• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Begynner arbeidsdagen med et møte på Kaffebrenneriet og avslutter den med et nok et møte på Pascal før det blir nok en treningsrunde i kveld. Ha en bedre onsdag!!!

Urk..

Etter at "maks 2" løftet på gårsdagens pils ble brutt, skal det nå bli skikkelig gøy å knipse KC-135 på Værnes..

Men hva gjør man ikke for litt spotting.

For 5 min kom det også en mail fra KLM som tipsa meg om Internet Check-In :)

g'onsdag! Møte på Pascal?? Ja, da må det nok trenes... Selv var jeg ute på joggetur i går kveld, og møtte TRE HESTER! D***en - man bor på landet, gitt...

God Onsdag :D

Senvakt idag, pent og kalt vær, gleder meg som en unge til lørdagen

IMPS Norge skal ha konkurranse og utstilling på forsvarsmuseet i oslo, stikk innom da vel :)

Ha en bedre dag :D

Hester, lamaer og andre nyttedyr er vanlig kost her ogsaa ... :D

Nok en nydelig dag her i WA ... skal en tur paa RadioShack og finne meg en omformer for batterladere osv ... Blir Tristar til natten og lite soevn .....

Ser at det er flere ivrige(?) joggere her. Noen som har gode forslag til hva man skal gjøre for å unngå gnagsår på innsiden av lårene? :sarc Vet at lang boxer er én løsning, men hva mer? Blir som regel 3-4 økter med joggings hver uke, så kreative løsninger ønskes... :up:

Originally posted by Blubird
Ser at det er flere ivrige(?) joggere her. Noen som har gode forslag til hva man skal gjøre for å unngå gnagsår på innsiden av lårene?

Slanking er vel tingen
eck05.gif

Nuvel, nå blir jeg oftere kalt spiker enn feit av venner, så slanking er neppe løsningen... :p

Back