• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter. Første dag på kontoret etter 6 dager på reise - nå venter mye kontorarbeid rfør det blir et par eksterne møter i ettermiddag. ha en fin onsdag - det drar seg mot helg!

God morgen fra Forus.

Da var der pinadø onsdag :)

Ingen store planer for dagen, masse småting som skal unnagjøres og masse små oppgaver som må delegeres videre. Må si at jegg liker å sparke nedover ..... ææææææh delegere videre. ^_^

Vel, ha en fortreffelig onsdag. :)

God morgen til dere alle sammen :)

Huff, dette er IKKE en god morgen for meg.. Har omgangssyken, så er nok sengeliggende en periode :cry:

Men ha en god dag! :drink

God morgon frå Ørsta - i regn og pluss 3 grader. Heldigvis har eg innearbeid. i dag ventar ein del møter, avlevering av vakt-telefonen, og ein del charterorganisering.

Ha ein framifrå dag, alle forumistar!

God morgon fra HELl. -24 grader på hus väggen men bara -22/due point -25 på jobbet.
En dag med Catering equipmenmt planning.......fun-.

God morgen fra Steinkjer!
Her er det ca. 0 grader og sludd.
Nå venter jeg bare på hentelapp, slik at jeg kan hente min nye Canon EOS 7D!

Mornings fra Oslo. Fersk snølag her i byen etter nattens snøfall. Jobb og Sats står på programmet idag. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo.

På plass på kontoret 07:15 i dag og er forholdsvid fornøyd med det!
Er en god del å gjøre i dag, så regner vel med å bli her til ca. 18:00, for så å feire bursdagen til min mor.

Ha en fin dag!

God morgon frå Trondheim!

Fullt fraspark frå første minutt i dag -satser på å rekka alle oppgåvene i dag og, men det ser knapt ut på timetabellen.....

Ha ein iherdig dag!

God morgen fra skøyenåsen skole. Exel er ikke gøy. etter skolen er det avisen før trenig står for tur.
Ha er fortsatt fin dag alle sammen

God formiddag fra Norges Hovedflyplass, her er det pågående LVP as usual, men jeg har et stort FBU-bilde fra midten av 90`tallet hengende på veggen her, og der skinner solen non-stop. kaffekopp nr 3 er på vei ned, hepp hepp.

God morgen fra et kjølig Barcelona. Sitter på flyplassen og venter på fly til Palma, hvor dagen skal tilbringes.

God morgen. Føles egentlig som om det er langt på ettermiddagen. Stod gry tidlig opp å rakk en 16 kilometer på ski med hodelykt og bikkja før jeg dro på jobb. Møtte skogens konge allerede på golfbanen ved krokhol. Et mektig syn av en skapning som driter i fly:lol:

Ha en god dag og kom dere ut i marka. Skogen er forlokkende med masse snø og skarpe spor!

God morgen, God og god, har pådratt meg en lettere hodepine etter oppstandelsen og trikken til arbeid. Antar at bevegelser av de små grå kan bidra til å opprette ev. manglende balanse av ett ellet annet.

God morgon från läsesalen,

Skall man tro denna:
ESCM 270840Z 2709/2715 19012KT 9999 BKN006 TEMPO 2709/2715 1200 +SN SNSG VV004 QFE 1013 QNH 1015 FALL 18 ISSUED BY ESCR=
blir det en "fin" dag i Uppsala med mycket snö. Skall bli färdig med en del ting och tang före lunch och föreläsning kl 13. Ikväll blir det troligt en hamburgare med goda vänner. Ha en fin onsdag forumister.

God formiddag fra STO. Her loves det 10-15 cm snø i dag, så jeg håper at den kommer ETTER at SK499 i i luften med meg godt plassert ved et vindussete...

Det snør på CPH også, og EWR er utsatt til 13:15, altså 55 min. delay. Men, men, det skal vel blie en Dogfish eller to på "Iron monkey" før middag okke som!

Her i Kristiansand er sommeren endelig kommet med 5 varmegrader. Litt regn skal det også bli. Vinteren kommer derimot allerede i morgen med minusgrader og dertil hørende skøytebane! Hurra! Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

Back