God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Her rekker jeg akkurat en espresso mellom barnehage og skolelevering, og et Teammøte med folk der peppern gror. Ser ut som det også blir bra forhold for en løpetur i lunsjen. Ellers ble det i går kjøpt noen aksjer i Frontier, med den passende tickeren ULCC. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger! Godt ut i time to av arbeidsdagen her. Foreløpig ganske så (u)normale tilstander i gangene her. Men det er kaffe i koppen og snøen som falt i går er borte. Så det er bare velstand. Ha en fin en!

Ellers ble det i går kjøpt noen aksjer i Frontier, med den passende tickeren ULCC. Ha en fin dag

Flyaksjer... du???? Nå står ikke verden til Påske (heldigvis innmari lenge til)

God morgen fra Lillestrøm. Her er litt mailing og litt kaffe unnagjort. Dermed er tiden inne for å maile litt mer og drikke enda mer kaffe.

Ingen store planer. Ha en deilig dag

Flyaksjer... du???? Nå står ikke verden til Påske (heldigvis innmari lenge til)

Jag har vært innom både Norwegian og SAS det siste året...men er ute med gevinst for lengst og har forlatt begge skutene ;)

God onsdag fra flyplassen i feil ende av M8.

På tide å reise på jobb igjen. Måtte ta turen til EDI siden Luftwaffe ikke har åpnet for sesongen ut fra GLA.

Opgraderingen med Latam gikk i boks på turen over Atlanteten til den sydlige halvkule. Skal bli morro å teste deres produkt, mulig det kommer en rapport når skrivelysten kommer ramlende.

Ha en fin onsdags ettermiddag folkens :)

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God ettermiddag fra prærien. Møtemaraton part 1 håper jeg går mot slutten. Skal holde det gående iallfall til 16.00, frykter 16.30. Sitter og lurer på om jeg orker gå på en visning også.

G’morgen, ja. Flyaksjer? Har gjort gode penger både på Delta og Spirit og tror ikke toppen er nær ennå.

CoreMOW is back! På gymmen for første gang på over et år i morges. Kun 2-3 besøkende foruten meg, men det var jo normen så tidlig også før korona. Så intet behov for maske, men desinfisering av utstyret gjør man jo. Nok et skritt nærmere normalen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Back