God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er ny dag om om noen timer sitter jeg på SAS Braathens flyet til Stavanger for noen dagers møtevirksomhet i siddisbyen. Ha en bedre midtuke...

Replying to Topic 'God onsdag morgen...'

God morgen. Så du er en av disse som foretrekker BUSK istedet for DY :D

Bombe!!!

Til Stavanger er uansett BUSK det klart beste alternativet...jeg har allerede booket om billetten min to ganger.

God morgen fra Tromsø

Her blåser og regner det smådjevler, temperatur på omtrent +6 grader .

Blir litt våt i dag ja...........

Ha en fantastisk dag

LN-FHU

God morgen fra Lysaker :)

Har egentlig fri idag,men tar ett par timer overtid likesågreit det, *sparer til kamra*

Begynner å bli latterlig kalt på natta.

OG BENSINPRISENE ER JÆ**VLIGE

10.46 på Shell på kløfta... noen høyere ?

And By the Way.... Jeg har endel plastbyggesett jeg tenker å bli kvitt, har en haug med sett, fly i 1/48,1/72 samt ett par panservogner i 1/35.

Hvis noen er intressert, så ta kontakt :)

God morgen fra det ødeliggende og annerledessamfunnet, Jessheim.

Fortsatt høstkaldt og guffent. Hadde vært OK med litt høst-sol snart.

Endelig fri i dag.
Fri og fri fru Blom. Er nok en del forefallende arbeid i heimen.

Ha en fortrylende dag!

Originally posted by Scanor

sånn uten å ha sjekke min lokale Statoil-stasjon så kan jeg svare følgende: Jepp :) vi er vel nærmere 11kr enn 10kr :)

Hydro Texaco over gata her forlangte 10.15 i dag morges, så nei. Men den er kostbar nok her også...:(

Skikkelig banan-dag. Kamera og objektiv kom på døren (med pen postpike var det), og kjapt stikker jeg batteri i huset, og skrur på objektivet, og blir møtt med lyden av et treskeverk; AF-motoren har ikke overlevd posten.

Så ringer de fra verkstedet, lille eggeskallet av en Micra er på hovedservice, og vel overmoden for service. De vil ha 15.800 for å rette opp i ting.

Så om noen har noe mer på lager, kom hit, kom med det, så får jeg det overstått.

På den gode siden skal det være sagt at XD.no ordnet opp veldig fort med Interfoto i Oslo, og nytt objektiv er i posten as we speak. :)

Har lekt litt med kameraet (uten AF) og er veldig happy med feelen og førsteinntrykket etter noen timer) :)

Og da kan det vel ønskes god etellerannet herfra byen også...

Skoledagen er endelig ferdig, og er heldigvis bare et par timer imorgen, så er det helg. Hurra. :p

Originally posted by Trety

Hydro Texaco over gata her forlangte 10.15 i dag morges, så nei. Men den er kostbar nok her også...:(

Jeg fylte tanken i dag og det kostet kr. 10.60 per liter. Jeg synes ikke det er så galt. Man skal kjøre ganske mye bil på et år før man merker noe særlig til 1-2 kr ekstra per liter.

jy

Har ikke dere en sånn ekstraavgift på bensinen også?

Originally posted by LCH

Har ikke dere en sånn ekstraavgift på bensinen også?

Jo, vi har vel det. Jeg tror det er snakk om ca 70 øre/liter.

jy

Direkte inne ra Rica Forum i SVG...og sitter naa med et tastatur i fanget og bruker tvskjermen som "pc". Bor hoeyt oppe med utsikt over byen og innflyvningen til Sola. Min innflyvning tidligere i dag var mildt sagt "windy"...

Ha en bedre kveld!

God morgen fra Lysaker :)

Har egentlig fri idag,men tar ett par timer overtid likesågreit det, *sparer til kamra*

Begynner å bli latterlig kalt på natta.

OG BENSINPRISENE ER JÆ**VLIGE

Hvis noen er intressert, så ta kontakt :)

Reis opp til Esso på Jessheim. Både i lyskrysset, og de to stasjonene ved E6 hadde skrudd prisen ned til 8,14. Fylte opp og kjørte hjem, og da jeg passerte Jet-stasjonen ved vestre rullebane på Gardermoen hadde de faktisk kommet seg ned på 7-tallet...

8,14 på Skedsmokorset også, 7,94 på billigstasjonene i Lillestrømområdet :)

Kan nok lønne seg å hamstre (hvertfall fylle opp tanken..). Faren min hadde hørt at oljeprisen hadde steget, og at det nok går fort opp igjen. Antageligvis har de skrudd prisen ned før de spretter opp igjen. Jeg har hvertfall full tank.

Får håpe de kommer seg ned under 10'ern snart...dette er jo galskap. Pøs ut no' mer oil! :p

Jepps så det på vei hjem nå, så nå er både tanken på almeraen, samt en extra 20liters gerrykanne og 5 liters reserve fylt til randen med V-Power :D, så da har jeg litt i allefall

Originally posted by EB

Direkte inne ra Rica Forum i SVG...og sitter naa med et tastatur i fanget og bruker tvskjermen som "pc". Bor hoeyt oppe med utsikt over byen og innflyvningen til Sola. Min innflyvning tidligere i dag var mildt sagt "windy"...

Ha en bedre kveld!

Regner med at du har utsikt mot nord EB. Men hvis du under frokosten i 21 etasje i morgen tidlig kikker ut vinduet mot sør. (sånn ca.) ser du noen blokker ikke så langt unna. Omtrent der bor jeg. Jeg ser ca. de seks øverste etasjene på hotellet fra Stua.
Håper du får fine dager i Verdens Navle ;)

Selv har jeg hatt en herlig onsdag med tur på byen. Ny frekk frisyre er anskaffet. En skikkelig "David Beckham-punk" som broren min sa. Frekt! Ellers var jeg på Platekompaniet og kjøpte

Big Bang - Radio Radio TV Sleep
Kaizers Orchestra - Ompa til du dør
Sivert Høyem - Ladies and Gentlemen of the opposition
A-Ha - How can I sleep with your voice in my head
William Hut - Versus the end of Fashion Park

Fem norske på Nice Price.

I morgen går turen til Bergen. På landeveien dessverre.....

Back