God onsdag morgen fra byen ved deltaet!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn fra Lillestrøm. Her er man oppe og i gang med kaffen. Onsdag og midt i uka alt. Tre dager til flytur er det også. :) Ha en fin midtukedag alle sammen! :)

God morgen fra Ris. Klar for å prøve arbeidslivet igjen - kan være greit å få unna litt, samtidig spare noen feriedager til senere. Ha en bra onsdag - måtte den bringe sol og varme:-)

God morgen fra Oslo. Skal intervjues for en jobb i det minste.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Arbeidslivet ja, sånt som jager en opp tidlig på morgenen midt i sommerferien. Blir sykkel dit forøvrig, sånt som trengs for å våkne. Frokost burde man trykke innpå også men kjenner at det er jeg ikke helt våken for enda

God morgen. Her på Kreta er både bacon, eggerøre og et par espressoer alt inntatt. Mål om en ny treningsøkt, på tross av at gårsdagens fortsatt sitter i. Ellers får vi se om det blir strand-basseng eller basseng-strand. Ha en fin dag

Last edited:
Mornings fra Grønland. Vanskelig å få lagt seg om kvelden, så da er man trøtt om morgenen... Får bøtte innpå mer kaffe. Værmeldingen ser litt lysere ut for resten av uken, så da blir det kanskje litt godvær for oss som er igjen i byen og bygger landet[emoji3] Ha en fin onsdag!

God dag fra et sted mellom Asker og Lillestrøm, Oslo, heter det her. Ja, her har man allerede bygget landet er par timer. Blant annet har man fylt på beholderen med Nespresso-kapsler, men fikk da kritikk for at jeg bygde skjevt. Det er nå rettet på, slik at det er lik balanse mellom brune, grønne og grå kapsler.

Ellers heldigvis rolig, selv om jeg bestyrer avdelingen alene og jobber en del på en annen, samtidig. Måtte det bare fortsette slik de neste 14 dager, frem til avreise Varna om 14 dager og 4 timer og 5 minutter. Det er en klassiker. God onsdag!

Back