God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å levere OIIIIIIIO'n for å få på vinterskoene. Så venter en dag med oppfølging av eksisterende og nye kunder etter en uke på reise. Ha en flott onsdag du også!

God morgen fra Tøyen, siste rest av nattevakt på gang nå, og dette gjør jeg frivillig?!

Blir greit å komme seg hjem og sove noen timer midt på dagen!

En god dag til dere alle!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

God morgen fra Ris. Klar for å levere OIIIIIIIO'n for å få på vinterskoene. Så venter en dag med oppfølging av eksisterende og nye kunder etter en uke på reise. Ha en flott onsdag du også!

...snart på vei hjem etter at vann og kloakk flyter i gatene rundt og i kjellleren til nabobygget. #annerledesdagpåjobben

God morgen fra 20-bussen. Lemsip'en begynner ha en effekt så vips ble morgenen litt bedre. Men blir neppe en lang dag på jobben. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra 28-bussen. Først noen timer på jobb, litt trening, fårikål og så tidlig kveld.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
God morgen fra Mallorca - temperaturen er som norsk somme nåned rundt 18 grader denne morgen - så dette blir en fin dag også. OBS i morgen kommer det en del regn på øya - så ha en god dag videre.

Jan

God morgen fra Stavanger. Håndverkere er i ferd med å bytte ut terrassedøren min så jeg fant ut det var en god anledning til å ta frokost på kafé. Kveldsvakt venter om noen timer.

Hei og hå fra riktig side av elven.
Herlig nattvakt med lyden av tepperenser og støvsuger i samfulle fem timer. Det gjør susen (pun, oh yeah) for tinnitusen. Han med renseren fikk ikke redskapen til å virke med annet enn et munnstykke på størelse med et kredittkort. Kanskje han er permitert fra SAS-it...
Har lovet den gamle sushi til middag idag, så da gjelder bare å ikke forsove seg.
Ha en deilig midtuke :)

God onsdag fra Clarion Edge i Tromsø. Her er en fantastisk lunsj unnagjort og en sitter på rommet for å slappe litt av. Et ganske så fett hotell dette! Kan anbefales på det sterkeste.
Senere skal vi over broen mot øst og fjellheisen skal befares før turen går til topps for bespisning.
Det blir nok litt øl i maskinhuset på nedre stasjon også vil jeg tro ;)

Ha en fin onsdag :)

G'moorgen! Travel morgen unnagjort, så nå roer vi den ned med litt jobbing. Fortatt sommertemperaturer og tørt. Myndighetene har annonsert skogbrannfare og totalforbud mot åpen ild. Uvanlig ruindt her ..

Er ute av landet på valgdagen, så guttungen og jeg var og stemte i går. Feiret med meksikansk på Chili's etterpå. Fortsatt mett ..... :D

14716135_10153769444561036_1656850316750517012_n.jpg

God ettermiddag fra Kristiansand

Kan ikke si noe positivt om denne dagen, det har vært en skikkelig drittdag på alle måter. Så da får jeg heller glede meg over at den snart er over ;) Ellers blir det jo spennende å se debatten i natt. Har lastet opp store mengder popcorn og energidrikk.

God kveld fra Snillfjord. :)

Stjerneklart og helt enkelt flott vær. Kvelden senker seg og man har da utrettet noe til en sjeldenhet. Både handlet og vært innom Hell Bil for en sjekk av kjerra. I morgen bærer det til storbyen for en rask handel av ny skjorte og dressjakke da det fredag venter en begravelse som kom uventet på.

Ha en flott kveld rundt om. :)

Back