• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God onsdag fra Forus. En time gjenstår av den første av tre nattevakter denne uka. Gleder meg allerede til helgen. Ingen store planer for dagen med unntak av å finne frem til loppekassa om en times tid altså. :-)

Ha en flott onsdag forumister.:-)

God onsdag! :-)

God morgfn dette kan bli en god dag eller en dårlig dag avhengig av om 05400 lar meg endre et legg på billetten min.

Vinner jeg i Vikinglotto blir det uansett en god dag:-)

Re: God onsdag! :-)

Mornings fra en av Ruters røde. Uvant equipment change fra Scania til Solaris på Prærieekspressen i dag. Dagens spenningsmoment er om det blir overtid eller trening i kveld. Så enten lommeboka eller helsa kommer positivt ut. Ha en fin dag

God morgen fra Dubai. Svært hyggelig å hente senior på DXB gå – og som vanlig er dette en herlig sosialantropologisk opplevelse.. Nå på høsten går det nå gradvis over fra kun mye spennende ”expats” til mye merkelige turister og det er et yrende liv på arrivals. Behagelige 32 grader når han landet femten minutter før skjema. I går ble det 2xQR 787 på monkey – og han var veldig overrasket over hvor trangt det er på disse flyene (de har på dette femstjerners selskapet 31” mot LCC Norwegians 31” og 32”)

I kveld er det Kobe biffer på det øverst rankede steak houset for tiden her nede - La Parilla.:drink

Nyt dagen.

God morgon frå Jåttåvågen i Stavanger!

Klar og frisk morgon i denne byen, og har komt meg på kontoret. Ikkje mykje bilkø når ein starter 0630, og parkeringsplass var heller ikkje noko problem ;)

Halvveis til helg, så ha ein flott dag alle saman! :)

God morgen fra Stavanger!

Sykemeldt på tredje dagen, og jeg begynner å kjenne at det er rett og slett kjedelig å være hjemme. Så da får man heller finne noe å henge fingrene i her i huset heller.....

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra hovedstaden, går over nattens mailer over kaffeslurping og litt Flyprat. I kveld må jeg nesten si ja eller nei til ett altfor godt tilbud jeg fikk av en medlem her inne, men først må jeg regne litt på tingenes tilstand! ;)

Ha en fin dag videre!

Guuuuuuuuuudd mårning Troooondheiiiimm ( og resten av verden) ;)

Strålebde dag ivente, har ryddet plass til millioner på millioner fra Norsk Tipping på konto og sitter på jobb og har taklet en hel haug av "de jæ**a kundene" uten at humøret har blitt dårligere av den grunn ;) ;) ;)

Dagen startet med skodde og 3 grader , men nå skinner det opp.

Ha en fantastisk dag forumister :drink :drink :drink

God morgen fra mitt andre hjem: Sortland!
Her er det grått og overskyet, og Kjerringnesdalen ligger innhyllet i en regnbyge! Fun fact: KG (Kjerringnes) NDB ligger strengt tatt i Sigerfjord, men har sitt navn etter nevnte dal, så vet dere det. KG er for øvrig en del av LOC innflygingen til SKN, så det kommer av og til en liten grønn en over her også. :)
Dagen blir å gå til å gå ned på butikken for å kjøpe kaffe (hvorfor glemmer jeg bestandig av å kjøpe det???), slappetering innendørs med litt TV titting, og å arbeide meg nedover landet til Bodø igjen.

Ha en kanon dag!

God morgensen fra det Sørlandske!

Her er man på plass på kontoret for dagens talljoungleringer. Siden det just ble ny måned har jeg liggende en del tall jeg må prøve å trikse i rett rekkefølge.
Trofekjerring og unger er sendt til Danmark på et par dagers høstferie. Så det er deilig og fredelig å være hjemme om dagen.

Frode: Du kan bare rydde tilbake på kontoen din. VikingLottoRekordGevinsten serveres dessverre for deg på Sørlandet i aften. Kunne nok vært mer spesifikk med adressen, men trenger jo ikke å kjede dere andre med detaljer! ;)

Hva jeg skal gjøre i morgen avhenger av en telefon i kveld. Så da tar vi det derfra!

BF:cool2

God ettermiddag (sånn cirka) fra loungen på OSL. Endelig er det sommerferie for meg også, og i år som i fjor er det Thailand som står på programmet :)

Det er en del frustrerte passasjerer i loungen i dag pga. en snart 4 timer forsinket SK907, men latteren sitter løst blant dem og kommentar fikk flere ut i vill latter: tenk om vi hadde flydd DY i stedet, da hadde vi kanskje vært halvveis i forsinkelsen nå ;)

Neste stopp: baren i senator loungen i ZRH :)

God ettermiddag - dagen i dag var vel relativt A4 og uten noe som helst spenningsmomenter annet om det var rene kaffekopper i skapet på jobben i dag tidlig. Det var det så kriser er ungått.

*Gjeeeesp*

Jetlag er gøy. Omtrent akkurrat stått opp etter å ha sovet fra 9-tiden i dag morges, som igjen var et resultat av at jeg sovnet etter å ha kommet hjem i havl fire-tiden i går. Antar at det jevner seg ut før jeg skal på jobb igjen etter neste uke ;) Eller: Med mindre jeg vinner VIking Lott, da. Da kan det hende jeg ikke skal på jobb igjen. Får se det an.

Ha en god en :)

Hei fra PHX. Aldri vært så nærme Mexico før ^^ fløy over Albuquerque aka "hjemmet" til Breaking Bad. Det var litt løye :)

Har lært at det tar sin tid å fly USA på tvers over sørstatene. Skal bli godt å komme nordover snart for å kjøle seg litt ned ;)

Kan også bekrefte at livet går videre på gammel måte i morgen også!
Er det raaaaaaaart jeg drikker??

BF:cry:

Ingen millioner fra Hamar her heller. Go eftan fra Chicago. Her har fruen ankommet hjem og det er min tur til å koke middag. Delivery mao.. ;)

Qantas F på 380 booket neste torsdag. je je je!

Snart medda'n her også - lukter godt nedenfra. Og Delta MD90 på tirsdag. Økonomi. Vi uvaskede reiser litt mer beskjedent ... ;)

7 minutter til shutdown - da blir det pils og middag på terassen. Herlig!

God ettermiddag (sånn cirka) fra loungen på OSL. Endelig er det sommerferie for meg også, og i år som i fjor er det Thailand som står på programmet :)

Det er en del frustrerte passasjerer i loungen i dag pga. en snart 4 timer forsinket SK907, men latteren sitter løst blant dem og kommentar fikk flere ut i vill latter: tenk om vi hadde flydd DY i stedet, da hadde vi kanskje vært halvveis i forsinkelsen nå ;)

Neste stopp: baren i senator loungen i ZRH :)

Bytte av hydraulikk pumpe på motoren. Jeg jobba som en gææærn for å få det flyet avgårde! Men det gikk til slutt!

Back