• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det snør på CPH også, og EWR er utsatt til 13:15, altså 55 min. delay. Men, men, det skal vel blie en Dogfish eller to på "Iron monkey" før middag okke som!

Fullt av sne i bakgården i CPH, hvor min sykkel ble stjålet fra i går natt. Prøver å slå sammen turene ute i dette været - lesesalen og gymmen står på programmet.

God formiddag

Da har man ankommet i stil med CO38. Ble litt nervøs i går ettermiddag når min flight fra Houston ble 40 minutter forsinket, men vi ankomm Newark på rute. Og der må noen i den lokale flypark mafiaen plassere mine flighter på hver sin ytterkant. Ankom Oslo gaten i samme øyeblikk som boarding startet. Og jaggu ble man oppgradert og fikk avslutte turen med stil.

Nå er det å bli venner med minstemann som nesten har glemt pappa, før snuppa skal hentes i barnehagen.

Takker for turen til alle som deltok på årets julebord. Det har vært veldig morro.

S

Gudd moerning fra Atlanta Nord ... her stiller vi med opptil flere blaa og en vind som skjaerer gjennom marg og ben.

Blir en tur ned til Toyota etter at jeg har droppet av guttungen - har en liten ulyd i bremsene (nei, ikke gasspedalen) - deretter er det bare aa kaste seg ut i arbeidslivet igjen.

God morgen fra Forus,
Her har regnet gitt seg og det er i ferd med å bli fint vær igjen. Litt av en sjokkopplevelse og ha striregn i dag morges.
Vel ukas tur til ABZ igår ble en travel opplevelse. Noe roligere idag der møtereferater skal skrives og distribueres.
I morgen står ukas tur over fjellet til OSL og videre til Sandvika for tur.
Jeg får sikker vann ombord om jeg ønsker det slik som tidligere.
Det går atter mot helg.
Ha en fin dag alle.

God (??) Morgen fra Chicago.... Vel, sola skinner ihvertfall...

Laaaaang reisedag i går og med kjerringa bortreist fant jeg bunnen av en Glenmorangie 18 på egen hånd.

Kontordag i dag, på reisefot igjen i morgen. Tar bussen til NYC i morra tidlig i UA F.

Ha en fortsatt fin uke

God ættermiddag fra BCN hvor jeg igjen venter på fly.. Dagstur til Palma med hhv MD87 og MD95. Helt kurante turer på rad 1. Bortimot helt fullt på begge avganger, som er bra for JK. Så dagens lille operative spørsmål : Er det slik at MD flyene har en betydlig brattere stigningsvinkel etter takeoff, eller bare føles det slik?
Nå går ferden videre til CPH og jeg ender opp på OSL om alt går som det skal resten av kvelden.

God aften! Travel dag for den sykmeldte, da jeg var oppe på Lefdal for å kjøpe meg en Acer Aspire One. Tenkte den kan være grei å ha på reiser. Dessuten har adapteren på laptopen tatt kvelden, noe som bør være en garantisak, men det betyr jo innsending og styr. Ville være for kjedelig å være uten PC i sykmeldingsperioden, så da ble det utløsende for dagens innkjøp.

Men må si jeg blir rimelig provosert når selger prøver å prakke på meg antivirus ved å si at bankenes gratisprogram bare virker når jeg er inne på nettbanken !

God ...eh... Torsdag? :p

Vel, i alle fall; god morgen fra "down under". Sola skinner (det har den forsåvidt gjort de siste dagene) og været er godt og varmt. Og i dag skal det jobbes utendørs, så jeg får huske å ta med mye vann! ;)

Og i går gjorde win7 sitt inntog på min PC...

Back