God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra en av Ruters røde her i hovedstaden. Blir å barrikadere seg på kontoret og jobbe videre med både månedsrapportering, forecasting og budsjettering. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Ikke helt kanskje, men forsåvidt. Kan skje spennende saker og ting i dag, så får vi se...

Ha en fin dag folkens :)

Last edited:
God morgen fra Oslo, kaffen er på vei ned i høykant og man tenker litt på gårsdagens fine fjordcruise med Børøysund! Synd sesongen snart er over.. :/

Minner også på at Oslo straks mister nok et sjenkested, Kristiania Bar & Cafè pælmes ut av Rom Eiendom allerede på fredag.

Ha en fin dag!

Hæppi lille-lørdag fra bartebyen
Satser på å unngå overtid idag, og heller stikke ut å handle litt stoff.......til klær ja ^_^ Dette skal så settes sammen til et kostyme......ikke av meg nei(selv om jeg har symaskinsertifikatet fra 5.klasse)

Ha en artig onsdag :D :D

Trallabom fra Lillestrøm! Her skal man straks ut og kjøpe møtekake. Det betyr selvfølgelig at man skal ha møte.

Det blir gøy. Skikkelig vip liksom. Snakke om masse lure ting og sånn da. Mmmhhh!

Ha det fint da liksom

Trallabom fra Lillestrøm! Her skal man straks ut og kjøpe møtekake. Det betyr selvfølgelig at man skal ha møte.

Det blir gøy. Skikkelig vip liksom. Snakke om masse lure ting og sånn da. Mmmhhh!

Ha det fint da liksom

Og hva er gjennomsnittsalderen på møtedeltagerene da, liksom? ;)

God morgen fra det Sørlandske lissom.

Tilbake på kontoret etter å ha tilbrakt natten på Strand Hotel Fevik utenfor Grimstad. Fint hotell rett ved stranden, og med det været som var, ble det jo fantastisk. Nydelig middag i går kveld med super drikke til og noen glass ut i de små timer. Da var det sannelig ikke rart at jeg drakk lissom.

Kjempedeilig å våkne i dag lissom.
Heldigvis super frokost på hotellet og så var jeg glad for at det ikke var meg som skulle kjøre tilbake til Kristianby. Lissom.

Etter å ha lest andre poster i tråden fikk jeg lissom kjempelyst på kake jeg også. Merkelig at man skal ha slik søtsug dagen derpå.

Kjenner at jeg strutter av arbeidslyst nå ja. Lissom! :stir:

Urk urk!

BF:cry:

Halla!

Bare syyyykt mye pakker, da. Også kom de med sånn gammalt propellfly. Trodde det skulle kræsje, lissm. Bare.. eh.... *telle* sjuesekks dager til ferie, da lissm! sånn bissniss class, ikke sant. Blir syyyyykt bra da, bare champagne og sånn, lissm.

God bedring ønskes.

Tjooo bing! Da er familien avgårde på jobb og skole, så her sitter jeg alene - eh, 'alene', da jeg er omsvermet av to hunder og en katt ... Velvel. Står en cheesakake i kjøleskapet så det blir vel et dugelig stykke til lunch, for alle vet jo at man ikke legger på seg av det kona ikke ser man spiser! :)

Boot Liqour på radioen .. kaffe i koppen .. frisk bris gjennom åpen dør .. egentlig har jeg det helt ålreit!

God ettermiddag fra Forus,
En god arbeidsdag er i ferd med å ta slutt.
Planer for resten er året tar form.
Dette ser bra ut og med noe mer forutsigbare jobbreiser.
Men nå;tid for å ta seg hjemover og gå løs på "ettermiddags/kveldsskiftet".
Ha en fortsatt fin dag alle.

Hoy fra Forus. Første timen av ukas første kveldsvakt er unnagjort. Fikk gjort unna diverse papirarbeid i starten. Ellers satser jeg på det blir en rolig aften.

God aften, to dager med bare møter, stillesitting og myeeee god mat inkl. stor dessertbuffet etter både lunsj og middag. Slik er ikke slankende!

Heeeer går det i ett!

Innimellom abortmotstandere og kommunister, sitter jeg og prøver å forandre verden :p

Sees 10.september :p

Innimellom abortmotstandere og kommunister, sitter jeg og prøver å forandre verden :p

Og Someone og niesen min har en slugg-fest av en diskusjon på Facebooksiden min .. Aiaiaiai .. Det er bare å slå seg ned med popcorn og brus! :up:

Back