Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Morn fra Gamle Oslo. Fint å kveldsjobbe med litt OL på skjerme på formiddagen.
Sitter å ser på setekartet på A380 FRA-JHB. Har foreløpig et ledig sete ved siden av meg, mens det helt bakerst i flyet er 3-4 rader som er helt grønne. Vurderer å flytte meg bak, men er usikker på om et er lur strategi... Noen som vet?
Uansett - fornøyelig onsdag !
Fant litt mere av slekta hans litt lengre nord på øya:God onsdag fra Filippinene. Befinner seg i øyeblikket på en liten øy med en resort på sørspissen av Cebu. Utrolig rolig fin plass med fine snorkle muligheter og koraller hvor jeg fant Nemo.
Fant litt mere av slekta hans litt lengre nord på øya:
![]()
Kommer du deg over sundet kan du også hilse på avtaren min.
Og her sitter jeg visumfast i tiggerstaden med gråvær, kaputt PC og mobil glemt hjemme. Slike dager trenger jeg ikke flere av.
Ha en god en dere som har vært lure og har kommet seg til bedre deler av verden.
Hadde rad nesten bakerst A og C sist, ledig midtsete begge veier, tror ikke det var helt fult sånn ellers på de bakre rader
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.