God onsdag morgen!

G'aften fra en som er i ferd med å krype i bingen. Her er værgudene i ferd med å kaste sin vrede over oss med regn og torden, men forhåpendtligvis blir det ikke verre enn at jeg får sove. Til helgen er det spådd sne, så den globale oppvarmingen er oppskrytt - i hvertfall her i Sørstatene. Til og med hos Onkel Dag i Houston kan det bli sne, i følge The Weather Channel.

BBJ'en er førnøyd etter en C-sjekk hos Toyota Roswell. og jeg er 200 daler fattigere ...

Kald morgen i hovedstaden - minus 8 - brr brr det er kaldt. Formen er bedre så nå starter vi på kontoret og håper på en full dag utenfor heimen. Når kommer sneen?

Ha en flott onsdag!

Uppsala säger god morgon!

Kylan slog till med -5 denna morgon. Får se om låset på cykeln har frusit eller om jag kommer mig iväg till universitetet. Blir kort dag innan jag packar ihop mina saker och sticker till föräldrarna innan det blir SVO imorgon.

Ha en fin dag!

God morgen fra Tananger

"Temperature plus four, dewpoint minus two" hørte jeg på scanneren i morges... Det føltes varmere også, men den vinden jeg kjente dro det ned litt. Men ingen biler med tilfrossede vinduer som jeg kunne se.

Trøtt ja... men men.

Ha en fin dag forumister :)

God morgon från Gate 15/HEL. På väg mot STO för ett möte.
Finnairs ramp strejk pågår fortfarande fast en del har kommit tillbaka på jobb. 26 flyg inställda.

God morgen fra OSL Flyparkering og 9 kalde sure og bitende blå.....og tåken er her også...

Den skal vel lette utover formiddagen, men det ser allerede ut til å bli en god del forsinkelser, så vakten går vel fort idag mistenker jeg.....

I tillegg skal man kare seg til bedriftslegen og få satt svinevaksinen, så etter vakten måå man vel bare kare seg hjem for litt tlc :)

Ha en strålende dag alle

God morgen fra Sandvika,
På plass og klar for en hektisk dag i prosjektet vårt.Startet ut fra Tananger i kjøig fint vintervær med bris fra sørøst. Rimelig kjølig ja.
Grei tur over fjellet med SK4002 og LN-BRI. Sete 1F ble brukt som alltid med -400 kjerrene.
Fint og klart vær over det meste av sør-Norge dog som ENGMRAMP rapporterer så var det bakketåke på Tåkemoen. Og på Hurumlandet var det klart med unntak av lavereliggende strøk.
SASNorge magasinet for Desember har fått ny baksidereklame for vårt prosjekt.
Senere i måneden starter vi opp med boreoperasjonene vest av Sandnessjøen og mange år med mannskapsbytte til rigger , supplybåter og flytende produskjonsskip starter ut fra Brønnøysund.
Vil tro at Farmer & Co nå får et kraftig oppsving de neste årene med trafikken over både Brønnøysund og Sandnessjøen med Norges støret feltutbygging for tiden.
Ha en fin dag alle forumister.

God morgon frå Trondheim!

Ny dag nye moglegheiter, og halvvegs til helg :D

Bare å jobbe seg gjennom!

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra et forblåst FAN. Her er det snart tid for å pakke sakene og returnere til SVG og hjemtur. Deretter må det skrives en hel liten ladning med reiseregninger, og pakke kofferten til ferie i morgen. Skal bli utrolig deilig! :)

Ha en strålende dag.

Go morn # 2 fra Trondheim
Lillelørdag idag og snart er det helg, blir vel en kino ikveld. Satser på at Vikinglotto går inn idag også ;)

Ha en strålende dag :) :) :)

God morgen

Her er det fridag, nå er snuppa levert i barnehagen.
12 kalde på morningen så det var en frisk tur ut. Nå er det litt tid for forum og en kopp te.
Om en liten stund blir det å sette kurs mot sentrum og en del praktiske gjøremål.

Ønsker alle en trivelig dag

S

På plass i klasserommet, og lærer regnskapsteori. Merker at det bare ble to timer søvn i natt due oppgaveskrivning, og med eksamenstid og dertil hørende mangel på lesesalsplasser heller jeg mot en en tur hjem i noen mellomtimer for en time på øyet... Ellers venter to forelesninger til og en treningsøkt i aften - og en nokså tidlig kveld...

Og her skal vi drive med regnskap i praksis!

God morgen fra Krs forresten. Kaldt er det også, og is måtte skrapes på bilen. Forkjølelsen kom snikende i går kveld og i natt, så nå sitter jeg her med nesa i fatle. Tung i hodet og sår i halsen gjør ikke saken noe bedre. Siden jeg er impregnert mot baconfeber, satser jeg på at det er en lett forkjølelse som går over i løpet av noen dager. Hvis ikke håper jeg at doktoren skriver ut en blå resept på ei uke i varmen i Thailand i stedet!!

Akk ja! Er det rart at jeg drikker?:drink :drunk:

BF:cool2

Morn morn fra Arendal!

No school today, og det passer meg egentlig ganske greit, ettersom de 2-3 siste ukene har vært preget av et litt for høyt eksamenspress :)

Må vel komme meg til byen for å få ordnet julegaver som skal sendes over the Pond i løpet av morgendagen!

God dag, god dag ! Det var merkbart kjøligere ved oppstandelsen i dag tidlig, ja. Luke nr 2 er åpnet på Lørenskog Ishockeyklubbs kalender. Ingen DVD-premie på meg i dag. Satser på å hale i lande et DFDS-gavekort om noen dager..

God formiddag fra sørøst. Maksimal julestemning uten snø i dag, takket være minusgrader og tåke. Klarnet imidlertid opp på vei til jobb og jeg kunne observere noe som liknet farlig på contrails etter ett eller flere fly i tidligere holding i østlig himmelretning. Tåke på GM i dag tidlig?

God morgen fra Wergelandsveien. Den blå morgenhimmelen er i ferd med å skye til, så sola ble borte her...

Ettermiddagen byr på et delvis businessmøte, hvilket medfører en øl eller to kan jeg tenke meg.

God morgen fra STO!
Løpeturen ble cnl i dag morges - minus 4 grader ute og ikke noe superundertøy i kofferten. Da ble det heller en ekstra halvtime under dyna.
Retur til OSL med en MD80 i ettermiddag - med 3 liter Julmust i kofferten!

God ettermiddag fra Kastrup. Sjekket inn på SK1872 hjem. Har en liten mistanke om at det er bytte av flytype. Håper på Airbus men blir ikke lei meg hvis det blir en CRJ som det var når jeg booket. Har til gode å fly på begge typer så...

Flyet er satt opp på gate B12. Er dette en bussgate? Ellers hatt en fin tur. God mat, masse god øl og ikke minst frisk musikalsk underholdning fra Paramore i går kveld. Comfort Hotel Europa var det så som så med. Men så var det jo kun får natten så. Jeg er fornøyd. Vel, på tide å kikke litt på fly før jeg reiser.

Back