God onsdag morgen

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen Norge og verden! Da har jeg kommet meg ut på Sola Intl. Møtt av enn sinnsyk kø på innsjekk. Båndet står for n'te gang. Ellers så melder Sola for øyeblikket om delvis skyet og 10grader.

Last edited:
God fredag morgen - eller var det onsdag morgen! Siste dag før langhelg er det i allefall - herlig. Kan anbefale alle å se Jungelboken på Det Norske Teateret - forestillingen i går var noe av det heftigste jeg har sett på en norsk scene...

Nå venter kontoret med mer prosjektarbeid - kanskje blir det tid til en kaffe med Discus fra forumet også...

God morgen fra Stavanger! Siste arbeidsdag denne uken ^_^

Kaffe er på plass, forum skal leses, det blir litt møtevirksomhet/springe i gangen i dag regner jeg med.

Og kommer den den store fuglen på et passende tidspunkt så kommer jeg og med et kamera.

Vel, ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Oslo. Her har arbeidsdagen vart i 3 timer allerede. Dermed var også det meste av ukens hasteoppgaver unnagjort, og etter en 16 timers dag i går, så er det svært så liten sjanse for at det blir noen andre forefallende ting som blir tatt denne uken. Satser derfor på at det blir SK271 på meg i dag og tidlig helg. Dermed blir det vel å starte neste uke med nye hasteoppgaver... :) Jaja, slik går nu dagan!

Ha en strålende helg alle sammen, og heia Brann!

Her gjøres de viktigste tingene først i dag. Kaffe, innsjekk til morgendagen og scanair. Etter hvert går turen til noen kortstokkere så får vi se hva dagen bringer etter det. Ha en fin siste-dag-før-langhelg-dag

God morgon frå Fornebu :)

Då er dagen i gang. Nye oppgåver står i kø.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra CPH - oppe i god tid - og snart på vei til en reptisjonsforelesning - all-day long - på skolen..

Ha en strålende dag, alle sammen! Her skinner ihvertfrall solen fra skyfri himmel (etter at jeg våknet i natt, av at alle sluser åpnet seg...)

God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og har fått logget seg på og konstatert det er nok å gjøre idag også. Ellers blir det en tur opp til OSL en eller annen gang i ettermiddag som budbilsjåfør......med BMW selvsagt ;).....hadde jeg bare visst når den jævla pakken kommer så hadde jeg vært i vesentlig bedre humør. Forhåpentligvis kommer den ikke for sent da jeg skal på en date ikveld. Ha en fin dag :)

Så var man hjemme igjen etter en helt grei SEA-tur. Det bærer tilbake igjen på søndag. I mellomtiden blir det mer garderoberiving, indretjeneste, spising og drikking.
Noe variabelt skydekke idag. Får håpe vi slipper regn.
Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden. Noen interne møter på planen i dag og i ettermiddag skal man vel en tur hjem til de gamle for å spise middag.

Lottokupongen er levert og jeg satser på 92 millioner inn på konto :colgate:

Ha en fin onsdag folkens!

Glad morgen fra STO. Litt støl i kroppen i dag etter gårsdagens trening, men det kjennes godt. I dag blir det retur til heimen med "min" flight - SK499 som nok en gang er en MD80. Digg! Himmelspretten skal tilbringes hjemme ettersom det er fulle fly på torsdagen, og fredag setter vi oss i bilen og kjører til Torp for å fly til BGO med de grønne (fulle fly på OSL fredag også).

God morgen fra København, kan melde om 14 grader og sol her etter ett forrykende tordenvær i natt.
Langhelgen skal brukes til flyspotting i Legoland :)

Spørsmål: Er det ikke en knapp her som gir deg en liste over smileys, sånn at man bare kan trykke på den man vil ha? Eller må man bare huske kodene for de forskjellige?

Spørsmål: Er det ikke en knapp her som gir deg en liste over smileys, sånn at man bare kan trykke på den man vil ha? Eller må man bare huske kodene for de forskjellige?

Hvis du bruker Go Advanced (eller tar Quote) istedet for Quick Reply så kommer smiley menyen opp

God morgen fra Oslo. Litt kjølig i hovedstaden idag. Vi var utrolig heldig med været 17. mai ettersom det har vært regn og kjølig både før og etter.

Last edited:
Så var man hjemme igjen etter en helt grei SEA-tur. Det bærer tilbake igjen på søndag. I mellomtiden blir det mer garderoberiving, indretjeneste, spising og drikking.
Noe variabelt skydekke idag. Får håpe vi slipper regn.
Ha en fin dag

Uflaks?! Jeg skal egentlig fly hjem med SK938 på mandag, men må muligens utsette reisen litt grunnet at jeg gjerne vil ha med meg flylappen hjem....:drunk:

Last edited:
TGIW!!

Deilig med kort arbeidsuke! Skal bli fint med langhelg nå! Måtte bare været bli ok også. I dag er det overskyet med noen regndrypp.

Jeg har bestilt en sjekk på 92 mill fra Hamar i aften, så jeg håper de trekker ut mine tall slik jeg har bedt dem om. ;) Så da er det bare å vente da!!

BF:cool2

God dag! Dagens første vellykkede møte er gjennomført, og nå fortsetter det i samme dur utover dagen.

Jeg har bestilt en sjekk på 92 mill fra Hamar i aften, så jeg håper de trekker ut mine tall slik jeg har bedt dem om. ;) Så da er det bare å vente da!!

BF:cool2

Jeg tipper du har blitt lurt, BF. Fikk nemlig beskjed om at det var mine tall som kom til å bli trukket ut i kveld :p

Og hvis jeg skulle være så uheldig å kun vinne 45 kroner i kveld så har jeg i alle fall råd til å sende min kontaktperson m/familie i Norsk Tipping på tur til Malaga :colgate:

_Escenic-wt_nett_0_1029427x.jpg

God formiddag fra Sandvika,
Morgenens møte er unnagjort, noe jobbing før lucnh , deretter ettermiddags planleggingsmøte før kursen settes vestover fjellet med SK4043 i ettermiddag.
Regner med at det kan være noe trafikk før denne langhelgen oppe på tåkemoen.
Ha en fin dag alle forumister.

Back