God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag med nye muligheter... etter helgens ferie og gårsdagens barnebursdag er det tilbake til trening i ettermiddag. Kjenner at det både trengs og skal bli godt... Ha en bedre onsdag...:spin: (Hva med en trenings smiley?)

Nydelig vêr i Malaga i går ettermiddag/kveld, får håper det vedvarer resten av uka også slik at eg får lagt nytt tak på huset......

g'onsdag fra FBU - her er det MØRKT, ja! Men, det gikk greit inn på E18 idag, Prinsessen begynner å bli friskere og det er snart helg! Livet er herlig.

EB - du har jo selv sitert Jern-Erna på at det ikke finnes smilende joggere, så da er vel en trenings-smily en selvmotsigelse, eller??

Alive and kickin' from tigertown! :up:

Kan bli en jobbmessig stor dag idag, forøvrig kan det meldes om gråvær og til dels lavt skydekke, rolig vind og en grei temp for øyeblikket.

God formiddag :) Her sitter man med skallebank de-la grande fiasko.

Ellers alt greit og imorgen er det laaanghelg og sørlandstur :D

Kos dere folkens :)

God morgen fra ATL ogsaa! Her er det ogsaa moerkt og Lillegutten skal settes paa skolebussen om et kvarters tid. Har ikke sjekket vaeret, men bikkja var toerr da han kom inn.

Har absolutt ingen planer for dagen.

God ettermiddag. Ingen morgenfrisk gladhilsen fra ANX i dag heller? :D :hi2

Det er enda en fin høstdag på fornebu, og jeg antar Scanor har trukket for gardinene. Sitter og skriver på en rapport som allerede er fire dager på overtid. Og etterpå blir det middag på Mc'ern. Juhuuu!

God ettermiddag,

T-70minutter til huset invaderes av 4 åringer som skal har fest, det er forsinket fødelsesdags party for "The Real P.A. Viking"

Geir

Glad onsdag fra Drammen! Solen skinner som den pleier over verdens navle og alt er bare velstand.

I går kom den nye spisestua og den nye TV/Stereobenken, så kvelden blir nok benyttet til litt møbelmontering... heldigvis kom stolene (8 stk.) ferdig montert... Og endelig maks utbytte av å ha kjøpt stasjonsvogn. :)

Originally posted by P.A. VIKING

T-70minutter til huset invaderes av 4 åringer som skal har fest, det er forsinket fødelsesdags party for "The Real P.A. Viking"

Er flymodellene sikret? :smokin

Originally posted by LN-MOW
Originally posted by P.A. VIKING

Er flymodellene sikret? :smokin

Kontoret låses....

Trety! Stasjonsvogn og stasjonsvogn...men den rommer jo ikke all verden. Bilen er vel valgt med tanke på design og ikke størrelse?

Originally posted by EB
Trety! Stasjonsvogn og stasjonsvogn...men den rommer jo ikke all verden. Bilen er vel valgt med tanke på design og ikke størrelse?

Hehe, helt riktig, men jeg fikk plass til to flate esker pluss to stoler. Resten tok min far hånd om all den tid han er eier av et hengerfeste med en bil påmontert foran. Men følelsen av at "stasjonsvogna" fremstod som et fornuftig kjøpt også var ganske ålreit. :spin:

Helt enig... Jeg har fått inn to flate pakker på 2 meter og 18 cm i min Alfa stasjonsvogn...:devot:

Ingen sol her nede ... og klokken 7 er det 'Screen on the Green' paa barneskolen .. utendoersvisning av Incredibles.

Back