God Onsdag morgen

Farmer

ScanFlyer Crusty
God morgen. Da var dagens første flytur, fra TRD til ARN unnagjort. Sitter nå i Loungen på Arlanda og venter på at flere skal lande før vi tar felles transport inn til Frøsundavik hvor dagen skal tilbringes i møter. Flott å kunne fly direkte inn hit og slippe omveien via Gardermoen. Ha en fortreffelig dag !

Replying to Topic 'God Onsdag morgen'

Det ser ut til å bli nok en fin dag - hvis de nå bare kunne startet med ølservering i kantina hadde lunchen blitt flott (men lang) ute i solen i Sandvika. Scanair.no ble oppdatert i går kveld, og vi har fått et nytt ikon for afrikanske flysaker

God morgen. I Oslo skinenr fortsatt solen og jeg er iferd med å ta fatt på dagens aribeidsdag.

¨

CK: Burde ikke ukens bilde skifte navn til månedens:p

Originally posted by Someone
CK: Burde ikke ukens bilde skifte navn til månedens:p

hehe - du sier noe. Men, planen er at det skal være MINST ukentlige oppdateringer... Note to self: Skjerpings!:sarc

God morgen !

Dagen tegnet ikke altfor bra her i nord. Det regner og gradestokken viste 3 grader, og enda verre tannlegen ventet klokken 08.00 i morges. Men etter tannlegebesøket steg humøret flere hakk. Ti minutter i stolen og null hull, så nå er livet verdt å leve igjen.

I ettermiddag går turen til Kirkenes. Skal ha litt undervisninger der et par dager. Det blir WF954 til Kirkenes. Den går via VDS. Tilbake på fredagen blir det WF951 via VAW og VDS.

...og her på Lysaker rister det. De spunter nemlig en halvmeter fra veggen her. Heldigvis ikke rett ved kontoret mitt, men ikke langt unna.

Hellu dudes and dudettes :D

Nok en dag med pent vær og tonnevis med pollen i lufta *atsjo*

Ellers hva skal en si da ? skal i barneselskap til gudsønnen til samboern etter jobb gjett om jeg gleder meg.. ehh... vel jeg vet om ting jeg heller vil gjøre..

Iallefall

Have a goodone :D

God morgen i fra Bologna...hvor vi naa setter kursen videre sydover etter familie selskaper i 2 dager til ende....i god forum stil kjoerer vi Alfa 159 Sportwagon....den hadde gaatt 247 km naar vi plukket den opp paa Malpensa...naa er det 1000 km mere (paa en tank!!)...dette er kjempemorro

God morgen fra Stockholm!
Her er det strålende vær. Bare synd dagen må tilbringes innendørs i møter.
I ettermiddag går turen til Arlanda og kursen settes hjemover. Det blir noen timers venting i CPH så jeg vurderer å ta turen inn til byen for å slå ihjel litt tid om været er like fint der!

Ha en fin dag!

BF:cool2

god morgen ja. da satt man å gjespet seg gjennom dag 2 av 4 på vekterkurs her i Tromsø. ha en fin fin dag :-)

God morgen fra malmbyen.

Sol og sommer er dessverre byttet ut med vind, regntunge skyer og 9 grader. Er straks på tur ut døren for å dra til Bodø hvor man skal lære å kjøre bæbubil med blålys i halvannen uke. Bodøværinger hold dere hjemme! :laola

God morgen fra et solfylt Nærsnes.Her er shorts- og barbeintsesongen kommet godt i gang.I går var det 26,5 grader her.Full sommer og en flaske med "Il Mimo" (verdens beste rosévin) på terrassen i en sen kveldstime.Før det,et smørbrød og en blå Farris i Sjøflyhavna.Og det ligger en "Il Mimo" til i kjøleskapet! Ai,ai,ai.Det blir ikke bedre enn dette,folkens!:cheers:

Graa morgen i Alpharetta .. Har en gjenstridig takvifte som er under montering - maa ha den opp foer vi invaderes av familie som skal videre til Las Vegas i morgen tidlig ...

Originally posted by FBU 4EVER

God morgen fra et solfylt Nærsnes.Her er shorts- og barbeintsesongen kommet godt i gang.I går var det 26,5 grader her.Full sommer og en flaske med "Il Mimo" (verdens beste rosévin) på terrassen i en sen kveldstime.Før det,et smørbrød og en blå Farris i Sjøflyhavna.Og det ligger en "Il Mimo" til i kjøleskapet! Ai,ai,ai.Det blir ikke bedre enn dette,folkens!:cheers:

Så du skal ikke ut å fly i dag forstår vi! Hvor og når går neste tur, Stein?

Originally posted by Bizflyer

Originally posted by FBU 4EVER

Så du skal ikke ut å fly i dag forstår vi! Hvor og når går neste tur, Stein?

PVG til helgen.

Originally posted by Bizflyer

Det blir noen timers venting i CPH så jeg vurderer å ta turen inn til byen for å slå ihjel litt tid om været er like fint der!

Det kan jeg kun anbefale BF - vejret er strålende her i København. Skyfrit og ca. 20 grader :)

God fornøjelse!!!

Startet også dagen i Stockholm - men kom meg hjem med et fullt formiddagsfly til en hovedstad som bader i sol og varme... I morgen blir det vinsmaking sammen med FBU4EVER - så da blir det kanskje ikke så mye i kveld.

Back