 og 4122.
Morgendagen kan nok bli noe mer interessant når planen er å være med Stålvognstoget til Jernbanemuseet fra Bodø til Hamar resten av uken.
Vi får se hva som skjer , så langt er de på vei nordover ut fra Mosjøen i øyeblikket.
Ha en fin dag.

Passerer OSL nå , mini Flyprat treff i loungen med Fluxie.

Mulig det var sent på 80 tallet han fikk slag. Jeg tror han fløy 747
747 kapringen var i -88 og da hadde han allerede vært ute av firma i ett par år. Han sa at sikkerhets instruksen til pilotene var den han hadde med seg fra SAS.

Ok, før min tid.
Husker ikke å ha hørt noe om 747 kapring i det selskapet.
Vi hadde 4 jumboer, inkludert et som var brukt mye av Emiren (Gammelt svin, han hadde 4 ungjenter som "koner" og skiftet ut "konene" titt og ofte)
Må ha vært et av de flyene som ble kapret da.

Han sa titt……

Tit for tat.
God Onsdag fra Palmekysten.
Varmt og trivelig her men det går sakte med husbygging, ante ikke at det var så mye bullshit i bygge bransjen. :rolleyes:

Teller nå dagene til første Februar, har holdt meg på matta med hvit måned, eller Dry January som det kalles.
Skulle fått meg dimme lenke, teller både timer og dager til det blir fete Margaretas på nærmeste Mexikanske sjappe. :cool:

Back