God Onsdag morgen!

Gudd mårning fra Alpharetta .. Her hos WIAS America er det på tide å trykke på VPN-knappen. Fint vær, deilig temperatur .. mulig hjemmekontoret blir flyttet ut på terrassen etterhvert ... ;)

God morgen i klinetraaden. Her i Chicago har godvaeret blitt sendt nedover til Andreas, skyet og smaaregn i dag, men skal klarne opp i ettermiddag. Heldigvis ikke 36 varmegrader i dag, rundt 25 tipper jeg.

Blir en ekstratur denne uka, ned til St. Louis i morgen for aa signere en kontrakt

Ha en trivelig aften

:wow:

Skulle nok ha drukket sterkere saker enn Solo før jeg hadde kastet meg i armene på (forummedlem) Someone!!

Du skal nok se at Someone har Tequilaen stående klar!
Var det ikke noen som kaldte deg for Tequilajomfruen i en annen tråd her?:colgate:

BF:cool2

Du skal nok se at Someone har Tequilaen stående klar!
Var det ikke noen som kaldte deg for Tequilajomfruen i en annen tråd her?:colgate:

BF:cool2

Tequilla og andre shots funker dårlig som sjekketriks. Prøvde det på en dame da jeg var ung og uerfaren...resultatet var at hun spydde utover gulvet.....så det ble ikke noe action den kvelden :drunk:(heldigvis var det på rommet til en kamerat....)

Så man får finne på noe annet!

Last edited:
Var vel en referanse til mitt livs første Tequila, som jeg drakk på SEA-julebordet i Januar..

Jepp - og her er beviset.

Damene på nabobordet var også harde på tequilaen - spesielt hun mørke. Så både FHU og jeg benyttet anledningen til å elge oss litt innpå. :colgate:

Dæven som Sonja jobbet den kvelden ...

Attachments

• teq1.jpg
    teq1.jpg
    98.6 KB · Views: 107
  • teq2.jpg
    teq2.jpg
    120.4 KB · Views: 111
  • teq3.jpg
    teq3.jpg
    111.1 KB · Views: 112
Har kona di sett det siste bildet der, Andreas?? :p

Nå kjente jeg at jeg begynte å glede meg litt til Januar :)

Last edited:
Har kona di sett det siste bildet der, Andreas?? :p

Hey - vi har jo klær på oss. :p

Det er fler som gleder seg, og for de med dype lommer er det mulig jeg kan arrangere en opplevelse litt utenom det vanlige ...

Det er fler som gleder seg, og for de med dype lommer er det mulig jeg kan arrangere en opplevelse litt utenom det vanlige ...

Javel? Hvor dype lommer? noen hint?? Trenger jeg å begynne å spare med en gang?

God morgen fra MJF... Øhh, aften!! ^_^

Det er vått, det er mørkt, det er kaldt...
Og jeg er sikkert like trøtt nå som dere var i dag når dere sto opp og hadde sure unger, grinete kjærringer, kranglete kaffemaskiner og det som verre var!

Men snart er det kveld og jeg skal hjem og i seng!!

E!

Men pokker.. Jeg mener da å huske at de jentene var penere enn de så ut på bildene.. Det hadde kanskje noe med det første bildet å gjøre??

Back