God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ingen grunn til å sove lenge når arbeidsoppgavene venter... Blir mye innearbeid på kontoret i dag - i motsetning til i går. Resten av uken tilbringes på Sørlandet og i Telemark. Ha en flott onsdag - som sikkert lysner ganske snart...

God natt fra Virginia Beach. Må ha litt søvn før konferansen fortsetter i morgen, heldigvis var det sein start idag sett i lys av den sene ankomsten til hotellet natt til igår (03:00) takket være CO.

God morgen fra Stavanger!

Flexitid i dag, akkurat nå er det frokost før det er å sende ungene på vei til skole og barnehage.

Det blir overtid senere i dag, så får vi se hvor sent det blir? :)

Vel, ha en fin dag forumister :)

Mornings fra Oslo!
Skal på skolen i dag, som alle andre dager, men ellers ingenting på programmet!

Ha en flott dag! :)

Enda en god morgen fra Stavanger!

Så langt har trafikken gått smooth fra SVG.. Satser på en fin dag på jobb - også får vi håpe på at skyene trekker seg fra, og at vi får et glimt av sol! :)

God morgon frå Trondheim!

Snø, snø og meira snø ;) -eg trudde huskjøp til våren skulle sikra meg mot uynskja snømåking, men den gong ei. Ikkje bare skal der malast og pussast opp -det blir ein tur i skuffa og. I dag kjenner eg kroppen er tung og trøtt etter lange dagar med både jobb og oppussing. Det blir nok ein god del meir arbeid før det blir beina på bordet.

Ha ein fin dag alle saman!

Mornings fra Oslo. Vanlig dag på jobben bortsett fra en telco i ettermiddag med en overivrig selger...men svaret blir nok nei. I ettermiddag blir det hjem til de gamle for å preppe ski til Birken. Siden cera-pulver koster det samme som koka så er det greit å få andre til å betale for meg. Og med det samme jeg er der så har jeg også bestilt middag av modern. Ellers er det jo Paddy's Day idag, så kanskje en liten Whiskey og Guiness er på sin plass i kveld :drink: Ha en fin dag

st-patricks-day-graphics-guiness-beer.jpg

Last edited:
God morgen fra Krsand!

Her er man strax klar til å stikke på jobb. Det er plussgrader i luften, og snøen smelter sakte men sikkert. Og godt er det!

I dag skal jeg igjen rydde plass på kontoen til noenognittimillioner som forhåpentligvis sendes i denne retning fra Hamar! Hadde passet fint det denne uken!

I ettermiddag står det bursdagsselskap på programmet.

Ha en fin dag!

BF:cool2

God morgon från Uppsala,

Förkylningen har fått fäste i min kropp och inte ens 11 timmars sömn hjälpte för att ordna till det. Nåväl, jag får helt enkelt hålla mig inne med böckerna idag.
Det kom tydligen lite snö under natten också.....
Ha en bättre dag forumister

God morgen fra Sandvika,
Dagens første møte er ferdig og nye står for tur.
Startet ut hjemmefra som vanlig før de fleste har kastet av seg halmen.
Fin tur over fjellet i morgentimen med SK4002 og LN-TUI.
ca 50 sjeler ombord idag på flighten ,kaffe og et rundtykke ombord får maskineriet til å komme greit igang.
Fortsatt vinterlig over det ganske land ser jeg.
Noen images fra morgenes transport etappe vedlegges. Det er godt å se at det lysner av en ny dag så tidlig på morgenkvisten. Mange flotte opplevelser gir det i hverdagen å studere utsikten fra FL290.
Ha en fin dag forumister.

Attachments

• DSCN8628.JPG
    DSCN8628.JPG
    51.9 KB · Views: 132
  • DSCN8630.JPG
    DSCN8630.JPG
    53.8 KB · Views: 131
  • DSCN8631.JPG
    DSCN8631.JPG
    57.7 KB · Views: 130
  • DSCN8636.JPG
    DSCN8636.JPG
    108 KB · Views: 128
  • DSCN8642.JPG
    DSCN8642.JPG
    100.1 KB · Views: 128
  • DSCN8644.JPG
    DSCN8644.JPG
    82.1 KB · Views: 24
Bag 1 Status ITEM LOCATED, PENDING CONFIRMATION

Endelig!!! Funnet i FRA og er naa ombord i LH444, hviskes det fra informert hold ... :)

Ni grader her borte - skal bli regn utover dagen. Intet paa programmet utover det vanlige .. starter som vanlig med frokost og 'skolebuss' ..

Last edited:
God morgen fra Calgary. 3 grader og lettskyet nå på morgenkvisten.

Nå blir det snart å komme seg til skolen tenker jeg. Heldigvis kort skoleuke, fri på fredag :).

God onsdag folkens.

God ettermiddag fra Kristiansund. Skoledagen unnagjort, så nå bærs det på jobb frem til i kveld. Blir vel prøvepugging resten av kvelden tenker jeg. Dersom noen skulle sitte på store mengder kunnskap rundt funksjoner i nervesystemet til i morgen, og kan oppsummere alt i veldig få, enkle ord hadde det vært flott :D

Dersom noen skulle sitte på store mengder kunnskap rundt funksjoner i nervesystemet til i morgen, og kan oppsummere alt i veldig få, enkle ord hadde det vært flott :D

Nå er det et par år siden sist jeg hadde biologi, men det er et interessant tema som jeg ikke har lagt fullstendig fra meg. Vet ikke hvilket pensum dere har, men om du spesifiserer noe mer kan jeg sikkert prøve meg på et lite sammendrag :)

-----

Ellers har jeg hatt "hjemmedag" hvor jeg har unnagjort hele ex-phil pensumet ( 150 sider vitenskapsteori er utrolig spennende om du bare sammenlikner det med Hume/Hegel eller andre virrehuer sine filosofier) og deretter vært 3 timer ute på ski i fullstendig whiteout med snykov. Er man Tromsøværing så er man Tromsøværing ;)

Ha en god middag da folkens, her skal jeg gå til pers med lasagne om en liten halvtime!

Back