God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det blir mye indretjeneste i dag fordi morgendagen skal gå med til bytur med Brandbudronningen.Vi planlegger en matbit på ettermiddagen før turen går videre til Telenor Arena På FBU og konsert med Andrea Bocelli. Må bare bli bra!

Vil du bytte billettene imorgen mot to til Metallica og lounge + middag og fri drikke neste tirsdag?

Fredagen skal hun hjelpe meg med hagearbeid. Hun har jobbet på hagesenter i sin tid, så det skal bli bra. Hun påstår at hun er ekspert på å klippe ned potentillaer, noe jeg (og potentillaene) medgir at ikke jeg er!
Ha en fin dag.

Jeg har fått en kompis til å hjelpe meg med hagearbeidet i vår, med en 16 tons gravemaskin. Resultatet er at jeg slipper å klippe plen eller hekk denne sesongen :) Det negative er at jeg for tiden bor i et sørpehøl. Men det må jo alltid bli verre før det blir bedre?

Ellers, ha en riktig god ettermiddag fra Haugesund :)

Attachments

• DSC_3534.JPG
    DSC_3534.JPG
    60.1 KB · Views: 79
G'morgen fra Tybee ... nok en strålende morgen her! Travel dag i går med masse fisking og krabbejakt ga dårlig reultat men sliten far og sønn, så her er det sen oppstandelse. Men vi prøver igjen - har oppgradert saltvannsutstyret mitt, så nå får vi håpe at lykken snur seg! Uansett - fint har vi det . og siden gutungen ikke klager over fiskelykken, gir det også indikasjon på høy trivselfaktor.

Jeg tror det er på tide å flytte nærmere havet ... '

Back