• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

mcduck

ScanFlyer Gold
God onsdag morgen fra Kristiansand

Natten har gått med på å bestille backpackerutstyr og hoteller. Noterer en svak minusgrad her på morgenkvisten. Dagen byr ikke på de store planene, tur til Danmark (som ble avlyst i går) på kvelden.

Ha en fin dag! :)

God morgen fra barteby!
Dagen ser strålende ut fra 6. etg.. Bare å glede seg. Bortefrokost står først på programmet, deretter en spennende dag med foredrag og masse læring.
Håper på en like god avslutning på dagen som de to siste dagene. Trondheim har virkelig fått seg noen gode spisesteder.
Ha en flott en folkens! :)

God morgen fra Snillfjord! :)

Later til å bli en flott dag i dag. Været nå er skyfritt men derav også kjølig, må nok vente på sola vil jeg tro. Scroller nettet etter dagens første store fugl og det later til at J2101 fra Bakus GYD blir dagens første. :)

Ellers er det vanskelig å unngå nyheter om den tragiske hendelsen i Frankrike med flight 4U9525, ord blir fattige når en tenker på alle de menneskene som berøres. 16 elever, 2 lærere og 2 små barn..totalt 150 omkomne, vanskelig å finne ord for slikt. :( :( Satser på at de finner svaret raskt så en får utbedret eventuelle feil.

Enn så lenge, ha en flott dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Snø i luften, så ser ut som gårsdagens tendenser til vår var et blaff. En tur til frisøren må til, så man ikke snart pådrar seg Lillestrømsveisen. Ha en fin dag

Visstnok er det også den store vaffeldagen i dag

Last edited:
Kald morgen fra Trondheim #2
-4,6 grader til oss -glad jeg har webasto på kjerra :D

Var ute med to-hjulingen igår...og det kom faktisk SNØ...!!! :drunk: :drunk: , men var ikke så kaldt at det la seg noe. Choken derimot hang seg fast , så kjørte sporenstreks til en kompis som hjalp meg å ta den ut og sjekke returfjær og akslinger, og fikk smurt opp wire'n skikkelig , så nå funkern som fjell :D :D :D Var kjølig da jeg kjørte hjem, så det gnistret i asfalten , men kom meg hjem og inn i garasjen helskinnet :D
Nå gleder vi oss bare til varmere vær :cool: :cool:

Ha en solfyllt dag :)

God morgen fra Oslo. Kom arbeidslyst her skal man motstand finne. Tragisk ulykke i går. Tok Germanwings i januar. Det er da man blir minnet om hvord skjørt livet er.

God morgen fra Oslo. Snø i luften, så ser ut som gårsdagens tendenser til vår var et blaff. En tur til frisøren må til, så man ikke snart pådrar seg Lillestrømsveisen. Ha en fin dag

Hvaaaaaa? Lillestrøm er jo perlens navle. Prikken over k-en. Stedet der drømmer bor.

God morgen fra Linje 1. Straks på Gaustad. Nuff said

Ha en fjong en

God morgen fra flytoget, inbound prærien. Ikke mye mer å si om det. Bortsett fra at det snart er påskeferie, da.

God formiddag fra Alna

Her er man innom kontoret en tur. Blir straks en tur ut til Lilleaker til en kunde som man ønsker skal fortsette å bruke våre tjenester.

Etterpå blir det en tur til barnehagen og "påskekos" Invitasjonen sier fra 15-16. Men om du er der 1505 så er alt over... Så vi får passe på at vi rekker det.

I kveld blir det nok litt diverse indretjeneste, samt at hvis lysten kommer over meg så har jeg en del rydding i garasjen - vi får se hva vi får til :)

S

God ettermiddag fra Chiang Mai.

Dagens svømmeøkt er unnagjort, prøver å få tørket badebuksa litt før den må pakkes sammen med alt annet før hjemreisen med TG121 og TG954 står for døren.
Har fått sjekket inn og sikret meg vindusplasser - det åpnet seg tilfeldigvis ett gromsete på TG954 for en ukes tid siden, godt jeg var innom og sjekket setekartet da.

Morgendagens vær ser ikke akkurat lovende ut i Oslo, håper trafikken ikke blir helt håpløs på E6 innover med Flybussen.

God onsdag! Befinner meg for øyeblikket i lufta ombord DY345 på vei til Oslo. Flyet forlot et solrikt Bodø litt etter skjema. Har hørt noen rykter om at været i hovedstaden ikke er like mye å skryte av, men det får man heller leve med. Heldigvis bare en dag til nesa vendes enda lenger sørover til varmere strøk. Ha en god dag alle sammen!

God ettermiddag,
Her over i sørvest var det fortsatt de-icing tilstander i morges. Vinter'n slipper vel taket etter hvert vil jeg tro.
Første del av arbeidsdagen er ferdig. Lønsch og der etter på et par møter før arbeidsdag slutt.
Ha en fin dag fortsatt Forumister.

God dag fra Gamle Oslo - starter vel på jobb om en drøy times tid. Har fått sjekket litt flymuligheter for årets Whisky Tour - SAS byr på beste tider og priser nok en gang, så det er det vel bare å bestille. Om det blir tre eller fem på tur er foreløpig litt usikkert.

Ha en fin-fin onsdag! Snart påske, ja! Herlig.

Back