• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....her blir det en laaang natt..vi flytter Kreftregistret i Del Staten Washington fra en HP3000 til Intel Platform i natt.....og saa langt ser det ut som vi gaar "live" rett over midnatt....det blir Hotel Microsoft paa meg i natt...dvs. en times tid under pulten paa kontoret mitt...:zzz

Replying to Topic 'God onsdag morgen'

Puh .... da var man paa plass i godstolen .... hjemreisen fra jobben ble litt lengre enn beregnet. En tulling droppet en ryggsekk i en soeplekasse paa en av fergene foer avgang fra Bainbridge foer han stormet av baaten. Noe som ikke er lov uten tillatelse fra kapteinen. Dermed ble fergen evakuert, terminalen toemt og bomb squad kalt inn. Ergo var terminalen stengt for trafikk, og fergen fra Seattle som jeg var omord i gikk sterkt forsinket til Kingston .. et par mil opp kysten. Der hadde de skranglet sammen fem - 5 - busser til de rundt 1500 passasjerene (og 70 sykler) som skulle til Bainbridge. Jeg var nummer 8 av fergen .... godt aa vaere stor og sterk!
Seattle P-I

Ellers en fin dag ... fikk litt bilder paa BFI ... se egen traad. Onsdagen byr paa julebord for avdelingen .. DC-8-63 og undertegnede skal proevesmake lokalt juleoel paa et dertil egnet lokalt etablissement.

God morgen... her går det mest i bandasjer og isposer om natten... Har vel kjøpt inn det som er av frosne grønne erter (de fungerer utrolig bra som ispose!) Nå blir det noen møter før jeg igjen tar en "vakt" hjemme. Ha en bedre onsdag!

Glad onsdag! Var så opptatt av den siste John Nance-boken jeg kjøpte (Skyhook) at jeg nesten ikke kom meg av toget på Lysaker i dag! Sjekk www.scanair.no for siste update

God Morgen fra et blåsende Tromsø

Noen sekundmeter over normalen i dag ja...:D

Håper resten har en ( vind )stille dag :sarc

LN-FHU ( trøtt som en dupp.........Noe nytt i det-neiiiiiiida )

:zzz :zzz :zzz :zzz

Goder morgon baade herre och fru......

En tuff examen kvar Financial Accounting II sedan aer det bara engelska paa fredag innan YQ1230 lyfter mig ut haerifraan foer dryga tvaa veckor. Solen haaller precis paa att gaa upp, ser ut att bli en fin dag.

...jag oenskar eder alla en froejdefull dag.

Back