God onsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
er prisforskjellen stå stor?

hva koster en sinketog billet med NSB?

Oslo S - OSL: 92 kroner for en enkeltbillett. Reisetid er 23 minutter, et minutt tregere enn flytogene som stopper på Lillestrøm

Per tur sparer du da 88 kroner. Etter tre turer har du "spart" 264 kroner, som tilsvarer ca. 28 Euro. 1000 poeng koster 25 Euro, så etter tre turer har du 1000 poeng og 3 Euro til overs ;)

Jeg foretrekker Flirt framfor flytoget any day. Det har vel som nevnt kommet flere frekvenser nå og det er jo bra. Hvorfor betale 180 spenn når jeg kan betale 90?

God kveld fra Forus. Tre timer gjenstår av denne vakta! Ellers intet å melde bortsett fra at Platekompaniet klarte "å lure meg" til å slå til på et 4 for 3 tilbud i dag. Så da ble det litt ny vinyl i samlingen.

Regner med at mange som reiser OSLO S- OSL allerede har periodebillett for ruter for Sone 1. Det holder da å kjøpe en tilleggsbillett til 60 kroner. Man gjør det enkelt i appen til Ruter.

Oslo S - OSL: 92 kroner for en enkeltbillett. Reisetid er 23 minutter, et minutt tregere enn flytogene som stopper på Lillestrøm

Per tur sparer du da 88 kroner. Etter tre turer har du "spart" 264 kroner, som tilsvarer ca. 28 Euro. 1000 poeng koster 25 Euro, så etter tre turer har du 1000 poeng og 3 Euro til overs ;)

Heldigvis ikke så ofte den stopper på lillestrøm!

Så man bruker 4min lengre, og får 700 poeng mer pr 3 tur om man handler de 1000 poengene ;)

Liker flytoget jeg, så får heller noen andre subsidiere NSB.

Back