God onsdag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenavdelingen på Ris. Kaffe, nyheter og gullvafler gir en perfekt start på dagen. Ved lunsjtider flyttes kontoret til et av hotellene på Gardermoen før siste kontoret inntas på Lillehammer i kveld. Ha en bra onsdag du også.

Hola fra knausen. Bittelitt rusten fra i går. Groundhog day i dag og det gjør ingenting. Bra konferanse og nydelig middag på Cafeen kan man leve med. Bare litt andre gjester og en ren dress i dag.

God onsdag fra Forus. Starter med en kopp te her i dag. Ellers tror jeg det blir en litt roligere dag en det var i går. Og det er egentlig helt ok. Ha en fin en!

Morn fra Kolsås. Her er planen å ta beina fatt på en vei innover i skogen til man finner et sted med boller og brus. Får følge av et par andre + vogner så blir trivelig.

God morgen fra kontoret. Starter med litt espressodrikking og flikking på en presentasjon før første møte. Før endel skjemaer må utfylles hvor jeg kan erklære med frisk som en fisk før fredagens ekskursjon. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg sykehus. Sov godt i natt på sovesalen (firemannsrom). Utrolig nok var det stille og rolig der hele natten. Formen kjennes fin ut. Legene skal vurdere hjemreise i dag, så det blir litt spennende om jeg får komme hjem eller ikke. Det er litt avhengig av prøvesvar. Jeg har vært her en uke nå og kjenner at det begynner å bli nok.

Ellers lite å ta seg til her som alltid. Får kanskje prøve å bevege meg en liten tur ut av huset i løpet av dagen.

Herlig morgen fra SK4154 med en dansk A319 og norsk kaptein [emoji847] 48 pax så < 50%, helt alene på rad 1 og deilig plass på A-vindusetet! Kan endelig høre masse på Flypodden i fred, deilig!!

Har med solbriller så det lover bra for kjøreturen fra TRD til Hitra og Frøya. Tenk det er nøyaktig to år siden i dag at jeg tok samme rute, uvitende om alt jalla som kom til å skje som pandemi, reisestopp, danske fly innenriks og krig. Jezuz.

Deilig å bevege seg fritt igjen [emoji2956]

God morgen fra Lillestrøm. Det værste av morgenens kriser er sortert og hjemmekontoret kan innta mer normal rytme.

Fikk enda en Companion Ticket på mail i dag. Rimelig usikker på hva man skal få brukt de greiene her på altså. Det er jaggu ikke mange sånne jeg har klart å få brukt opp igjennom årene.

Nuvel... ha en fin en. Storsmurfen skal i barnehagen

God formiddag fra kontoret

Litt slitsomt med 7-8 minus på natten, og tilsvarende pluss på dagen. I bakken ned til huset så smelter det fint på dagen, og akkurat nok og passe til at det blir super flott polert glass bakke, faktisk så fin at vi ser grusen under isen.... uante muligheter for å knekke noe.

Roet seg litt på kontoret, mine Japanske gav meg besked om å fjerne alle bookinger og vente på ny instruks. Og instruksen kom med at jeg kan starte å selge fra 1300 i dag, men da til en real blodpris. Kombinasjon med lengre routing og ekstra fuel stopp gjør underverker for prisene.....

Tror jeg tar litt hjemmekontor mot slutten av dagen, skal kjøre datter til frisøren og samtidig få stusset litt på eget hår. Men fikk litt noia når fruen kunne fortelle at de fargeflekkene og stussinga til frøkna sikkert kommer på 3000 ish.... Og jeg tror ikke 17 åringen har planlagt å belaste egen konto (vi har vel i et svakt øyeblikk sagt vi skal betale for det) men hårreisende priser...

Jaja, sånn går nu dagan, tror det er på tide med lunch og en bøtte kaffe snart

S

God formiddag fra Forus II,

Her går det unna i O&G bransjen , entusiastiske medarbeidere som jobber i høyt tempo ! Overraskende ?
Vel , kalenderen er nå full ut året så nå er det mer enn å brette opp ermene , de må klippes av!
Forøvrig nydelig vær og tilløp til vår ute.
Ha en fin dag.

Tror jeg tar litt hjemmekontor mot slutten av dagen, skal kjøre datter til frisøren og samtidig få stusset litt på eget hår. Men fikk litt noia når fruen kunne fortelle at de fargeflekkene og stussinga til frøkna sikkert kommer på 3000 ish.... Og jeg tror ikke 17 åringen har planlagt å belaste egen konto (vi har vel i et svakt øyeblikk sagt vi skal betale for det) men hårreisende priser...

Har de begynt å bruke olje, eller er det inkludert kjøreturen? :colgate:

G’morgen. Heavy regn og torden gjør sitt beste for å føkke opp morgenrushet, men jeg skal nok klare meg opp trappa for det.

Som nevnt måtte jeg ha FBI-attest etter krav fra oppdragsgiver, og dro ned på postkontoret forbå få tatt fingeravtrykk. Fikk beskjed om at det nok ville ta tid, men linken tikket inn etter 10 minutter, så det var imponerende. Men jeg har hatt noen klareringer tidligere, så det var kanskje ikke så vanskelig ..

Velvel .. tre dager med jobb står for døren, så blir det en uke fri.

I dag prøver jeg utelukkende å komme over sjokket av at Diesel koster over 26 kr literen. Har MDG kommet i flertallsregjering, eller? Må jo være deres våte drøm.

Jeg er sjokkert.

Er det rart jeg drikker??

I dag prøver jeg utelukkende å komme over sjokket av at Diesel koster over 26 kr literen. Har MDG kommet i flertallsregjering, eller? Må jo være deres våte drøm.

Jeg er sjokkert.

Er det rart jeg drikker??

benzin.jpg

Back