God onsdag ønskes...

Re: God onsdag ønskes...

G’moorgen! Her vestpå har vi 8-10 grader og regn. Observerer med skadefro at enkelte som hoverte og gjorde seg morsomme da vi her i Atlanta-området fikk 20cm i desember, nå får hysterisk anfall uten engang å få målbar dybde. Jaja ..

Får familiebesøk i dag, så da blir det en tur til aerodromen for å plukke opp gjesten. Planlegger å dra nedover litt tidlig, så da blir det kanskje noen bilder etterhvert.

Tja -35 i Folldal er da kaldt nok det... :angry: Legg til vind så har du noen gode effektive kuldegrader. :old
Edit var visst -42...

God ettermiddag fra Oslo - her er oppsigelse sendt til utleier, så i midten av måneden som kommer tar man jo over det som er mitt på et vis. Eller dvs teknisk sett bare en andel av et borettslag...Jetlagen sitter fortsatt i, men det går bedre og bedre dag for dag som man sier.

Gratulerer så mye!!!

Eftan frå SK810. Her er det fullt, og dårleg stappa. Gjekk feil, og kom litt seint til bagasjestappinga. Gjekk med eit nødskrik. Ein dude med ein bag full av kamera vart sist og slit. Aldri sett eit så fullstappa fly før. Men elles ser det ut til at snøen held seg unna sånn passe.

Gurumpfh fra Nærflyplassen. Kom meg akkurat i posisjon for å ta Luftis og China Cargo, så byttet de baneretning. Da gikk selvfølgelig det i dass .. Men fikk reposisjonert meg og muligens kommer det litt godsaker til frokostkaffen ..

26c3716a306662375aa10b2f6a23bda4.jpg

Gurumpfh fra Nærflyplassen. Kom meg akkurat i posisjon for å ta Luftis og China Cargo, så byttet de baneretning. Da gikk selvfølgelig det i dass .. Men fikk reposisjonert meg og muligens kommer det litt godsaker til frokostkaffen ..

26c3716a306662375aa10b2f6a23bda4.jpg

Tøft!!! Er ikke hver dag du ser Delta baljer på ATL

God onsdagskveld fra Santa Cruz Tenerife.

Registrerer at det er fullt samferdselskaos hjemme i whiskylandet etter noe kona mente var en halvmeter en snø. Etter hva jeg kunne se var det nærmere 15 cm...
GLA, EDI og ABZ har vert stengt store deler av dagen, kona gav opp å komme seg fra Glasgow til Aberdeen langs skinnene da det var problemer der også. Hun forsøkte å komme seg nordover via Edinburgh, men var snar å returnere da beskjeden var at ingen tog går nordover, og togene tilbake til Glasgow sluttet å gå klokken 6.

Som hun sa: Snø er en unnskyldning for folk til å komme seg tidlig hjem fra jobb, eller ikke jobbe i det hele tatt.
28280085_1764186256977265_4289361461336899426_n.jpg

Scotland... The only country to go on red alert for weather warning and everyone heads to the shops for a carry oot.

Ha en finfin onsdag folkens! :)

28471923_10156206510849740_5873373291038937554_n.jpg

Last edited:

Dersom du har en skrittlengde på 1,006 meter og krysser Lysakerelven på broen ved T-banen er det faktisk akkurat 10 000! Med lue og varme votter burde det være en grei tur i penværet.

Da var jeg nok i mål allerede på Majorstuen.

Back