Originally posted by ph-ndr
Da var jeg fornøyd... to stk B&W 705 er på vei hit...
-A
Originally posted by Jan
Originally posted by ph-ndr
Da var jeg fornøyd... to stk B&W 705 er på vei hit...
-A
Burmeister & Wayne ? :wink
(god fornøjelse med "sildekasserne").
Originally posted by learjet
Fikk akkurat beskjed om nytt kurs i London, drar neste helg. Så da blir det vel ny OSL-LHR med BA. Kanskje jeg skulle stable meg til for en liten trip report denne gangen.....
Originally posted by LN-MOW
G'morgen fra Atlanta. Sitter paa Children's og venter paa guttungen som er paa terapisession.
10-12 grader, disig og smaaregn - som en norsk hoestdag. Rett paa jobb etter at jeg dropper guttungen paa skolen .. blir en kort dag. Skal vaere fotballtrening i kveld, men hvios vaermeldingen for ettermiddagen slaar til, er det tvilsomt at det blir noe av det .. da kan jeg se Liverpool-PSV i stedet (psst .. Tommy777 ... den gaar i opptak paa ESPN Classic etter at Bayern-Milan er ferdig)
Originally posted by Tommy777
G'morgen fra Atlanta. Sitter paa Children's og venter paa guttungen som er paa terapisession.
10-12 grader, disig og smaaregn - som en norsk hoestdag. Rett paa jobb etter at jeg dropper guttungen paa skolen .. blir en kort dag. Skal vaere fotballtrening i kveld, men hvios vaermeldingen for ettermiddagen slaar til, er det tvilsomt at det blir noe av det .. da kan jeg se Liverpool-PSV i stedet (psst .. Tommy777 ... den gaar i opptak paa ESPN Classic etter at Bayern-Milan er ferdig)
God morgen fra New York. Sen kveld (som vanlig) her i byen i går, møtet startet kl 0800 i morges... :-(
Fikk akkurat en telefon fra United at flighten min er kansellert... Drittvær i Chicago, gode nyheter er at jeg kom meg på en tidligere flight, kl 1400, så i teorien har jeg sjans til å rekke kampen. Men jeg tipper det er STORE forsinkelser i dag.. Stikker ut til LGA om en halvtimes tid så vi får se hvordan ombookingskarmaen mm er i dag..
Ha en fin kveld alle saman
... men du har da ogsaa ESPN Classic? Sitter akkurat naa og ser de siste 15 minuttene ..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.