God onsdag morgen og godt nytt år!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God onsdag morgen og godt nytt år!

Godt nytt år til alle sammen! La oss håpe på mange blinkskudd og fine flyreiser også i 2009 :)

Godt nytt år ønskes alle forumister!

Hilsen fra Nøtterøy:cheers::cheers::cheers:

Sender også en hilsen fra Bergen. Akkurat nå regner det ute, men inne er det godt og varmt. Holder på med back up av alle bildene fra 2008. Regner med at det ikke er lenge før foto apparatet kommer frem igjen og da blir det et nytt år med nye gevinster.

Godt Nyttår til ALLE!

G'morgen fra Alpharetta .. her settes kursen mot SC om litt for nyttår hos svigerbestemor. En pitstop er planlagt på grensen for handling av fyrverkeri, slikt er forbudt her i Georgia. Så da blir vel litt smelling i kveld ... ;)

Retur til Atlanta grytidlig torsdag morgen, og det blir alene-hjemme et par dager ... det blir DEILIG!! Så min private nyttårsfeiring blir med whisky og sigar ved utepeisen i morgen kveld. :up::up:

God ettermiddag forumister. Nå er det skjorte og dressstryking på agendaen før det blir fest med venner i kveld. ha en fin kveld og godt nytt år! :nor

Her snør det og dette området er absolutt motstykket til Texas; vi har hvite høye fjell og det er kaldt hver eneste dag.
Ha en god én!

Hva driver du med i Texas seilfly? Ser du har postet bilder av USAF-fly på bildeforumet. Jobber du i forsvaret?

God ettermiddag forumister. Nå er det skjorte og dressstryking på agendaen før det blir fest med venner i kveld. ha en fin kveld og godt nytt år! :nor

Hva driver du med i Texas seilfly? Ser du har postet bilder av USAF-fly på bildeforumet. Jobber du i forsvaret?

Sendt PM om tre sekund i ein retning...

God nyttårsdag, ja!
Har hatt en sålangt syk dag!
Har hatt 5 turer fordelt på C172 og PA18, og det er utrolig hvor morro man kan ha med stjerneskudd (på vinger og andre passende steder) og raketter (med pinne!) som skytes over fly under lowpass..
Ca. 1000bilder er lagret på kortet på D300'en.. :D

I huset er vi mannfolk som skal stelle i stand middagen, så det kan bli like spennende å se hvordan pinnekjøttet blir i kveld.. ;)

Ha en super kveld, folkens - og:
Ett riktig godt nytt år! :D

God ettermiddag fra Krs!

For ordens skyld: Man skal vel formelt ikke ønske godt nyttår før over midnatt?

Her gjøres klart for å gå på fest! Menyen vil bestå av parmaskinke og parmesanost til forrett. Bisonsteak til hovedrett og hjemmelaget karamellpudding til dessert. Blir nok bra. Dertil Amarone til forrett og hovedrett og Reciotto til dessert. Begge fra Tommasi! Så blir det nok noe Hine XO derefter! Noe bensin må vi jo ha til rakettene. Nå har vi da også lagt Pieper Heidsieck champagne på kjølen, så dette tegner til å bli bra.

Surt og kaldt i Krsand men god sikt! Det tegner godt for nattens fyrverkeri!

Takk for det gamle året, medforumister. Har vært hyggelig å ha forumet å ty til i året som har gått! Har gitt meg mye moro og glede!

Ha en fin fest!! :cheers:

BF:nor

Helt riktig Bizflyer... man skal egentlig bare "takke for det gamle". Også 100% enig at 2008 har gitt oss mye morro via disse sidene...

God ettermiddag. Har vært en (tenkpause) kjølig dag ute i dag. Inne i varmen og skal tine meg opp med varm dusj, rødvin og god mat etter hvert. Ha en fin feiring i kveld!

Vel, på meg så virker det mer fornuftig å ønske noen et godt nytt år før tiden, enn å takke for det gamle med flere timer igjen, so here goes:

Godt nytt år folkens!

Nå er det avsted til en sterkt redusert nyttårsfeiring, siden det er en arbeidsdag i morgen også...

Jeg får si takk for det gamle (tviler på at det vil endre seg ila de neste timene) og håper alle får et godt nytt år!

Her i Egersund har noen begynt feiringen allerede, høres ut som om det er noen som satser på å slippe unna 7000kr i bot... Ellers så er dette det første året, etter jeg ble 18, at jeg ikke har kjøpt inn noen form for fyrverkeri. Satser på en tur til byen for å se det fyrverkeriet som kommunen står for.

Takk for det gamle! Og godt nyttår alle sammen!:nor Det begynner å smelle en del her i Oslo nå (har gjort det ganske lenge), sikten er brukbar og temperaturen er litt mindre kald nå. Håper alle får en fin kveld videre. Stille og rolig feiring for meg!

Takk til alle som i det gamle året har gjort forumet spennende, hyggelig, interessant og morsomt.

Back