God onsdag morgen

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk.

Kaffen står på pulten og forum skal leses, og litt diverse ting som må fikses i IT-maskineriet i dag.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo.. Trøtt idag, men likevel fått kommet meg ned på jobb...
Våkner gjør en vel etterhvert :p

God morgen fra Lilleaker,
PC'en er løpt igang og det er tid for månedsmøte i prosjektet , hele dagen.
Startet som vanlig på en onsdag fra Tananger by til Sola for å ta SK4002 over fjellet i de tidlige morgentimer.
LN-BRE var satt opp idag , lite folk ombord , ca 40 mann , tydelig at det er andre tider enn samme tid ifjor.
Ruskevær i sørvest , overskyet over hele sør Norge etter hva jeg kunne observere , og tilløp til tåke på OSL.
Det blir en bra dag idag.
Snart er det påske.
Ha en utmerket dag alle.

God morgon frå Trondheim :)

Då var bilen EU-godkjent for nye 2 år -dog, om den holder utover det er meir uvisst -trengs muligens hjelp frå høgare makter då......

Ellers er det bare resten igjen. Kaffi er på plass, så dagen er berga ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra München. Her har oppholdet blitt forlenget til fredag og hotell og nye flybilletter fikset. Revenue management i det skandinaviske luftlinje systemet skal ihvertfall ha kred for at de vet og prise billetter som man må bestille nær avgangstid og man ikke har noen valg.....ja ja ikke mitt problem. Det flotte var jo at jeg opprinnelig booket ufleksible billetter med vilje for å spare penger for bedriften. :rolleyes:Ingen møter idag, derimot står det endel annet på to-do listen. Ha en fin dag

Last edited:
God formiddag - litt pusling med tekniske saker på jobb i dag.

Fikk booket diverse flyturer i går, så nå er vårprogrammet mer eller mindre spikret (helt til ting endrer seg). Om finanskrisen ikke er bra for alle, så hjelper det betraktelig på hotellprisene rundt om kring.

God formiddag fra Oslo. Her er dagens første møte unnagjort. Nå blir det et nytt om en times tid, før det blir å kaste seg på flyet i ettermiddag til KRS for avgang til Lista Flypark og byggemøte der ute i morgen. Uff, snart helg?

Da var lunsjen inntatt!

Er litt lei av alt nå! Håper Hamar fikser en lottopremie til meg i kveld så jeg kan få meg en velfortjent ferie nå! Har noen batterier som trenger å lades!!

Synd det ikke er fredag alt! Er det rart man drikker?

BF:cool2

G'onsdag fra FedEx

Sola synes vel så vidt, bak skyene der et sted, og foreløpig ser dagen ut til å gå som normalt. Har også fått en dame som har mast etter penger fra meg de siste månedene, til å endelig holde kjeft (;))

God onsdag ønskes alle :)

G'morgen fra det sype soer .. her skal guttungen droppes paa skolen foer det baerer ned til sykehuset for aa besoeke kjerringa etter at morgenrushet har stilnet ..

-2 paa gradestokken - blir muligens saavidt tosifret paa plussiden. Fortsatt et tykt lag is paa verandaen der solen ikke naar fram.

Damen i kredittkortselskapet eller din mor???:colgate:

BF:old

En dame kalt Allison, fra UK ;)

Ok, da..

En gang, for lenge siden, fant jeg ut at jeg skulle medle meg inn i noe som het Priority Pass, siden det gjorde at man slapp inn i lounger rundt omkring. Men så brøy jeg meg allikevel ikke så mye om det, og brukte det egentlig aldri, og fant etterhvet ut at jeg ikke gadd å ha det lenger.

Når kortet løper ut, er de så snille at de automatisk belaster det kredittkortet som er knyttet opp mot kortet - I mitt tilfelle var det dog mitt gamle kort, som utløp i november, og de klarte derfor ikke å belaste det.. Tre snail-mail brev har kommet, tre-fire e-poster, og jeg har tom. blitt vekket av at et laaangt nummer med +44 foran har lyst opp fra displayet på telefonen. Hver gang har jeg svart på e-postene, og forklart dem på en høflig måte, at - nei takk, men jeg er ikke interresert lenger, og fortalt dem at programmet "ikke passer for meg" lenger (Som forsåvidt stemmer - jeg flyr mest business nå for tiden..) Det tok altså tre e-poster før de klarte å forstå hva jeg mente, og i dag bekreftet de at medlemskapet mitt var kansellert..

God ettermiddag fra WIAS HQ!

Lettskyet og ca null grader hre i dag. Greit tempo på jobb, og snart er det helg :)
Oslo weekend i sikte, åhh så vi gleder oss!

E!

og her i Nord så har man friuka.. og jaggu har influensaen taimet seg slik at dem kom den her uka.. Her sitter man snørrat, trøtt, vondt overalt og gruggat i halsen.. Fryser gjør man også...

Hjem kjære hjem... Døgnvill - men holder meg da fortsatt våken. Nå er det pizza med en av nevøene som står på programmet. God kveld!

Back