God onsdag morgen fra UAE.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da er det igang med en relativt tøff onsdag hvor hele dagen er booket opp med konferanser og møter. I morgen tidlig er det opp 0530 :wow: da vi har et møte med en av de lakenkledde i Abud Dhabi på morgenkvisten.

I morgen er det "fredag" igjen allerede og den skal nytes maksimalt. Familien er avklimatisert og familien trives svært godt. Herlig sted å bo dette..

Attachments

• IMAG1100.jpg
    IMAG1100.jpg
    68.5 KB · Views: 417
God morgon frå Hundvåg!

Klar for lillelørdag og signering av kjøpekontrakt av vårt nye (gamle) hus :) Også blir det litt å henge fingrane i på jobb ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Morn. Har vore våken eit par timar alt, mini synst det var greitt å ikkje sove etter halv fire. No derimot, når eg er på veg ut døra søv både mini i stolen sin og mor i senga... Det blir ein 15-timers dag i dag, først 8 timar kurs, innslag på studentTV og avsluttning i eit fag på peppes. Måtte kvelden snart vere her! Sola skin iallefall i Trondheim!

Ha ein bra dag.

Morning fra Bodø.
Etter en del krangel med SAS IT fikk jeg da bestilt meg noen ID-billetter hjem i helga, da man var ønsket i 80 års dagen til mormor. Fant god connection via TRD så man ender opp på TRF. Deilig å slippe tog fra OSL.

God morgen fra Forus.

Atter en lang, men spennende dag på tapetet. Blir vel Win7 for alle penga i dag og, pluss en tur på et av våre andre kontorer på Forus for å gjøre unna en del større og mindre prosjekter.

Ha en din en forumister. :-)

God Morgen fra Hong Kong. Sov til kl 11 idag og hadde eplekake og ananas til frokost. Deilig med litt forfall iblandt.

Sitter i lobbyen og venter paa pick-up. To presentasjoner og en middag idag foer BA skal ta meg mot LHR rundt midnatt. 13 timer i economy extra fryder ikke en som absolutt ikke klarer aa sovne i vinkel. Groess og gru. Men det blir ny 773 med nytt interioer og det skal jo vaere bra.

Ha en fin en

God morgen fra SVG. Blir mye jobbing i dag på duty free og gatene/broene, ellers greit med jobb her ute. Håper på sol i dag ellers ha en bra dag forumister.

Mornings fra hovedstaden. Termometeret i bilen så det er fire grader ute, så da stoler jeg på det. Ligger vel an til å bli en ganske så vanlig hverdag dette.....ha en fin dag

God morgen fra Bergen.
Det gikk plutselig radig unna i jobben, og dermed ble det tettpakkede dager igjen. Nå er det første dag med hjemmekontor på en stund, og det er digg med litt konsentrert jobbing i stedet for bare løping.

Ser også at jeg får inn møter på fredag som gjør at jeg må avslå en SAS-event på fredag. Kjedelige greier, men jeg satser på at et par øl med dere på kvelden kan drukne sorgene.

Ha en flott onsdag videre.

God morgen fra hovedstaden.

Fri fra jobb idag siden man skal på ferdigbefaring av ny leilighet som man skal ta over i mai. Spent på å se det man har kjøpt ligner på tegningene man så for 1,5 år siden :p

Ha en fin dag!

God morgen god morgen. Fakturering og 9kaffen er unnagjort,. Rolig reten av dagen??? jajøss. Ha en god dag alle sammen:D

God morgen,
Frøken syntes kl 05.00 var passende tidspunkt å starte dagen på. Ferdig trent på kontoret 06.45 må være akseptabelt. Satser på at regnet holder seg unna Bergen i dag.

God morgen fra Maura. En nattevakt er over, og Sofus og jeg har dagen ledig til spennende ting. Det blir nok tid til en OSL-tur i løpet av dagen, men også en tur i retning Hurdal for å se etter den ulven vi akkurat ikke så i går :( Alltid optimist, det kan hende vi i alle fall ser en elg eller et spennende fly :)

God formiddag fra Trondheim
Her er det strålende solskinn og blå himmel til en forandring.
Tidlig start med junior kl. 0615...nå er han sendt bort med to tanter og far skal på St.Olav og besøke mor....som snart setter en ny liten LN-FHU til verden...det rekrutteres bra synes jeg...;)

Ha en STRÅLENDE dag forumister-det kommer min til å bli !!!!!:D :D :D :D :D

God morgen, er i øyeblikket på vei til OSL og dermed er også 2,5 ukers ferie godt i gang! Finfin følelse å dra hjemmefra når naboen børster snø av bilen også :D SAS kutta ut den opprinnelige smågrisen og backupet med en MD81 på første leg så det kunne ikke vært bedre. Ha en fin dag!

Øhhhhh .. trøtt morgen .... her ble man vekket presis klokken 0445 av en morgenfrisk og happy katt som søkte tilflukt innendørs i regnværet i går kveld. Regn eller ikke, katta ble sendt på hue og rævva ut....

Siden nattesøvnen likevel er ødelagt, var det like greit og komme seg opp. Kan likegodt ta meg god tid med eAftenposten.

Dagen bringer en tur i Løvens hule. Department of Homeland Security skal oppsøkes og bekjempes.

God morgen fra OSL

Da har man vært ute og vist frem flyet vårt til noen kunder. Som flynerd er det alltid gøy :)
Man begynner forøvrig å nærme seg klar for Korea tur på Lørdag.
I dag kom det en mail på koreansk (som vanlig her) med den herlige overskriften "COCKPITH AUTH" som bekreftet at jeg har plass ombord på frakteren på Lørdag.

Da mangler bare et par andre bekreftelser så man kan komme seg hjem på en eller annen måte.

Ønsker alle en trivelig dag

S

I dag kom det en mail på koreansk (som vanlig her) med den herlige overskriften "COCKPITH AUTH" som bekreftet at jeg har plass ombord på frakteren på Lørdag.

Steike altså, siden ingen andre har bestilt før meg så ber jeg om en triprapport så sant om du har lov! :D

God ettermiddag fra Krsand!

Her regner det og er riktig høstlig i dag. Godt man jobber innendørs!
I tillegg til travel kontor jobbing har man også rukket å få skrellet nepa i lunsjen. Greit å legge om til sommerdekk der også!

Noen som har noen erfaring med Minerva dekk? Har fått et greit tilbud på slike sommerdekk som visstnok skal være bra. Selv har jeg ikke hørt om dem før engang.

Department of Homeland Security skal oppsøkes og bekjempes.

Var det ikke det Al Qaida prøvde på også??:colgate:

Ugh ugh!

BF:fly

Var det ikke det Al Qaida prøvde på også??:colgate:

Ugh ugh!

BF:fly
Det var vel noe med hønen og egget...

Fikk karret meg til tannlegen i går, som klarte å påvise en betennelse. Så nå er det Paralgin Forte og antibiotika i noen dager. Ba pharmasisten gi meg den antibiotikaen som hadde minst problemer med alkohol, med det resultat at merkelappene på alle medisinene mine nå har fått en ekstra linje -- "Pas op met alcohol" -- det trengte jeg ikke nederlandsk for å forstå... Får si som BF...er det rart man drikker!

Back