God Onsdag morgen

Replying to Topic 'God Onsdag morgen'

Originally posted by FarmerLenge til du når meg igjen..:)
hehe, jeg har INGEN planer om dét... riktignok bor jeg på landet, men jeg har ingen egen gård jeg må skaffe billig arbeidskraft til..

Originally posted by The Ticketor

LM-MOW, skal du ut av bransjen? Selv "kjemper" jeg for å holde meg inne, men selv jeg har forstått at det finnes et liv utenfor luftfarten. ;)

Det paastaas saa - og jeg tror det er paa tide aa finne ut om det stemmer. Har vaert utsatt for nok layoffs naa.

Originally posted by EB

Da går du på "myhome" så "avatar settings" dobbelklikker på "browse" og jeg regner med at EB2 eller hva nå vi klate den kommer opp som valg. Så klikk på "add this avatar..." Da skulle Alfa`n være på plass...

Kommer du på italiensk dag i Bogstadveien på lørdag?

Njet! Funkar inte! Får bare opp søkeboks for "mine dokumenter" og der er'n ikke.Søkte gjennom en del andre steder ogsåMå ha en URL.

Jeg kommer sannsynligvis på Italiensk dag,men blir det pent vær så har vi planer om en tur til Tusenfryd før de stenger for sesongen.

God dag fra London.

Skal selv ha "italiensk" i dag, hjemmelaget pasta, men jeg drikker ikke vin, saa def faar bli en flaske 'San Pellegrino' foer jeg drar i modellklubben for aa bygge samens med "gutta":D

FBU 4EVER: Legg inn denne URL http://www.scanair-forum.net/forums/avatars/EB.gif Så skal det nok gå

CK er m.a.o. en skapitaliener han også....

Voldsomt med aktivitet på forumet idag, ny layout har tydeligvis engasjert skrive-karlen i folket?

Kjempegøy!!! Nå er det like før jeg går og legger meg...Har sittet barnevakt for to gutter på 5 og 8 - gjort lekser og lest Harry Potter til den store gullmedaljen! Natta...

Originally posted by CK

FBU 4EVER: Legg inn denne URL http://www.scanair-forum.net/forums/avatars/EB.gif Så skal det nok gå

Yessss! Der satt den!:D

Grattis... Selv er jeg glad for høsten slik at jeg også kan bruke min nye KARN-fleece!!!

Back