God onsdag morgen

Utflyttet

Ute på tur
Da var jeg først oppe til en forandring. I dag er det husrydding på planen, etterfult av noe småarbeide, og så en lang runde fakturering. Det er jo alltids koselig. Ha en bedre dag, og nå er det -7 her, så tenker det blir ikke så mye møter og rull i dag.... :p

-A

Litt bedre i formen...i allefall nok til at det blir Finnair til Helsinki på formiddagen. Ellers er det en julehvit hovedstad vi våkner opp til - måtte det vare! Ha en bedre onsdag!

Mornings fra Stavanger! Nok en nattevakt går mot slutten. Om en times tid sitter jeg forhåpentligvis på bussen inn mot Bekkefaret og senga som venter. Ute er det -4 grader og klart vintervær så vidt meg bekjent. En vakt gjenstår og så er det langfri.

Det ble en litt lengre frokost da jeg satt og forsøkte å myse meg til den mest spennende veien igjennom SK/EB sine regler for å finne noe moro... kan se ut som en tidlgi sommerferie er klekket ut. Det finnes noen fine hull i den tabellen om man bare vil gå noen tusen kilometer ut av veien for å få det til.

-A

Da var jeg i gang, litt senere enn planlagt (men ikke uventet)... Snart settes kursen til CPH og DY925 til OSL. Halsen min er ikke bedre og kan ikke svelge uten smerter, så startet med inntak av cola zero og en pillecocktail. Håper svelget er på plass snart, kunne tenke meg en gingerbread latte fra starbucks...

Da var jeg i gang, litt senere enn planlagt (men ikke uventet)... Snart settes kursen til CPH og DY925 til OSL. Halsen min er ikke bedre og kan ikke svelge uten smerter, så startet med inntak av cola zero og en pillecocktail. Håper svelget er på plass snart, kunne tenke meg en gingerbread latte fra starbucks...

Cola Zero? Hva er det med ungdommen i dag? Whisky! :D

-A

Det er ikke mye jeg er avhengig av, men noen liter(selvom jeg har kuttet stort etter at jeg flyttet til landet med kjempemarginer hos coca cola....) cola zero må jeg ha om dagen....

God morgen fra Oslo. Her på Oppsal 150 meter over havet ligger det nå 10-12cm med nysnø. Men tipper det er mer slaps i sentrum. But who cares, jeg har uansett bil (i en måned til). Nå venter jobben, og ikveld har jeg et mål om å ta meg en løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra Betongsøyla....Nedbørsmålerne viser her at det har falt 22 cm snø det siste døgnet her nå, og når jeg ser hvor mye flyselskapene sliter med å få tauet inn fly, i det hele tatt komme frem med noenstedssomhelst med flyene, og hvordan brøytemannskapene jobber, så er jeg SJELEGLAD for at jeg sitter inne i varmen, drikker kaffe og prøver våkne opp litt :)

Dagen tilbringes på tidligvakt før en setter kursen mot Asker for å levere bil på verksted, sååå rake veien til Eidsvoll og pinnekjøttlag med jobben, og akevitten ligger allerede på kjøling!

Jeg gleder meg! Ha en fin dag alle!

Dy925 tar gjerne gate 30:)

Føler meg som et MEDA case og vil bli sett av færrest mulig samt et optimistisk håp om flytoget 1036...

Last edited:
God morgon frå FBU :)

"Det snør, det snør, tiddeli-bom!" :) -då er det bare å nyte innsida av lokalet, og sjå at snøen drysser ned ute. Varm kaffi er et must. Det blir ein laaaang og travel dag i dag.

Ha ein kvit dag alle saman! ;)

, og akevitten ligger allerede på kjøling!

Fy skamme seg! Akevitt skal ikke kjøles ned! Den skal drikkes i romtemperatur. Ved å kjøle den ned hemmer du den gode smaken. Så det å kjøle ned akevitt gjøres kun av dem som ikke liker smaken. Og da må man spørre seg hvorfor de i det hele tatt drikker den. :old

God morgen fra krsand forøvrig.
Her er det minus 4 men ikke mer snø foreløpig iallefall!
Gårsdagens tapas og rødvin ble en suksess, og ikke værre enn at jeg kom meg greit på jobb i dag.

I dag blir det å jobbe videre med månedsavslutningen før sofaen kaller hjemme. I morgen kveld blir det en runde spekemat med tilbehør som juleavslutning i en annen forening.

Akk ja! Sånn går no dagan! Er det rart vi drikker? :colgate:

BF:cool2

Akkevitten er UTE av kjøling :) Jeg var litt trøtt, akevitten skal selvsagt serveres temperert, men det jeg TENKTE på var juleølen til i kveld :D

God morgen

Snuppa levert i barnehagen, forøvrig en spennende tur på ubrøytet skogsvei (straffen for naturbarnehage)
Men kom helskinnet opp og ned i dag også.

Har vært prektig og måkt snø utenfor heimen, og nå står det riving av kjøkken på planen, før kursen settes mot OSL og litt arbeid med TP507 - Og hvis flypark er i humør så kanskje Park 47 er mulig??

Og som poden til LN-MOW har jeg min egen Pondus kalender i år.
Dagens sitat: "Man er ikke stjerne før de kan stave navnet ditt i Karachi"

Ha en flott dag

S

Akkevitten er UTE av kjøling :) Jeg var litt trøtt, akevitten skal selvsagt serveres temperert, men det jeg TENKTE på var juleølen til i kveld :D

Da er det godkjent!;) Håper dere får en fuktig og fin fest!:colgate:

BF:cool2

God morgen!? Håper det i det minste trøtt som en strøpe. Var ferdig på jobb på 0230. .....

Håper ikke dette blir en dag dag....?!

God morgen fra Betongsøyla....Nedbørsmålerne viser her at det har falt 22 cm snø det siste døgnet her nå, og når jeg ser hvor mye flyselskapene sliter med å få tauet inn fly, i det hele tatt komme frem med noenstedssomhelst med flyene, og hvordan brøytemannskapene jobber, så er jeg SJELEGLAD for at jeg sitter inne i varmen, drikker kaffe og prøver våkne opp litt :)

Dagen tilbringes på tidligvakt før en setter kursen mot Asker for å levere bil på verksted, sååå rake veien til Eidsvoll og pinnekjøttlag med jobben, og akevitten ligger allerede på kjøling!

Jeg gleder meg! Ha en fin dag alle!

Trodde du skulle jobbe? 8 km fra betongsøyla er julestemningen på plass og gleder meg til kvelden med pinnekjøtt og juleøl... En akevitt blir det vel også :-)

Ha en fin dag alle sammen og vi har vel en ETA til kl 1800 Morten?

Hmmm, her hos oss har vi nok sett bedre morgener. Markedet for produktene vi lager har forstoppelse, det er nesten ikke noe salg. Konsekvensen er at bedriften jeg arbeider i, nå må gå til permitteringer av deler av arbeidsstokken. Selv om jeg ikke blir rammet av dette er det ikke hyggelige nyheter. La oss bare håpe at permitteringene blir kortvarige og at ting ikke blir verre.

Last edited:
Back