• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

LN-FHU

Superflyer
Morgen fra Trondheim.
Jobben kaller etterhvert,må vel smøre noen matpakker og skrape litt is først.
Ha en fin en :) :)

Tidlig morgen fra Lillestrøm. Ned til flytoget, før det blir OSL-ARN-DUB-CPH-OSL i dag. Alt dette for et lite møte.

Giddy-up, som noen sier.

Mornings. Rett under null og nå har det begynt å snø. Ser ut som jeg blir sittende i skogen til langt på kveld før jeg må hjem og pakke. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Forus!

Da var man faktisk kommet halveis i arbeidsuka! Går litt for kjapt dette her....

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra godstolene i avgangshallen på Flesland. Fri for forelesninger i dag, så hva gjør man da? Bestiller seg en dagstur med youth fare selvsagt! :D

A hoy. Vått i Stavanger. Snart utvikler vi vel gjeller. Endelig morgen. Første nattevakt ferdig. To igjen. Ti dager til flytur i wrap. Trøtt som en strømpe. Bingen neste! Å hei!

Morn fra kantina.. Virker som vi får en treseter hver til EWR ... 38 kom inn nesten en time tidlig... Chicago here we come...:colgate:

Morgen fra Trondheim.
Jobben kaller etterhvert,må vel smøre noen matpakker og skrape litt is først.
Ha en fin en :) :)
Det gjorde eg også. Matpakke, altså. Men det hjalp visst ikkje, han ligg at heime på kjøkkenet. Nokre dagar skal det ikkje meir til...

Jaja, god tur, folkens! Kalde Trondheim helsar.

Jaja. Så sjekka eg Altinn. Det hjalp litt på humøret og reisebudsjettet for sommarferien. Får slutte å sutre og begynne å jobbe :).

God ettermiddag fra Tananger

Her nyter man noen dager med fri før man på fredag skal en tur ut i havet.

Dagen til nå har man bl.a. brukt til å kjøre 3 forskjellige MINIer, 2 diesel og 1 bensin. Min nesten 3 år gamle og 2 flekk nye. Gøy det ;)

Mindre enn en måned igjen til man skal til LIS igjen, gleder meg til det :colgate:

Men først skal det bookes om flybilletter til BGO...

Ha en fin dag forumister :)

God dag fra Sandvika,
Tid for lunsj etter en "flying start" på dagen over fjellet.
Regn, surt og kaldt i sørvest på morgenkvisten. Satser på at det er bedre ved retur senere idag.
I kveld blir det He115 prosjektmøte i FMS.
Ha en fortsatt fin dag Forumister.

..før det blir OSL-ARN-DUB-CPH-OSL i dag.

Du får kakke Farmer på hodet .... 5F på SK2538 .. ;)

G'moorgen . .vært på Home Depot og kjøpt musefeller etter at vi oppdaget at katta nok har ligget på latsiden i det vinter. Feller er utplassert på strategiske steder i garasjen, så får vi påpe det gjør susen.

Kaffekopp nummer to er akkurat tom .. nå blir det litt stresstest av sanitæranlegget før jeg kaster meg ut i arbeidslivet.

Back