• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Flytoget. Siste KRS-tur med nåværende arbeidsgiver står på agendaen. Bryllupsvalskurs i kveld. Ha en fin dag

Mornings, morgenstund har gull i munn sies det men for meg er kjeften fylt av sort væske i øyeblikket. Satser på at væsken gjør sitt for at dagen blir bedre sånn etterhvert en gang.

Men ellers, snart helg og etter der igjen er det tid for en ny helg så er det bare fem helger igjen til ferie :)

Ha en fin dag!

God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks ut og hente litt kollegaer på flyplassen. Disse skal så underholdes i 2-3 dager.

Så er det BA-tilbud billetten man booket igår, med AA hjem... Var det så lurt? Oppgradere til F? Det er ingen skuff i C... 2-3-2 seating...

Livets harde valg. Ha en fin en folkens.

God morgen fra Oslo tinghus! På plass på kontoret og klar for å gå løs på dagens avgjørelser.

Ønsker alle en fin dag!

Heldagsmøte ifm lansering av nytt produkt står på agendaen i dag. Ser for meg en dag med mye kaffe. I kveld blir det å ta noen Geocaches.

Ha en flott dag!

God formiddag fra et regntungt Krsand!
Godt man jobber inne i dag. Ingen andre planer for dagen heller.
Og like greit er det. Fint med en sløvedag hjemme!

Mornings, morgenstund har gull i munn sies det men for meg er kjeften fylt av sort væske i øyeblikket. Satser på at væsken gjør sitt for at dagen blir bedre sånn etterhvert en gang.

Jägermeister??? :colgate:

BF:cool2

God morgen!
Fridagen går med til utflukt med kollegaer fra OPS'en. Om været holder blir det en liten tur ut til Tusenfryd og deretter middag på Aker Brygge. Om det skulle skjære seg helt med været skal vi nok fortsatt klare å gjøre Oslo mer utrygt enn det allerede er.

Have fun! :)

God formiddag fra TRD

En av turens få dager der man slipper å stå opp før sola har godt ned, hærlig! :8:

En av WF's -100'er skal snart frakte meg et lite stykke nordover igjen, før turen går sørover igjen i kveld.

Ser at det pågår arbeid mellom gate 35 og 36, og lurer egentlig på hva det skal bli...

Enda en natt skal tilbringes inne i Trondheim by før turen går sørover i morgen.

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag fra hjemmekontoret!
Tilbake på jobb etter en kort ferie, og er litt deprimert over at dette var siste lange ferietur før jul. Diners Club greier å gni inn salt i såret ved å reklamere for høstrabatter. Hva skjedde med sommeren?

Dagen går til å komme seg ovenpå i mailboksen, og kanskje jeg skal gjenoppta treningsprogrammet etter en liten sommerdvale?

Ha en fin dag videre!

God formiddag fra TRD

En av turens få dager der man slipper å stå opp før sola har godt ned, hærlig! :8:

En av WF's -100'er skal snart frakte meg et lite stykke nordover igjen, før turen går sørover igjen i kveld.

Ser at det pågår arbeid mellom gate 35 og 36, og lurer egentlig på hva det skal bli...

Enda en natt skal tilbringes inne i Trondheim by før turen går sørover i morgen.

Ha en fin dag forumister :)
God ettermiddag fra restaurant Provance ca midt i Norge... ;)
Så et skilt, med et kjent navn på, ikke så langt herifra :p

G'onsdan fra Berger. Nok å henge fingra i som vanlig. iPhone'n er også levert inn hos NetCom på Jessheim. Antageligvis får jeg en ny i løpet av noen dager. Som ekspeditøren sa: "Det fine med iPhone er at de ikke reparerer dem" ^_^

Ellers var det flaks at jeg lot den forrige iPhonen (den med knust skjerm, men funker ellers fint) ligge etter at jeg tok en storopprydding i helgen, og bl.a. kastet alle gamle mobiltelefoner.

God onsdag ønskes :)

Kryss i taket fra ORD! Ser ut til at United klarer to av to i dag: Ikke kansellert OG paa rute. Skal tro om Dag har funnet noekkelsettet? :P

Kjapp tur til Pittsburgh i dag. Moete ett par timer paa Hyatt i tilknytning til terminalen, deretter retur med AA, lander vel litt foer kl 1300 og paa kontoret minutter etter.

God onsdag allerede!

Gudd måårning, ja, Sitter på terassen ved enden av VPN-tunellen som starter ikke langt fra der BSSW sitter og tar min andre morgenkaffe etter skolekjøringen.

Boss'en har beordret klargjøring av dress og slips, så da er det kanskje duket for en morsom tur eller to i nærmeste fremtid...?

Da har man dratt nytte av BA sitt tilbud, og økte satsing på BGO, og booket neste års Vegas tur med BA i WT+, og fått oppgradert turen bort med Avios. Dermed blir første IC tur med BA i Club. Blir nok hyggelig. :)

Da har man dratt nytte av BA sitt tilbud, og økte satsing på BGO, og booket neste års Vegas tur med BA i WT+, og fått oppgradert turen bort med Avios. Dermed blir første IC tur med BA i Club. Blir nok hyggelig. :)

God tur!

Neste 3 betalte turer til Europa gaar faktisk med BA for meg ogsaa. Garantert den billigste maaten aa komme seg bekreftet opp i premiumkabin som finnes, baade til C og F.

Neste 3 betalte turer til Europa gaar faktisk med BA for meg ogsaa. Garantert den billigste maaten aa komme seg bekreftet opp i premiumkabin som finnes, baade til C og F.

Har tuklet litt med bookinger i dag jeg også, med BA av samme grunn...

Fortsatt god kveld!

Back