• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

Farmer

ScanFlyer Crusty
Goood morgen. Her begynner dagslyset å krype fram. Ingen hanegal i Østen i dag, da det regner som om det var syndeflod akkurat nå. Men, med 32 grader i luften er jo ikke DET så plagsomt egentlig. Det er nå ennå noen timer fram til 1400 lokal tid slik at det KAN jo bli bedring til jeg har tenkt meg utenfor dørene her.
Ha en riktig fin dag!

Replying to Topic 'God onsdag morgen'

Jawohl ...
Da oensker vi god natt herfra (Veldig) Vest. Kom meg ikke fra Sea-Tac foer ved halv syv-tiden og hadde foelge av Cheney og Edwards paa hjemveien. Interessant.

Naa regner det, og jeg hadde selvfoelgelig ingen jakke, saa det var en vaat LN-MOW som kom seg til bilen etter aa ha ankommet oeya. Ikke akkurat Thailand-regn, men plagsomt nok.

Naa sitter jeg med en pint Boddington som noen beleilig hadde plassert i kjoeleskapet ...

Glad onsdag morgen... Litt bedre - men fortsatt lettere forkjølet! Blir i allefall noen timer på jobb - hvis svenskene tørr reise til et land med stoor streikefare.

Ha en bedre dag!

Og da har man dagens første pause på verdens tøffeste skole...
Været har foreløpig ikke vist seg fra sin beste side, lyn&torden herjer i takt med læreren, ikke særlig spennende noen av delene men.

Heldigvis er jeg om et par timer kommet halvveis i skoleuken, på tide... :p

Nå synes jeg den godeste Tor med slegga skal begynne å roe seg ned litt, eller har han pådratt seg migrene? Her har det gått tordenbyge på tordenbyge jamt siden klokka 4 i natt, og det er vel bare å konstatere at x antall flittige meitemarker har avgått en lei drukningsdød iløpet av natten. Men moro å se på lynet da... :D

Torden byge ??

Anyways, God dag fra Kløfta :)

Akkurat fått kjørt damen på jobb, g kommet tilbake å klar til å sette meg ned med ett par byggesett. Er fremdeles hjemme fra jobb pga en noe lite sammarbeidsvillig mage.

Været er grått utafor, typisk høstvær egentlig. Masse fine farger da. Kanskje jeg skulle ta en liten fotosafari når jeg blir frisk..

Sånn, da driter je gi jobb-problemer, jeg har gjort dagen min bedre ved å handle en D70 med 24-120mm AF-S VR og et 2Gb CF-kort. Jeg føler meg alt bedre. Jeg handlet og en billett BGO-OSL-LHR-NBO-bushen-NBO-LHR-OSL-BGO slik at jeg kan få brukt kamera litt. Trip report, bilder og alt kommer :)

Originally posted by ph-ndr

Sånn, da driter je gi jobb-problemer, jeg har gjort dagen min bedre ved å handle en D70 med 24-120mm AF-S VR og et 2Gb CF-kort. Jeg føler meg alt bedre. Jeg handlet og en billett BGO-OSL-LHR-NBO-bushen-NBO-LHR-OSL-BGO slik at jeg kan få brukt kamera litt. Trip report, bilder og alt kommer :)

Det er bra noen har det...

Originally posted by Cedlind

Hva er det med deg og bananer?
Bananer er forøvrig fortsatt godt...

Kanskje han har oppdaga Bamsemums med banansmak og mørk sjokolade :)

Nei, det er en refranse til her for noen dager siden når jeg lovet noen en banan i premie for å gjette hva som var feil i tråden, noen hadde skrevet "God" forran dagen. Var vel LN-MOW som scoret en banan der. Derfor bare hoppet jeg over gjettingen og deler ut banenene direkte nå.

Neida, bare hadde en fullstendig rævva dag, nromalt spretter jeg opp litt før vekkerklokken mellom fem og seks, men jeg har hatt en case på jobben som har vært vrang, og da blirre sånn. Føler meg mye bedre nå som jeg har bestillt meg kamera. Dessuten, jeg er i tvil, skal jeg fly OSL-LHR-NBO eller OSL-LHR-JNB-NBO. Er JNB noe sted å se på fly, og skal jeg ta en tur i en 732 (ComAir JNB-NBO)?

Men det er jeg som våkner da, sjeldent jeg trenger klokken, men er greitt å ha, så man ikke sover for lenge...

Høstens første "snø"ball er kastet...takket være en heftig hagl-byge som kastet regn og haggel loddrett på vindusrutene. Værgudene leker seg...

De har hatt det gøy her nede også ja...
Sol, regn, sol, pøsregn, sol, hagl, sol, pøsregn...

Back