• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Stuptrøtt etter gårsdagens kveldsfotografering av leiligheten ble senere enn planlagt. Men nå sitter jeg nå en gang på jobb, og må bare få i meg tekoppen før dagens innsats kan ta til. Ha en fin dag

God onsdag fra Ruters grå. Note to self. Er stor forskjell å ta banen rundt 7 og banen rundt 8. Sitteplass er det bare å glemme nå. Litt jobb står på programmet men heldigvis ikkje eksamensvakt i dag da

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra BGO

Skulle egentlig være med SK 2865 til CPH, men der mangler SAS/cityjet vel piloter og har kansellert..

Ombooket til SK 898 til ARN / SK1423 til CPH med forsinket ankomst 3.20 etter opprinnelig oppsatt ankomst..

Jaja! Ha en fin onsdag

Morn fra havet utenfor Helgeland.

Seilas med rigg går ikke fort. Stopp underveis for dekkslast, fuel, mat og annet stæsj...
To CHC'er er planlagt på dekk i løpet av dagen. El Capitano skal hjem og da pleier det meste å gå i orden. Rart der der.

Begynner så smått å glede oss til solen og varmen som sies å være der sør på. Blir vel tsunami og orkan i det vi skal runde Stadten og alle sluser åpner seg. Typisk.

Ha en fin fin dag der ute.

God morgen fra Trondheim. Har begynt å ta tog til jobben og synes det funker mye bedre enn buss.
Spiser frokost på toget, inkludert er smoothie ala SAS, og da er det "nesten" som å fly. Jeg savner å fly mye, det var det eneste negative med min nye jobb... nesten alltid oppmøte på samme plass...

Sete 3A finnes ikke på tog (stol 11 var det i dag, er avhengig av rettning på toget), men tilsvarende gjør det. I dag valgte en eller annen tullebukk å sette seg på setet mitt. Frekt!

Break in news: Priority lapp på bagasje fungerte på sk908 i dag! Bagasje på båndet da vi kom selv om vi var nr to gjennom passkontrollen.

God morgen fra Gaustad. Bra varmt i dag... og deilig å være ute. Deilig å ikke være på reise. Stort sett bare deilig.

Hoy morgen fra Sandvika. Her fredses det i vei med kontor ting. Varmt som rakker’n, også innomhus.
Ha en fin fin dag :)

G’morgen, fantepakk. Her i søndre Trumpistan er morgenduggen ekstremt klompete. Den er faktisk så klompete at man aldri har sett maken. Utrolig klompete, faktisk.

Godt man bare skal subbe opp trappa til det firkantede kontoret ...

God onsdag fra en svett tiggerstad.

Nyheten på reisefronten er Lufthansa som sender meg oppdatering om at en connection flyttes frem til over 1 time før første flight begynner. Og om man ikke klager innen 14 dager så regner de det som godkjent og man får da kanskje aksess til tidsmaskinen som Lufthansa har utviklet.

Ha en god en alle som er fasinert av alle firmaer som har oppfunnet tidsmaskiner.

Relativt god kveld fra Flytoget. SK4038 kansellert pga punktering på OSL før avgang til SVG. Ble opprinnelig booket om til en senere flight. Men ringte Berg-Hansen og de fikset billett med Norwegian. Så er nå bare et kvarter etter skjemaet. Turen i midtsetet på DY ble overkommelig med hyggelig dameselskap på begge sider[emoji3] Ha en strålende aften i godværet!

Sent from my iPhone using Tapatalk

På SK834 kom håndbagasjen ut av flyet samtidig med meg selv om det sikkert var 10 stykker foran meg. Den nye loungen på CDG var jo et greit bekjentskap, men det ble ganske fullt før avgangen til ARN ble klar.
På OSL-ekspressen var det FY å ta med håndbagasjen inn selv om det var bare 10 passasjerer. I følge sjåføren var det forbudt og han ville få sparken :rolleyes:
Sånn er det ikke når jeg kjører flybuss...

Back