• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra L1. Siden jeg har innkalt til første møte 07:30 bør jeg vel også dukke opp selv. Fulle au pair duties i kveld, mens kona er ute på vift. Kanskje bruke kvelden til å finpusse litt på sommerens bookinger. Ha en fin dag

God jordsvin-dag fra Oslo 7.

På med ren dress og rent slips for å ha nesten samme dag som i går, bare litt lenger ut på brygga i kveld. Skal prøve litt tidligere hjem i kveld så man kan prøve å pakke litt.

Men først, teste barn og kna ryggen.

God formiddag fra Kristiansand. Herlig med 600 mennesker samlet til middag i går kveld. Nå venstre en ny dag i Sørlandshallen før det blir «Dine around» i Kristiansand i kveld. Klar ferdig - selg:-)

God frisk og rask morgen fra Prærien der to svære hangarer er byttet ut med et digert hull en ikke helt vet om en har råd til å fylle med noe. Kanskje vi får Norges største saltvannsbssseng?

Møtemaraton fra nå til 13.00. Kaffekannen er fylt og jeg planlegger å ta det meste fra godstolen.

God morgen fra Vy190 mot Stavanger i snødrevet. Ble brått litt svett i panna når bilen streiket på vei hjem fra jobb i går ettermiddag og avreise var planlagt 07 i dag, da ble Vy nødløsningen til en hyggelig pris. Nå er det vel bare å bite i det sure eplet og se etter en god leasing-deal på en elbil nå som det blir mye langkjøring, betaler jo praktisk talt seg selv.

Ha en mindre svett-panne-dag der du er.

God formiddag fra kontoret

Kollegane lurte på om de måtte etterlyse meg i dag tidlig iom at jeg først dukket opp litt over 8, jeg pleier å være på plass før dem og kaffen er ofte på.. men fruen hadde en noe senere kveld med en god del drue smoothie ifm denne greia som Sud også frekventerer denne uka. Så da ble det litt senere avgang fra heimen.

Noe roligere på kontoret iom at fraktmarkedet fra Europa er såpass heftig at det blir for dyrt for dau laks. Så da blir det litt forefallent og annet som kan gjøres. Egentlig greit siden det har vært skit travelt siden før nyttår..

Tror jeg skal vurdere lunch i terminalen i dag. Så får en myket opp litt rygg som ikke synes det er dritkult å sitte stille foran skjermen hele dagen.

S

God formiddag fra Forus,
Her over i sørvest snør det faktisk ute nå! Vel , godt jeg skal avgårde til Madrid i morgen tidlig og noe varmere vær. Innsjekk med KLM er allerede gjort.
Forøvrig en fin dag på jobb i prosjektet med god fremdrift.
Ha en fin dag videre.

God morgen fra L1. Siden jeg har innkalt til første møte 07:30 bør jeg vel også dukke opp selv.

Her har jeg ikke vært innkalt til noe som helst i dag, så herlig å sove til 10.20 eller så, etter en travel- men givende tur rundt i landet siste uken.
God onsdag vestfra!

God eftan fra Oslo - kveldsvakta i går var heftig for å si det sånn. Rakt knapt å spise noe i løpet av vakta. Måtte også avlaste teamleder med enkelte ting fordi hun hadde veldig mye å gjøre, men mest pga ting andre ikke hadde gjort da og det oppdaga hun typ 20 minutter før vaktslutt. Så da ble det til at jeg gjorde det (jeg hadde gjort det jeg skulle). Sånn går nu dagen i helse-Norge - mye som helst må være klart før nattevaktene tar over showet. De er jo færre på jobb på nettene. Når man er på en sykehuspost så blir man jo fort alt. Man blir renholdsarbeider, man blir servitør, man blir personlig assistent ja you name it.

Nei glad jeg bare er assisterende vikarassistent eller no i den dur. Vi gjør så godt vi klarer, men ber om forståelse om at klokken av og til må ringe i et par minutter før vi rekker å komme. Heldigvis er det relativt få pasienter som ser på den ringesnora som ren roomservice da. Det skal sies, at det som oftest er reelle henvendelser om et eller annet og på immobile pasienter så må man være litt roomservice og.

Nei nok om det i dag er det ny dag hvor jeg ikke er på den jobben da, så skal likevel jobbe litt med noe annet i bar, men ikke så mange timer da heldigvis.Så er det snart helg og påske. Ja så håper jeg får svar fra NAV på en mystisk sykepengeutbetaling på 450 kroner. Skjønner ikke helt hva som har skjedd her.

Jaja… da varre onsdag igjen. Ingen bivirkninger etter andreboosteren som ble satt i går. Men den er jo bare halv styrke, så sku bare mangle.

Fikk telefon fra Chase igår. ‘Noen’ prøvde å bruke kortet mitt, så da var det bare å vente på nytt. Kommer i dag, tror jeg. Kjeltringer! Er vel tredje eller fjerde gang dette har skjedd meg nå.

Tåke og vått foran terrassen. Mer regn og torden er på vei. Snart på tide å stikke nesa inn i vpn-tunnellen.

Fikk telefon fra Chase igår. ‘Noen’ prøvde å bruke kortet mitt, så da var det bare å vente på nytt. Kommer i dag, tror jeg. Kjeltringer! Er vel tredje eller fjerde gang dette har skjedd meg nå.

Morgan Chase har virkelig klart å lage en bra bank når de fleste Amerikanere har konto der :)

Jaja… da varre onsdag igjen. Ingen bivirkninger etter andreboosteren som ble satt i går. Men den er jo bare halv styrke, så sku bare mangle.

.

Bruke kort - dvs har adgang til Kort Nummeret ? Det er noe som forsvant her for 5-6 aar siden, siden vi bruker ApplePay omtrent 100% - fungerer utmerket i Lahaina og paa Kolbotn. Bruker Apple Card naar en maa bruke Metal (ikke plastikk her i gaarden).

Morgan Chase har virkelig klart å lage en bra bank når de fleste Amerikanere har konto der :)

Min Bank bygger ogsaa fly, det er slik en bank er bra - bygger Chase fly ??

Ellers en sjelden rolig dag her i vest, pent vaer, moetene i Prosjektet var unnagjort 12:30 (men startet 05:00). Ellers er man paa helt frivillig og morsom bil jakt, den lille italienerinnen har en droem som kan oppfylles, bare handler om bilen maa plukkes opp i California eller naermere. Men det er en utmerket Highway 101 tralle saa det kan bli morro.

Back