AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
For å veie opp mot all alkoholen en onsdag ettermiddag, kan jeg nevne at det på mitt kontor for tiden konsumeres herlige norske epler ! Ha en god ettermidag, med eller uten hodet i smelteovener..
Kan nevne for Someone at jeg i dag allerede har gjort opp for mitt korte besøk på Nexus forrige torsdag - selvom det i dag er onsdag - dog dansk landskamp i kveld, mot Portugal. Hm - sove en times tid og dra på lesesalen, tenker jeg. Har dessuten lovet kjæresten middag klokken 2230. Hun kan jo ikke lage mat stakkar.
Someone bruker 26 minutter paa aa faa seg fast foelge etter at han flytter tilbake til Oslo, .......
Btw, litt usikker på om akurat det forholdet kan defineres som følge i det hele tatt, langt mindre fast........ser ut som om det har oppstått noen "komplikasjoner" i det siste og at det muligens føyer seg inn i rekken av et av mine mange "2-ukers-forhold"Så jeg er fortsatt uten "liabilities"
![]()
Ja da var nok en arbeidsdag over! Sliten og trøtt og glad jeg kom meg hjem i tide, for det kom jammen et ekstrafly over hustaket her når jeg kom hjem.
Ser at det blåser kraftig i SSJ så det er vel derfor!
Kveldsmat og tvkos nå før senga roper, skal på igjen i morgentidlig. Og i morgen skal det kobles opp ny og raskere datalinje @ MJF. Har vært plaget med stor underkapasitet i lang lang tid... Spent på om det vil fungere!
E!
E !, og du har ikke invitert meg !![]()
Define "enda verre"....JoeW er student og finner seg dame etter like lang tid. (regner med at du ikke har dratt henne med fra Oslo, det er ENDA verre)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.