God onsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God onsdag fra havet. Bare 2 timer igjen av skiftet nå før det blir fri. Dessuten tilhører jeg den eksklusive klubben som skal ut å fly i dag. Både helikopter og skikkelig fly. Ser sas har blokkert endel midtseter (eller så er det en tulling som har satt seg ved siden av meg).

Rekker kanskje hjem før butikkene stenger også, kona er altfor dårlig på hamstring kombinert med Trumf poeng, så hun har ikke sikret solobokser eller lam fra Prima Jæren. Får se hva jeg klarer å finne.

Har vært coronastengt trimrom her ute så det blir spennende å se om jeg orker joggetur på vei hjem. Flytoget kjører bare timesruter så det blir nok VY som tar meg fra Gardermoen.

Nyt dagen når dere våkner.

God onsdag fra Ris. Hjemmekontor frem til 12:30 - så er det påskeferie for oss også. Skulle egentlig vært i Gøteborg i kveld på vei til København...men nå blir avstandsaperol i hagen her i byen til en hyttenabo...tror det blir et bra alternativ. Ha en bra onsdag der du er.

God morgen fra Stavanger. Da kan en vel regne påsken som påbegynt. Ikke de store planer utenom ett par middagsbesøk for kidsa og en daglig spasertur. Videre blir det nok også litt øl og vin nede i garasjen til en kompis.
Nå blir det frokost.
Ha en nydelig onsdag :)

God morgen fra Horten. Her blir det jobb til ca kl. 17:00, før det blir å kjøre til TRF. Satser på mer moderat fyllingsgrad hjem i dag enn på turen bort.

Mornings fra Hvalstad. Litt småjobbing innemellom hjemlige sysler, men først må det en tur til Meny for å handle inn for påsken. Dopapir trengs også. Dessuten skal familiens tradisjonelle påskekake bakes. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Avspaserer den halve dagen jeg skulle ha jobbet i dag og bruker heller dagen på å male vegger is å kjøkkenet. Ikke store arealet det er snakk om, så fint overkommelig arbeid. En tur innom butikken for litt påfyll av mat blir det også. Krysser fingrene for at det dukker opp et dokument i posten i dag med apostillestempel som man bare kan slenge rett videre til skatteetaten, da det ikke er altfor lenge igjen til 25.04. Skulle helst sett at frisøren åpnet litt tidligere enn 27.04...

God morgen fra Lillestrøm. Som en vanlig Påskemorgen våkner jeg til at både Storsmurfen og Pellefanten er usedvanlig trøtte. De skulle jo bare være oppe en ekstra halvtime etter jeg la meg.

Men når man rister på vindunken og sjokoladeposen avslører det seg noen teoretiske grunner.

Men nå - kontorering. Ha en fin en

God morgen fra øverst i Groruddalen og her er onsdagen første måltid inntatt og er klar for en ny dag på prærien og med minst lite med folk i nærheten i dag også.

Ha en flott onsdag og skal feire at denne dagen er 13 år siden jeg bråsluttet med å røyke og takk for det.

Jan

God onsdag!
Ingen andre planer enn å kanskje følge med på fly som ikke kommer (?)
Innkjøp og slikt er for det meste i orden, så en rolig dag er fint etter litt nødvendig indretjeneste.

Ha en god dag! :)

God morgen fra Grønland. Påskeferien starter i dag og etter 2 uker med karantene og hjemmekontor skal det bli godt med litt miljøforandring. Etterhvert settes kursen mot residensen på Kongsberg. Og pålitelige kilder opplyser om at det også er mulig å få seg en duggfrisk halvliter på noen av byens serveringssteder[emoji3] Ellers blir det å feire påske i tråd med gjeldende retningslinjer fra Erna & co. Ha en strålende påskeferie!

God onsdag.

En liten innsats på jobb i dag også, dog tror jeg den blir litt mindre enn de forrige dagene.

Straks klar for langhelg, og den har jeg faktisk fint lite planer for, annet enn å prøve å klare å rekke butikken en tur på lørdag.

Ha en god en :)

God morgen fra Grønland. Påskeferien starter i dag og etter 2 uker med karantene og hjemmekontor skal det bli godt med litt miljøforandring. Etterhvert settes kursen mot residensen på Kongsberg. Og pålitelige kilder opplyser om at det også er mulig å få seg en duggfrisk halvliter på noen av byens serveringssteder[emoji3] Ellers blir det å feire påske i tråd med gjeldende retningslinjer fra Erna & co. Ha en strålende påskeferie!

Da er du heldig - her i Oslo har jo som du vet Raymond sagt nei det skal man ikke ha. Selv om det også gikk utover steder som fulgte reglene.

jaja god dag fra Oslo - får vel kanskje tenke på litt frokost. Så kan man også opplyse om at Polet stenger kl 15 og ølsalget kl 18. Etter det er det game over til påskeaften for de som vil ha noe godt i glasset.

Goood morgen fra Knausen. Fremdeles i seng og ble vekket av de to eldste som hadde kvernet en nydelig kaffe til oss. I dag skal den nye Cannondalen fra Dragen testes og litt kokkelering i kveld.

Lettere solbrendt etter en litt for lang og fuktig dag i hagen i går, så greit med litt skyer i dag.

Hm, jeg kommer inn i en tom avgangshall 1 t før avgang. Tar meg likevel i å gå med hurtigere strikk. Ingen kø i sikkerhetskontrollen, men prøver å forte meg med utpakkingen. Tror jeg er litt pendlerskadet. Ca 50 pers på innkommene og 43 på returen til hovedstaden.

God formiddag fra litt vestenfor!
Idag skal det rekreeres i Bærumsmarka, før det blir middag hos Den Gamle. Var en tur på senteret for en liten time siden, og kunne konstatere at det var et klokt valg å gjøre unna pol-ærendene igår :D
Overdigg onsdag ønskes!

I dag var det faktisk gjær i butikken også, så da er vel det eneste som har manglet litt de siste ukene tilbake igjen.

Derimot er det klin umulig å nå gjennom til banken, på tross av "prioritert kunde", for å forhandle litt på renten. Så får prøve igjen etter påske

I dag var det faktisk gjær i butikken også, så da er vel det eneste som har manglet litt de siste ukene tilbake igjen.

Derimot er det klin umulig å nå gjennom til banken, på tross av "prioritert kunde", for å forhandle litt på renten. Så får prøve igjen etter påske

Ellers kan man bytte bank. Nordmenn har en tendens til å være overkant lojale mot den banken de har. Mange tror jo at banken driver slags veldedighet, men de er like kommersielle som de aller fleste andre privateide bedrifter her til lands. :old Da bør man som kunde look elsewhere for bedre betingelser osv. Og særlig for boliglån er det nok faktisk greit å shoppe litt rundt.

Last edited:
Ellers kan man bytte bank. Nordmenn har en tendens til å være overkant lojale mot den banken de har. Mange tror jo at banken driver slags veldedighet, men de er like kommersielle som de aller fleste andre privateide bedrifter her til lands. :old Da bør man som kunde look elsewhere for bedre betingelser osv.

Det vet jeg og derfor jeg skal få dem til å matche eller gi et nytt tilbud før jeg vurderer bytte. Det er tross mindre jobb med en telefon enn å bytte

G’moorgen! Her kjører man vel motsatt av folk flest. Siste fridagen i dag før fire langvakter. Jaja, ikke så mye annet å finne på så det er bare å låse seg inne og kun komme ut for kaffe.

Kona er som en tiger i bur ... tror hjemmejobbingen og lett koronaparanoia gjør sitt. Legger meg uansett lavt i terrenget der det er mulig ...

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

God dag fra havet, pokker så langt nord.
Her er alt bare bra, og vi skal snart seile sørover.

Kona er som en tiger i bur ... tror hjemmejobbingen og lett koronaparanoia gjør sitt. Legger meg uansett lavt i terrenget der det er mulig ...

Bedre med en tiger i bur, enn burugle.... jungelord fra hjemtraktene.

Back