God onsdag morgen

Commuter

ScanFlyer Silver
Hepp fra Bergen!

Første dag med sol på en god stund er selvsagt den dagen jeg stikker av gårde på en svipptur til Nederland. Har vært utrolig travelt den siste uken, men nå blir det det i alle fall et par dager med fri.

Har for øvrig ganske lang mellomlanding i CPH, så hvis noen befinner seg der etter 11:30 er det bare å gi beskjed for litt kaffe+flyprat.

Ha en strålende onsdag alle sammen!

Mornings fra Røisheim hotell. Et sted som absolutt kan anbefales hvis man vil unne seg litt luksus av den gammeldagse varianten og setter pris på god mat. Kult med badestamp på rommet også.

Etter frokost går ferden videre over gamle Strynefjellsvei, Geiranger og så Trollstigen, før vi ender opp i Åndalsnes. Ha en fin dag

Morn fra Bodø.
Her venter fysiske tester ute i regnværet, grøss...

Fikk også bekreftet studieplass igår, blir tre år på UiO, Informatikk: Nanoelektronikk og robotikk. Spennendes! Også så smått begynt jakten på tak over hodet.

Ellers bærer det hjem imorgen, klart å finne transport fra OSL som ikke involverer NSB men som faktisk tar meg nesten helt til døra hjemme

God morgen fra nordre vestfold!

Dagen startet allerede kl 05 i dag, noe som egentlig er litt for tidlig!
Nå derimot er jeg på plass i røde klær, med gul bil i garasjen! Jobbedøgn før et par dager fri!

Ha en fin dag alle sammen ;)

God morgen fra Kjevik! På vei til Berlin med SAS denne gang (AirBerlin sist) og satser på noen hyggelige dager i den tyske hovedstaden.

God onsdag!
Fortsatt sengeliggende så det blir nok en dag med recovery og inntak av Solvipect og Paracet.
Ellers har det nok engang kommet en dopingavsløring i TdF. Blit nok å ligge med hodet høyt å se på Kaggestad og Paasche også idag.

Ha en bedre dag enn meg.

God dag fra flybussen. Stressende dag til nå, men behagelig om bord her, da en annen buss tok opp folk fra bussterminalen. Sete 2A hos SAS heim til Møre for turnusfriferie skal bli bra. Det er visst sjømatmeny alle dager - ser fram til det. God onsdag!!

Morn, ser ut som at solbrillene gjerne kunne blitt igjen i Drøbak - nytteverdien forsvant idet jeg kom innenfor Oslos grenser men satser på at jeg kan ta de i bruk igjen etter jobb. Straks lunch og om resten av dagen flyter like greit unna regner jeg med å være hjemme på et blunk. :)

Fikk også bekreftet studieplass igår, blir tre år på UiO, Informatikk: Nanoelektronikk og robotikk. Spennendes! Også så smått begynt jakten på tak over hodet.

Gratulerer, høres dritkult ut - satser på at det kanskje drypper litt etterhvert om studiene..?

Ha en fin dag!

God dag fra Longyearbyen! Nå jobber jeg litt på pcen i lobbyen på Radisson Blu, mens jeg venter på at flybussen skal komme. Tror det kan bli fint flyvær hjem med SK4425 i dag.
Ha en fin (og kald) dag!

God dag fra Bergensbanen. Ankommer Hønefoss om ca. 45 minutter hvor det blir buss for tog til Oslo. Sjekket nettopp inn på LX52 til Boston i morgen. Sete 2K er valgt. Gleder meg!

God formiddag fra Sørlandsekspressen. $50 for 2 1/2 times busstur er ran, men tross alt en grei buss. Noen dager i Kragerø venter, neppe helt samme temperatur hverken på land eller i vann som i Karibien så jeans og gensere er pakket...

Ha en god onsdag!

God formiddag fra Sørlandsekspressen. $50 for 2 1/2 times busstur er ran, men tross alt en grei buss. Noen dager i Kragerø venter, neppe helt samme temperatur hverken på land eller i vann som i Karibien så jeans og gensere er pakket...

Ha en god onsdag!

Vel ikke det helt store ranet - 2 1/2 time med Greyhound ville koste $ 27.00 og det er på ingen måte "en grei buss" - faktisk er $23 vel verdt "Upgrade to a different world";)

Hehe, det er kanskje manglende grey hound experience på mine vegne... Selv om min søster ble sendt på college visits alene blandet annet vhja greyhound som 18-åring -- venners familier er fortsatt målløse over mine foreldres manglende ansvarsfølelse;)

Hehe, det er kanskje manglende grey hound experience på mine vegne... Selv om min søster ble sendt på college visits alene blandet annet vhja greyhound som 18-åring -- venners familier er fortsatt målløse over mine foreldres manglende ansvarsfølelse;)

En bør oppleve Greyhound - det er et stykke Amerika ^_^ - ikke akkurat Sørlandsexpressen

Fridagen er godt i gang. Fruen i huset hadde stilt i stand en aldri så liten ettermiddagsrett som gikk rett hjem, god og mett så nå bærer det rett ut.

Ha en fortsatt god ettermiddag smukkaser.

God morgen fra Calgary. Meldt sol og 28 grader i dag, saa planene for dagen er aa komme seg til YYC for litt spotting, maa bare vente til morgenrushet har gitt seg. Fikk foroevrig svar fra Samordna Opptak i dag, fra hoesten blir det Samfunnsoekonomi paa UiO. :)

Ha en fortsatt god onsdag!

Back