• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Onsdag

Replying to Topic 'God Onsdag'

g'onsdag fra Sandvika. Trety, er det vinterferie i Buskerud? Trafikken på E18 har ikke tatt seg opp (heldigvis) etter vinterferien i Oslo/Akershus i forrige uke, så enten har de vinterferie ute i drammens-området eller så følger folk oppfordringen fra VG om å la bilen stå - uansett tok det under et kvarter å komme seg på jobb i dag! Herlig!!! "Nå kommer vintern, nå kommer den kalde fine tida...", og i kveld er det LOST! igjen på TVNorge....:devot:

Glad vintermorgen... Det kan jeg si som kjører rundt i en 4X4 sak av en leiebil og kommer frem uten å måtte måke... JIPPI... Tror det blir 4x4 på meg også ved neste bilkjøp... Ja CK det er vinterferie i Buskerud denne uken...

Ha en bedre onsdag - kun to arbeidsdager igjen før Svalbard...

God morn fra Tromsø

Her er det fortsatt flott vintervær, dog uten sol idag. Jobb til ca 20 i kveld, huff å huff, lange dager.

Ha en fin onsdag :D

:nor

Her i sør snør det som bare rakker'n! Godt å kunne holde seg innendørs. Det er rene skøytebanen på veien! Huff og huff!

Kommer ikke sommeren snart?

BF:cool2

God onsdag fra ett kjolig, men solfylt Skottland (2 dager paa rad med blaa himmel skjer ikke hver dag)

Go' morgen, ja! Ti varme her med en solfylt, sommervarm dag i vente! Men jeg skal til Portland i dag, hvor skikkelig Seattle-vaer venter. Regnjakke er pakket.

God mandag fra Drammen! Snøen laver ned over byen fremdeles, med glatte veier og høye brøytekanter som resultat. Noen som sa at våren var på vei?

CK: Buskerud har vinterferie, ja, og det var jeg veldig glad for i går og i dag. I går fordi jeg kjørte til Gardermoen på kundemøte (motorveien var glatt!) og derfor unngikk litt av kaoset, og i dag fordi jeg under de-icingen av den franske (som i motsetning til EB's leide startet som den skulle :)) oppdaget hvorfor Biltemas vindusviskere kun koster 59 kroner - festet røyk og jeg brukte litt tid på å ordne en provisorisk løsning. :p

God dag fra Fornebu :)

1 mars men en skulle ikke tro det. Snøfokk og skremmende kjøreforhold idag. Det som skremmer meg litt er at veiene Nord for oslo er ikke saltet eller knapt nok brøyta,mens vest for Oslo er det grundig måket og nesten snøfri veier.

Håper det kommer vår snart :)

Senvakt idag så dere får kose dere folkens :D

God dag fra Bergen også !
-Sola skinner fra en skyfri himmel i dag også ! :up:
Her er det vinterferie for skolene og da er det mye mindre trafikk på veiene også !

Det ser ut som om vi får kjempevær hele denne uka !

Siste dag i frihet foer foerste dag i nytt kontor paa Wall street..
Fint vaer og den skal nytes!!

God kveld fra Kirkenes

Da var dagens undervisning unnagjort, nærmere bestem 7 timer med excelundervisning knyttet mot sannsynlighetsregning. Kaldt i Kirkenes i dag. Temperaturen i sted lå på -20 grader. I morgen bærer det tilbake til Alta via Vardø og Vadsø. Satser på fint vær slik at det blir mulig å ta litt bilder underveis.

En liten hilsen fra Phoenix, hvor jeg er iferd med aa gaa ombord i en nymalt USAirways/AmWest-A319. Designet vinner paa meg - syns etterhvert den er riktig saa lekker!

Back