• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en treningsøkt nå på morgenkvisten før det blir "innedag" på Bryggekontoret resten av dagen. Ha en fin onsdag du også.

God morgen. Ser ut som i hvertfall noe av nattens regn bør ha havnet som snø i Marka. Uansett, her sitter man på en overvektig italiener på vei til jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Prærien. Dette blir forhåpentligvis den store simuleringsdagen. Mail-boksen skal ikke åpnes, så det er faktisk håp om en produktiv dag.

Var flere biler med mye snø på seg så det er håp om snø i marka som Someone ønsker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Ruters grå. Møte med HR direktør.... så skal vi se om de klarer å finne noe nyttig...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra toget. Nok en vanlig kontordag truer. I og for seg greit nok. Men alltid kjedelig i starten etter en uke på tur. Alle skal ha møter og si ting. Masse oppfølging av det man gjorde på tur etc.

Mens det man egentlig drømmer om er å kunne begrave seg dypt ned i et Excel ark og gjøre de mest utspekulerte ninja-triks. Men det får vel vente. :)

Ha en fjong dag

Morn fra studentbyen. Kjapt blikk på Vettakollen bekrefter at det ikke er mange meterene opp man skal før det er hvitt. Har dog falt snø her også men den er våt...

God morgen fra Lommedalens fjellheim. Her er man så høyt at regnet dere fikk i lavlandet, kom som snø. Solen skinner og speiler seg i Oslofjorden, så man knapt kan se ut av terassevinduet. En herlig dag blir det.
I gar kveld tok vi det vi trodde skulle være en begivenhetsløs tur med Fjordline fra Strømmstad til Sandefjord. Men forsvaret med et Seaking helikopter hadde øvelse i over en time, med å sette ombord og ta opp soldater og redningsfolk og i lengre perioder hang 10m over akterdekket og blåste eksosen rett i trynet på oss som stod 20 meter unna, De var også ute med 2 Lynx til og observerte det hele. Lynxene hadde ikke noe lys på i det hele tatt og med Sea Kingen 20-30meter unna hørte vi de heller ikke før de plutselig seg unna i hver gang de tok en pause i øvelsen. I henhold til personalet var dette første øvelse av dette slaget på denne båten.
Det blir det nok en mindre minneverdig dag i dag. Måke snø og fikse på bilen er dagens planer.

. Uansett, her sitter man på en overvektig italiener på vei til jobb. Ha en fin dag

Auuu ...... øynene mine! :wow:

Jau - tilbake til hverdagen. Straks klar til å starte arbeidsuken. Kaffe i koppen, Zappa på radioen og proppfull mailboks.

20-25 grader på dagtid selv i månedsskiftet februar/mars. Ikke normalt, selv her i sørstatene. Kunne vært ålreit med en normal vinter snart. Lei av alle ekstremitetene som har vært de siste årene.

6e874cd1c9168838d35c206044060bfb.jpg

. 20-25 grader på dagtid selv i månedsskiftet februar/mars. Ikke normalt, selv her i sørstatene. Kunne vært ålreit med en normal vinter snart. Lei av alle ekstremitetene som har vært de siste årene.

25 Amerikanske grader, eller Norske grader?
Det bildet viser hvorfor jeg flyttet til 25 Grader Nord, breddrgrad, ikke temperatur :)

God lunsjtid fra Nydalen. Jeg følte akkurat nå at dette var rett, så da ble det slik.
fa6996ce5583eb2418ba8939c39d22fb.jpg

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God lunsjtid fra Nydalen. Jeg følte akkurat nå at dette var rett, så da ble det slik.
fa6996ce5583eb2418ba8939c39d22fb.jpg

Rett? Synes det ser veldig skeivt ut jeg. Men Arrogant Bastard har ofte den virkningen ... :lol:

Rett? Synes det ser veldig skeivt ut jeg. Men Arrogant Bastard har ofte den virkningen ... [emoji38]
Ser ut til at du har rett, men vi kan nok være enig om at Arrogant Bastard aldri blir feil!

Back