• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det ble trening i går ettermiddag også...men i kveld skal jeg ut med kunder så da blir det trening i form av en times tur på bena til jobb nå om noen minutter. Ha en bedre onsdag...:spin:

Aaaaaaah, endelig kan jeg legge inn her i forumet OGSÅ fra jobben!:hoho

Er på vei hjem fra nattevakt om 15 min, og skal nyte fridager heeeeeelt frem til lørdags eftan!

Ha en strålende arbeidsuke alle!

:thumbup

Sitter på slutten av nattevakten og venter på at Scanor 79 til Gardermoen skal kalle opp for klarering.
Ikke mye å gjøre på natta på Evenes. Gutta fra Benair stakk oppom for en kaffekopp før retur til Bodø - alltid hyggelig med en prat, i tillegg til at det gir en god anledning til å lage ny kaffe. Har blitt litt for my daggammel kaffe opp gjennom årenes nattevakter. :spin:
Hjem og sove og så er det opp for dugnad på gammelhuset til en kompis. Han skal reise til Frankrike for å studere om halvannen uke - og da må huset være klart til utleie.

Kyrre

God morgen fra Tromsø

Brrrrrrr , det var kaldt i dag, sur vind og 9 grader når jeg satte meg inn i bilen. På Langnes og venter på DY 241 til Oslo. Tenkte å forhøre meg om klappsete foran i dag, er jo lov å prøve seg.....:up:

Ha en fortreffelig dag alle sammen :nor

God Morgen fra vestlandets hovedstad...
Skyene henger tungt og det regner med jevne mellomrom...
I dag er det skolestart igjen, gjesp... akkurat i det du begynner å nyte ferien.

g'onsdag! I dag slippes SAS-tallene, og MYE annet spennende også! Stay tuned for news fra STO og OSL!! Det blir en spennende dag! I morgen slipper Norwegian sine tall for Q2, og også dét blir spennende. Særlig interessant blir det å se hvordan enhetskostnadene deres har utviklet seg. jeg tror de som har handlet aksjer til rundt 30 kroner vil få seg en kalddusj!

Scanair.no ble oppdatert med noen småtterier i går - mer til helgen!

Originally posted by Scandinavian
I dag er det skolestart igjen, gjesp... akkurat i det du begynner å nyte ferien.

Men her i Nord er det ennå en uke igjen til skolene begynner :) Men man er jo heldigvis ferdig med sånt tull ;)

God morgen fra Alta. Grått og trist her i dag med temperatur på 10 grader. Startet dagen med en forfriskende sykkeltur til jobb i dag. Trøtthet og slikt forsvinner fort når en tar fatt på Buktabakken.

Originally posted by LCH78
Originally posted by Scandinavian

Men her i Nord er det ennå en uke igjen til skolene begynner :) Men man er jo heldigvis ferdig med sånt tull ;)
På Høgskolen starter vi opp offesielt opp i dag. Det er åpning av nye skoleåret nå i formiddag. Men som vanlig så er det alltid en del studenter som tjuvstarte skoleåret med konteeksamener.

Back