• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Sandaker. Om vi ikke skal dit pepperen gror så blir det i hvertfall en tur dit både den og andre krydderier selges. Så får vi ta med noen brødsmuler og mate noen ender på veien. Det pleier slå an hos junior. De har i hvertfall vinger så litt flyrelatert er det. Selv om ender strengt tatt gjør seg med på tallerkenen. Sats i kveld. Ha en fin dag

God formiddag
Det var lovlig seint synes jeg.... :p :p
Tegner til å bli en strålende dag her i bartebyen -kjørte to-hjuling til jobb idag også :colgate: :colgate:

Ha en strålende onsdag :D :D :D

God formiddag fra Snillfjorden. :)

Her er det noen skyer men sola gjør sitt til at temperaturen stiger litt i dag også. Dessverre varer intet for evig og i ettermiddag slår det visst om til lavtrykk og medfølgende nedbør i form av regn/sludd og grøss....SNØ!!! Så får den komme snøen da, men den kunne godt latt være spør man meg. På flyfronten er det rolig, men SU103 og UA82 har passert på vei til SVO og DEL. :)

Jaja, ha en topp dag forumister! :D

God formiddag fra Forus,

Her skinner solen og det er bare fryd og gammen.
Arbeidet går unna og fremdriften i prosjektet er god.
Litt tid til å frekventere Forumet blir det tid til i dag og.
Ha en god dag forumister.

God dag fra Akersgata. Her er det øredøvende korpsmusikk i anledning av besøket til Andris Bērziņš'. Feiende flott! Ellers er det behagelig å tenke på at det er turnusfri torsdag og fredag, og at jeg ikke skal på jobb før mandag kl 16 igjen. Ha en fin-fin onsdag!

Dagens utfordring: Å få noen til å skjønne at min arbeidsgiver og en av våre største konkurrenter ikke er samme firma.

Ellers er det onsdag, feels like torsdag. Fri på fredag, siden man skal tilbringe noen timer med en kanadier inni en stor hall i Oslo. Ellers passer det at kontoen er ganske så likvid nå, sånn at Norsk Tipping kan ringe meg i kveld.

Ha en god en :)

Back