• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo. Faktisk litt grått i hovedstaden, og temperatur på bare 18 grader, men Yr hevder det senere idag blir sol og 28 grader. Jobben kaller, men planen er å legge inn en liten fly&lunch i Drammen. Når jeg kommer hjem så frister det å fullføre flasken med Cloudy Bay Savignon Blanc som ble påbegynt i går :D

Ellers var Politiet imponerende effektive med passet mitt. Har alltid opplevd det ikke har tatt mange dagene, men denne gangen lå passet i postkassen dagen etter jeg hadde vært på politihuset :up:

Last edited:
God morgen fra Akersgata. Var på plass på jobb 0555. Satser på å starte ferien litt over 11. Da blir det ferie drøye tre uker. Først knappe to uker i Varna, på fast hotell og med hyppige besøk på Cubo, tenker jeg. Deretter tog till Sofia, videre til Skopje, så Ohrid med sjøen før Air Serbia tar meg videre, og til slutt noen dager i Berlin, som vanlig.

Tradisjonell Balkan-Berlin-ferie altså, men med ett nytt land. Det skal nok bli fortreffelig. Han en fin onsdag, spesielt dere som må bygge landet! :colgate:

Last edited:
God morgen fra Oslo. Faktisk litt grått i hovedstaden, og temperatur på bare 18 grader, men Yr hevder det senere idag blir sol og 28 grader. Jobben kaller, men planen er å legge inn en liten fly&lunch i Drammen. Når jeg kommer hjem så frister det å fullføre flasken med Cloudy Bay Savignon Blanc som ble påbegynt i går :D

Ellers var Politiet imponerende effektive med passet mitt. Har alltid opplevd det ikke har tatt mange dagene, men denne gangen lå passet i postkassen dagen etter jeg hadde vært på politihuset :up:

Ja dem er ganske effektive har også opplevd det at det har ligget i postkassa dagen etterpå, dog har jeg skaffet pass utenom "høysesong".

Guten morgen fra Oslo. På tide å hoppe i dusjen tenker jeg og atter en dag på kontoret.

God morgen fra Drammen! Blir kjekt med en liten fly&lunsj i Drammen i dag. Første arbeidsuke etter ferien har kommet godt i gang, og før i dag onsdag kjenner jeg at det er greit å stå opp klokken 0600. Håper alle får en flott dag!

God morgen fra Aviator OPS.
All systems are go. Kaffe har man fått, og det ser ut til å bli en bra dag. *bank i bordet*

Wow... Dagen etter er litt sjef.

God morgen fra London der man sitter og venter på BA762 til Oslo. Enn så lenge har jeg 4C på første rad bak Club. Fingers crossed... for det og for at jeg slipper å gate checke noen av de tre bag'ene mine. Dådyrøyne opparbeides i skriblende stund.

Ha en fjong dag!!!

Morn frå ein grøn buss i Trondheim. Kom meg på veg til jobb berre "litt" over åtte i dag... Stas å sovne klokka halv to og. Det er ikkje alltid like kult å både bestemme over og høyre etter seg sjølv... Ja ja, blir kort veke både denne og neste pga ting som må fiksast og besøk som skal komme. Motto for dagen:Der er ikkje så ille som du trur!

God morgen fra Forus,
Første dag med noe skyet og normal temperatur her over i Sørvest.
Et par timer her på kontoret før kursen settes for ukas tur østover med luftbussen , SK4016.
Møte på OSL idag og satser på retur i ettermiddag/kveld.
Ha en fin dag Forumister.

Må begynne å melde meg på "God nnndag" jeg også!
Sitter hjemme, under trappa, den ene hjemmekontoret, her på Stjørdal og er så smått i gang med det som skal gjøres. Har litt abstinens hver gang jeg hører det tar av et fly, og må bort i døra for å kikke på hva som er på vei opp. Over helga skal jeg sette foten ombord igjen, etter en og halv mnd på bakken.
Ønsker alle en fin dag, med eller uten tropevarme!

God formiddag fra Oslo nord - så ut som regnet skulle komme allerede fra kl 07:00 og nå er kokka snart 10 og sola skinner.

Viktig melding: Bare et glass er godt for kroppen :

10345567_10203595580985086_7691419740241226193_n.jpg

God onsdag fra Trondheim#2
Kommet hjem etter 17 herlige feriedager i Danmark, alltid nedtur de første dagene etter hjemkomst. MEN trøsten får være flytur med eldstemann i morra og overnatting på Radisson Blu Oslo Airport. Satser på at oppgraderingsflaksen gjør seg gjeldende igjen 😀😀
Ha ein framifrå dag folks 😊😊😊

Fullt fly til Varna, noe overraskende. Snart klart for en øl etter framifrå sjømat fra rullebåndet. Wifi funker.

Back