God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
For å veie opp mot all alkoholen en onsdag ettermiddag, kan jeg nevne at det på mitt kontor for tiden konsumeres herlige norske epler ! Ha en god ettermidag, med eller uten hodet i smelteovener..

Noen stikker nå nesa si bort mye rart her. På det sentrale Østland er det nå regn og grått og trist. Får satse på de vise menn på Blindern og at det blir bedre til helgen.

Demoner og annet ble ryddet i går kveld, i dag står det litt andre ryddejobber på programmet. Ha en fin ettermiddag!

Og i Chicago sitter jeg og forbanner meg over mine kolleger i Singapore som skal levere det jeg selger og f.... ikke faa ut fingern. Selgerne er selvsagt ogsaa frustrerte, blir oppvask med USA sjefen i morgen i NYC, dagstur dit m/US Helicopter fra / til EWR.

Ellers fikk jeg bekreftet to ting i morges: Nybilen kjoerer fletta av en Porsche Boxter og kaffekoppen med Peet's er ikke tett nok til aa haandtere kappkjoering.

Saa som sagt tidligere her i traaden: Klokka aekke halv ti en gang og dagen har mye rom for forbedring... Heldigvis er det langhelg m/Vegas paa programmet fredag

Kan nevne for Someone at jeg i dag allerede har gjort opp for mitt korte besøk på Nexus forrige torsdag - selvom det i dag er onsdag - dog dansk landskamp i kveld, mot Portugal. Hm - sove en times tid og dra på lesesalen, tenker jeg. Har dessuten lovet kjæresten middag klokken 2230. Hun kan jo ikke lage mat stakkar.

Da har Comcast Tekniker 1 (Residential Division) forlatt huset, så da var det å vente på at Comcast Tekniker 2 (Business Division) innfinner seg torsdag med nytt modem og oppgradert service. Tekniker 1 (fra Bucharest og veldig fotballinteressert) fant en ledningbit son det så ut til at et ekorn har kost seg med .. svidd ekorn fant han imidlertid ikke, så den har nok bare fått seg en støkk ...

Makedonia-Nederland fra Norges gruppe går live her etterpå, så det blir vel å følge med litt på den innimellom jobbing og ungetransport.

Kan nevne for Someone at jeg i dag allerede har gjort opp for mitt korte besøk på Nexus forrige torsdag - selvom det i dag er onsdag - dog dansk landskamp i kveld, mot Portugal. Hm - sove en times tid og dra på lesesalen, tenker jeg. Har dessuten lovet kjæresten middag klokken 2230. Hun kan jo ikke lage mat stakkar.

Hoeres ut som et skikkelig kjerringemne... BTW, hva er det med ungdommen i dag?? Someone bruker 26 minutter paa aa faa seg fast foelge etter at han flytter tilbake til Oslo, JoeW er student og finner seg dame etter like lang tid. (regner med at du ikke har dratt henne med fra Oslo, det er ENDA verre)

Hva skal du med fast foelge som f... ikke kan koke middag en gang?? Hun maa vaere loaded :p

Someone bruker 26 minutter paa aa faa seg fast foelge etter at han flytter tilbake til Oslo, .......

Btw, litt usikker på om akurat det forholdet kan defineres som følge i det hele tatt, langt mindre fast........ser ut som om det har oppstått noen "komplikasjoner" i det siste og at det muligens føyer seg inn i rekken av et av mine mange "2-ukers-forhold":rolleyes: Så jeg er fortsatt uten "liabilities" :p

Last edited:
Btw, litt usikker på om akurat det forholdet kan defineres som følge i det hele tatt, langt mindre fast........ser ut som om det har oppstått noen "komplikasjoner" i det siste og at det muligens føyer seg inn i rekken av et av mine mange "2-ukers-forhold":rolleyes: Så jeg er fortsatt uten "liabilities" :p

Vel, dere hiver dere med paa dugnader og koker middag til disse kjerringene. Du kan delvis komme deg unna, men som student?? :rolleyes:

Ja i dag gikk det unna , block tid CPH-Vollen 2:25 , og det med baggasje og Taxfree shopping på OSL.

Godt levert av SGS .

Ja da var nok en arbeidsdag over! Sliten og trøtt og glad jeg kom meg hjem i tide, for det kom jammen et ekstrafly over hustaket her når jeg kom hjem.
Ser at det blåser kraftig i SSJ så det er vel derfor!

Kveldsmat og tvkos nå før senga roper, skal på igjen i morgentidlig. Og i morgen skal det kobles opp ny og raskere datalinje @ MJF. Har vært plaget med stor underkapasitet i lang lang tid... Spent på om det vil fungere!

E!

Ja da var nok en arbeidsdag over! Sliten og trøtt og glad jeg kom meg hjem i tide, for det kom jammen et ekstrafly over hustaket her når jeg kom hjem.
Ser at det blåser kraftig i SSJ så det er vel derfor!

Kveldsmat og tvkos nå før senga roper, skal på igjen i morgentidlig. Og i morgen skal det kobles opp ny og raskere datalinje @ MJF. Har vært plaget med stor underkapasitet i lang lang tid... Spent på om det vil fungere!

E!

E !, og du har ikke invitert meg ! ;)

E !, og du har ikke invitert meg ! ;)

Jeg kunne da ikke vete dette, Telenor lever i et eget vakum der ingen slipper inn... De ringte meg fra Logica i dag og spurte om jeg kunne koble om, he he

Kort varsel, men kom du bare! Vi kjører på kl 0800 i morgentidlig ;)

E!

I dag var det ikke en god morgen overhodet. Jeg hadde feiltolket skoleplanen og trodde at jeg ikke begynte på skolen før kl 12:35, men det jeg ikke viste var at vi hadde matte før den tid. Så av den grunn så fikk jeg fravær pga denne feiltagelsen (men jeg er ekstremt sjeldent borte fra skolen og dette skjer omtrent aldri så det går nok bra.. Håper jeg). Tempoet i matte timene går fort og jeg må selvlære meg denne delen jeg gikk glipp av, som i seg selv ikke er noe problem siden jeg garantert kommer til å fikle med det neste uke før prøven. Man skulle også tro at etter en så lang natts søvn skulle man være utvilt, men sånn var det ikke. Min natt var full av smerte og dårlig søvn sp de ekstra timene hjalp ikkke så altfor mye. Etter dette hadde dobbel økt engelsk og den gikk relativt helt greit. Når jeg endelig kom hjem var det treningstid og den varte i dag omtrent i 3 timer. Endelig kommer jeg inn dørstokken hjemme, trett og sliten. Lager meg en liten matbit og må sette meg ned med en fysikk rapport som skal være ferdig i morgen, men nå er jeg endelig ferdig!

Lurer på hvordan morgendagen vil gå.

Ha en god natt alle sammen ;)

Last edited:
Back