Da var jeg i gang, litt senere enn planlagt (men ikke uventet)... Snart settes kursen til CPH og DY925 til OSL. Halsen min er ikke bedre og kan ikke svelge uten smerter, så startet med inntak av cola zero og en pillecocktail. Håper svelget er på plass snart, kunne tenke meg en gingerbread latte fra starbucks...
, og akevitten ligger allerede på kjøling!
Akkevitten er UTE av kjølingJeg var litt trøtt, akevitten skal selvsagt serveres temperert, men det jeg TENKTE på var juleølen til i kveld
![]()
God morgen fra Betongsøyla....Nedbørsmålerne viser her at det har falt 22 cm snø det siste døgnet her nå, og når jeg ser hvor mye flyselskapene sliter med å få tauet inn fly, i det hele tatt komme frem med noenstedssomhelst med flyene, og hvordan brøytemannskapene jobber, så er jeg SJELEGLAD for at jeg sitter inne i varmen, drikker kaffe og prøver våkne opp litt
Dagen tilbringes på tidligvakt før en setter kursen mot Asker for å levere bil på verksted, sååå rake veien til Eidsvoll og pinnekjøttlag med jobben, og akevitten ligger allerede på kjøling!
Jeg gleder meg! Ha en fin dag alle!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.