• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

God morgen fra Kristansand. Hadde ikke behøvd å dusje i morges da det regner sidelengs her idag. Retur med SK222 i kveld for først en liten date også skal man på DO imorgen

God morgen fra Sheraton FRA. Tidlig oppe, og gråter ei. Ble noe fuktig i går aftes, bartenderen min pusha noe stoff han kalte Jägermeister, og ned i gullstrupen for det. Skulle visstnok være medisin mot denne influensaen som går. Går ned og møter DLH405 om en times tid, de har plukket opp noe tailwind på veien over så de er en time før tiden.

Mvh,

G'morn fra Trondheim igjen :)
Mildt og fint her,sol og vind. Kjærligheten blomstrer og alt er bare velstand.

Skulle bare ønske jeg hadde mulighet til å være med på DO'et jeg også....meeen får ta igjen litt i US på jule/nyttårsbord.... :wow: :wow:
Dokker får ha en fantastisk tur og husk å dokumentere godt !!!!

"Alle skal få !!!" Ha en strålende dag ^_^ ^_^ ^_^

God onsdag! Fin start på dagen med en defekt trikk på Storo hvilket medførte at kontoret ble inntatt ca en halv time forsinket.

Om ikke det er nok, så har jeg lett irriterte og rennende øyne idag, noe som selvfølgelig avstedkommer kommentarer om; fyllesjuk osv.

Neida, jeg er fullt oppegående og i produksjon :D

Her blir det også

- Regnskap
- Finans
- Regnskapsanalyse
- Bedriftsøkonomi

hele dagen. Dog ikke på skolebenken, hehe.

Endelig nede på 1siffret! T-9!!

BF:cool2

God ettermiddag fra Chiang Mai. Solen skinner, snart biter myggen...

Rytmen kommer seg, ble lite soving fra CPH til BKK av en eller annen grunn.
Satt ved siden av en merkelig svenske, men snakket ikke med han. I og med at han bare drakk vann regner jeg med at det var en fyr man ikke kunne stole på (jfr. Bizflyver)

Fra Gamle Oslo kan det rapporteres om 4,7 grader og novembermørke midt på dagen. Kunne det bare komme litt snø nå, slik at jeg offisielt kan innlede lutefisksesongen! :-) Ha en fortreffelig onsdag, rundt om i verden!

God ettermiddag fra Forus,
Frisk vær her over i sørvest idag med sterk kuling fra øst.Ser at rwy 11 på Sola har vært i bruk idag.De får godt løft de som tar av inn i vinden.
Det meste av blader er i ferd med å blåse av trærne og det blir grått i steden for fine høstfarger.
Et par møter gjenstår før dagen er omme. I kveld er det medlemsmøte i Flymuseet på Sola.Dette blir et spennende møte med tema om sammenslåing.
I morgen er det bestillt billett med et bolag som har rutenummer SK4002 heading east.
Kanskje ser man sporene etter ukens DO.

God ettermiddag fra Kristiansand. Har akkurat satt meg på bussen til Lista, etter å ha kommet ned med SK215. Var en tur på FBU tidligere i dag, og det er stadig mindre som ligner på en flyplass der nå. Litt trist egentlig. Her på Sørlandet er det meldt STORE nedbørsmengder i dag, så dette kan jo bli interessant...

God ettermiddag fra Kristiansand. Har akkurat satt meg på bussen til Lista, etter å ha kommet ned med SK215. Var en tur på FBU tidligere i dag, og det er stadig mindre som ligner på en flyplass der nå. Litt trist egentlig. Her på Sørlandet er det meldt STORE nedbørsmengder i dag, så dette kan jo bli interessant...

Ja, det er vel bare litt bedre vær her enn det du er vandt med fra Bærgen?:colgate:

BF:cool2

Tja, vi er mer vant til at regnet blir porsjonert ut over tid, i stedet for at alt blir bøttet ned i en engang! :) En sammenhangende regnbyge fra oktober til april lyder mer kjent.

Puhh.. rent ned av "ærbe" på jobben i formiddag, fikk ikke mulighet til å ta en gløtt innom her før nå som jeg har kommet hjem.

Blir kjempemisunnelig av å lese om DO, ønsker alle dere som skal delta en kjempefin tur ! Husk å ta og poste bilder, men det blir neppe noe problem kjenner jeg dere rett! ;)

Back