God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og allerede midtveis i uken... Akkurat nå så sner det utenfor - hvor ble det av våren? Nå venter møter av både ekstern og intern karakter. Ha en flott onsdag!

Jaja, jeg er oppe før kroppen har stått opp i dag. Foran meg står et par fine timer til sjøs, så det er vel verdt det in the end.

Enjoi!

God morgen fra hovedstaden!

Her er det overskyet, ganske mye morgenkulde, og bråk fra byggearbeiderne i nabohuset.

Sitter her med en kopp kakao og frokost - livet er flott! :)

Ha en flott dag forumister! :colgate:

God strålende morgen.:colgate: EB sin snø har gitt seg....eller sne som han kaller det.....de sier da ikke sne der du er oppvokst :p Så nå er bare grått. Vanlig dag på jobb før det blir fotballtrening i kveld. Ha en fin dag:)

Endelig, masse folk i terminalen på OSL. God morgen forresten. Kaffe Scanair flyradio og flybevegelser pluss gode kolleger gjør at denne dagen skal bli topp. Jobber dobbelt i dag og vil bli servert middag av min kollega i kveld. I tillegg er det også lønningsdag, det ser jeg på humøret til kona.

Den gangen jeg vokste opp sa vi både "sne" og "frem"...og det gjør vi fortsatt!

God morgen

Her snør (det er det vi sier i bygda rett nord for groruddalen) det. Ligger bittelitt snø på bakken, men det ser ut som det smelter ganske radig.

I dag er det pappa permisjonssdag så da steller far heime. Nå skal snuppa leveres i barnehagen. Og det er med en viss uro vi drar opp dit i dag. I går ble ett av barna hentet med ambulansehelikopter etter å ha fått pusteproblemer (ingen ulykke). Så de skal ha en samlingstund i dag hvor man får status på hvordan det står til med gutten. Så vi krysser fingrene.

Senere blir det det å bake kake som jeg må ha med på årets foreldremøte i nevnte barnehage. Blir vel et litt annerledes foreldremøte med tanke på hva som har skjedd.

Og siden jeg har lovet å ta med kake på jobb, så kanskje jeg må gjøre det allerede i morgen. Hmm, mye kakebaking i dag da. Jaja, slik er det når man er hjemmepappa :-)

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen - hjemme var det lett sne i luften, her er det ikke snø i lufta. Dagen går vel unna i dag også - ikke flyplaner før en liten tur søndag, og en lengre tur neste helg så her er fremdeles kriseplanene godt bevart i skuffen.

Og siden jeg har lovet å ta med kake på jobb, så kanskje jeg må gjøre det allerede i morgen. Hmm, mye kakebaking i dag da. Jaja, slik er det når man er hjemmepappa :-)

Var det ikke du som hadde en sånn monster-oppskrift på kake, da? Bare å gange den med to så får du vel nok :stir

God morgen fra sørøst. Her er man atter en gang etablert foran skjermen og desken, og det er fortsatt blå kapsel som gjelder. Hverken sne eller snø i luften her, men sludd og regn derimot.

Ja, då var det morgon i Trondheim også. Merkelig nok kjennes det fortsatt ut som natt.

Nye huset har i dag, i følge inspeskjonsmannen, bestått sopp og råte-testen, så det var jo berolegande. Med andre ord, eg har fortsatt tid og spelerom til å ta ting i ro og orden ;)

No er det jobb som gjelder. Ha ein fin dag alle saman!

G'Onsdag!

Ser ut som det blir snö (eller vulkanaska) i Uppsala idag och då passar det perfekt att sitta inne och inte göra mycket annat än skriva. Blir en simtur också.

Ha en bättre dag forumister! :)

Det hverken snør eller regner her på Nærsnes, men det er overskyet og grått.
Frokost om en bitteliten stund, så blir det en tur til lokalavisa med noe Rotarystoff og i ettermiddag er det dugnad i Kilen Sjøflyklubb før Fylkesmannen kommer på befaring. Klubbens fremtid henger i en tynn tråd, men vi har et lite håp om at vi fortsatt kan holde til i Kilen.
Ha en fin dag.

Last edited:
God morgen fra Gamlebyen. Har fått gjort unna litt styrearbeid for borettslaget (nå håper jeg virkelig andre gidder å engajsere seg snart!), samt forberedt litt for mulig avreise til BCN på lørdag og en begravelse på torsdagen etter. I tillegg er det en del oppgaver på jobben som fordrer oppmøte før ordinær kveldsvakt, så dette er en uke der det meste hoper seg opp...

Strålende morgen og ikke noe aske å se i mils omkrets! Fortsett sånn!! Kanskje vi kan fly igjen snart da?!? Det er jo lov å håpe iallefall! Vil helst ikke ha sommerferien min ødelagt!

Dagen i dag kan omtales som "en helt vanlig dag på jobben"! Kanskje det ligger en stor Viking Lotto gevinst å venter på meg i kveld? Hadde ikke vært meg i mot det! Det er jo lov og håpe! Og det er nok derfor jeg drikker!:drunk:

EB sin snø har gitt seg....eller sne som han kaller det.....de sier da ikke sne der du er oppvokst :p

Den gangen jeg vokste opp sa vi både "sne" og "frem"...og det gjør vi fortsatt!

Someone: Du må huske at EB vokste opp leeeeeenge før vår tid! Jeg tror det var dansk eller gammelnorsk de snakket på den tiden?:p

Forøvrig har jeg bare hørt snø omtales som sne borte i Stavangerkanten hos de pene fruene på Egenes! Det er dem det spaserer for.......

Akk ja! Ikke så rart at verken EB, Someone og BF drikker, vil jeg tro!

Have a nais von!

BF:cool2

Last edited:
God morgen fra Forus!

Så langt en mindre bra dag. Har vært i noen møter, og fått noen urovekkende nyheter som ingen har giddet å fortelle meg før det er forsent, samt at jeg har noen tonn med arbeidsoppdrag som MÅ fullføres før klokken 11, som jeg ikke har hatt tid til å begynne på. Så dette lover bra for dagen.... :drunk:

Ha en bedre dag enn meg, det er en ordre! ^_^

God formiddag fra Moland ved Risør,
Her er det kaldt til årstiden og være også. En fin og klar morgen så langt , men jeg ser det drar seg til med skyer i sørvest.
Gårsdagen og idag har ikke mye som vitner om vår i anmars. -3 til -4 grader langs hele sørlandet på bilturen opp hit mandagskvelden.
Det ser ut som vi blir ferdige i løpet av dagen og returen med bil til Tananger kan starte utpå ettermiddagen.
2 fly er observert så langt i tracket mellom KRS og OSL i morgen timene. Det lover jo bra.
Ha en fin dag alle forumister

G'morgen fra et aske- og snefritt Alpharetta. Fikk litt etterlengtet regn i gaar, og naa er det 25 grader og sol som gjelder igjen, ihvetfall de neste par dagene.

Fikk kaffeleveranse fra Keurig i gaar, saa naa er det Jetfuel i koppen ... oh yeah - kjenner det river og roesker i innvollene .... :jumpin

Blanding av snø, regn og hagl i Sandefjord... Hvor kan jeg levere inn klage? Muligheter for noe trening ikveld, selv om det høres ekstremt ut å drive med sånt to dager på rad. :drunk:

Jeg er vel egentlig også tilhenger av "smer" - men har etter press fra sosialister og andre nynorsktilhengere akseptert "smør";)

Back