God Onsdag Morgen

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God onsdag morgen!

Tidlig på an i dag, kaffekoppen er på plass og snart på tide og ta fatt på dagens arbeid.

Greit å være tidlig på jobb av og til. Får gjort en del da.

Ha en fin dag forumister :)

Re: God Torsdag Morgen

God morgen fra Oslo. 0 grader og overskyet her idag. Planen er en skitur etter jobb og siden jeg var innom de gamle og stjal bilen til fattern igår (når katten er borte...etc) så blir det å droppe Ruter idag. Ha en fin dag

Er det torsdag eller onsdag i dag?

Snart på vei til Olympiske Leker på Lillehammer.

Ahaaa..... Satt og funderte på det. Så da et det bare Onsdag da?!!!!!

*^?()&"&=%&¤#]€@€{[!!!!!!!!!!!!
:drunk:

PS! Kan noen endre tittelen på denne tråden? ^_^

Stille her i dag, da. Ja god onsdagsmorgen alle sammen!

(Trådtittelen skal nå være endre til stor skuffelse for de som trodde helgen var rett rundt hjørnet)

God morgen - og god askeonsdag! Som god katolikk blir det fisk i form av norsk laks, antagelige over tagliatelle til middag- vurderer dog å koke noen poteter - det tror jeg aldri jeg har laget selv før..

Er det torsdag eller onsdag i dag?

Snart på vei til Olympiske Leker på Lillehammer.

Ikke vet han hvilken dag det er - og OL på Lillehammer er 14 år siden!
Jammen glad jeg ikke ble like gammel som EB i dag...:D

God dag igjen fra Aurskog. Sitter i en fritime her på skolen og holder på med PPL og en fysikkrapport. Dagen i dag blir brukt på kjemilekser, fysikkrapport, PPL, trening og Champions League ;)

God morgen fra Maura!
Noen timer nå, så er jeg og to travelpartnere på god tur vekk fra denne plassen,
suite er bestilt (en hver!) og vi er klare for en spennende tur!

Ha en flott dag folkens! =)

Go' onsdag fra Kiel!
Her er det tåke og regn så det er ikke noe vær å gå ut i. Spesielt ikke med sår hals. Nå står 2 paracett på menyen! Håper de gjør godt. Om en drøy time legger skipet nok en gang fra kai, og kursen settes mot Oslo. Imorgen er det hjem igjen, og da er det snart helg. Og det er jo fint, og det er sikkert derfor jeg drikker! :drunk:

BF:cool2

God morgen fra Gamle Oslo. 4,2 grader. I dag skal man være litt mer forsiktig med å slippe ut all dampen fra dusjen ut i gangen, slik at man slipper springmarsj ned tre høye etasjer og opp en etasje for å hindre at brannalarmen går over hele bygården..

God morgen fra Chicago.

Graatt med noen plussgrader i dag.

Oppe tidlig i dag. Maatte droppe fruen hos en venninne som skulle gi henne skyss til jobben, baerer rett til ORD etter jobben og bilene vil vi helst ha hjemme.

Naa blir det avdropp av bikkja foer det baerer paa jobb for meg ogsaa.

Ted venter i sjutia i kveld for noen varme dager i Florida

God ettermiddag fra Rogaland. Grått og trist vær her i dag med 7 varme. Noen som sa vinterferie? Har akkurat kommet hjem fra dag 3 av truck kurs.

Lite hyggelig å komme hjem til lesing om at Turkish har krasjet på Schiphol.

G'morgen!! 8 varme og gråvær her i Atlanta idag .. Travel dag på jobb, men Macca's Fireman Radio er på og kaffen er varm, så jeg har det bra!!

God ettermiddag godtfolk,
Da er arbeidsdagen over og det er tid for å dra til hotelleriet.
Dagen idag begynte som vanlig på en onsdag hjemme i Tananger 05.15 på vei til Sola for å hive seg på SK4002 og LN-BRH over fjellet til OSL.
76 kunder ombord idag. Antallet har krøpet oppover noe siste uker på denne avgangen.
Stille og fin flytur over fjellet , tjukk tåke på Gardermoen og områdene rundt , mens resten av Østlandet inklusive Hurum ikke hadde noe tåke!
Legger merke til at mange faste reisende legger merke til dette på morgenflightene inn til OSL med sine kommentarer. Men endringen i været vil vel kanskje de som laget værrapportene i sin tid om Hurum og Gardermoen skylde på global oppvarming?
Vel , vel , været på Hurum synes ikke å være det samme som på Tåkemoen nu for tiden.
Ha en fortsatt fin dag.

Da var man sjekket inn på CO123 - klinger ikke like godt som 39 synes jeg og satser på dep. til Obamastan i morgen. Blir også første innreise på nytt visum, så kan vel risikere litt ekstra utspørring i immigrasjonen.

Ha en god kveld! :)

Kom hjem fra et par dagers møte på Bolkesjø med jobben for litt siden. Mye fag, masse mat og enda mer å drikke.
Blir veldig tidlig kveld på meg i hvertfall!

Men hva f**n.....Manchester Shitty hjemme klarer man ikke, men Real Madrid borte blir overkjørt! :rolleyes:

Uansett :colgate:

Back