God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig ferie igjen... Men den innebygde vekkerklokken fikk meg da opp tidlig alikevel... I dag skal jeg ikke gjøre noen ting - annet enn å slappe av!! Ha en bedre onsdag!

Vel så var det tilbake på jobb igjen...

Regntung og fuktig dag i Oslo uten så mye trafikk på veiene.

Vurderte spottingtur idag,men ut ifra været tror jeg ikke det er noe vits

Bedre dag ønskes :)

g'onsdag! Regntunge skyer over FBU - ikke moro, men på en annen side er det ikke så farlig når jeg allikevel skal sitte her noen timer... Var en tur i STO i går, og fikk spottet (og fotografert) Ethiopian 757-200, en hel-hvit F50 (SE-LIS. På vei ut av Skyways-flåten??) og Blue1 Saab 2000. På OSL så jeg (men fikk ikke skutt) bl.a. Air Horizons 737-800 og 757-200.

God formiddag fra Alta.

Endelig er ungene plassert i sengene for sine lille fomiddagslur, så da blir det en time eller to med fred og ro. Ikke mye sommer i Alta i dag, 12 grader og overskyet.

God ettermiddag fra Tromsø

Her er det også grått og overskyet. Temp. sånn ca 13-15 tipper jeg.
Akkurat lukter det skikkelig Jet-A1 her ummmmmmmmmmmmmm

Litt OT' : Jeg fikk 4 DVD med "Det var en gang et menneske" i går. Tipper jeg koste meg som en unge da jeg så den første bolken i går..........:hoho :hoho :hoho

Det øser ned over byen...i allefall vestre deler som også var de som fikk mest vann i går. Nå er grillforbudet i Oslo opphevet - men hvem vil grille nå?

Her i Oslo sentrum høljer regnet ned. Sikkert en del bønder som jubler. Ellers en foreløpig stille dag på jobb, men det er jo standard for juli. Men det gir jo mere tid for planlegging av høsttur til USA. Kanskje jeg får med noen nye selskap på turen?

Pøser ned på Nærsnes også.Men det skal visst bli opphold mot kvelden og da skal jeg ha sesongutsjekk på sjø med LN-UXC.Og når det er gjort,så kan vi diskutere datoer for sjøflyging.Eller hva? :hi2

God eftermiddag, Bra dag så lang med WF tur og ny PC' i heimen , samt kone+barn langt borte .... la det regne en dag eller to...

/G

God morgen her vestfra!! Her skinner solen for harde liver og baerer lovnad om nok en varm dag! Tirsdagen var vellykket - fikk tilbud paa huset (som denne gangen ser veldig lovende ut) og dette ble foert opp som ekstrapunkt paa dagsordenen paa avdelingsmoetet i (Veldig) Vest paa Harbor Inn Pub i gaar kveld.l Moetet gikk ogsaa bra, vi forlot stedet tunge i magen og lette til sinns og i lommeboekene.

Cub'en koster 960 kr./timen.Foreslår 20-30 minutters rundflyginger og jeg betaler halvparten.
Det er kommet en bom over veien og jeg trenger nøkkel.Han som står for disse er på ferie,så det kan ta litt tid.
Regner med at vi starter opp i august.Hvis vi gjør dette på ettermiddag/kveldstid,så anbefaler jeg at vi møter maks 4 stk. av gangen.Lørdag og søndager kan vi være fler,men flyet brukes mye til skoling og dette har fortrinnsrett.:up:

Back