• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag ifra Sumilon Island

jameson82

Flysitter
God onsdag fra Filippinene. Befinner seg i øyeblikket på en liten øy med en resort på sørspissen av Cebu. Utrolig rolig fin plass med fine snorkle muligheter og koraller hvor jeg fant Nemo.
Ha en rolig en folkens :p

Morn morn fra skogen. Lite Nemo her, men vi har masse andre saker som skal senkes til havets bunn. Satser på litt spinning på Sats i kveld. Ha en fin dag

Bookingfingeren kriblet og det førte til at min plan om å ikke fly i Februar gikk, på godt Stavanger'sk, i dass. Vedder en hundrings på at flighten i morgen kveld fra OSL blir forsinket, er jo meldt snø :)

Morn fra bartebyen. Hjemme med eldstemann idag etter oppkast igår. Satser på at det bare var igår..... ;) Ha en strålende dag :) :)

God morgen fra et nydelig vær i Beirut. Skulle visst tatt shortsen med likevel, siden det er ca. 15 grader over normalen for årstiden her. Litt jobb i noen timer i dag, så blir det retur i morgen tidlig via FRA.

God morgen fra Lillestrøm...hoster etc på tredje uka, men klart bedre...Skal sjekke inn til KUL i morgen, med bl.a. SQ 777 fra CPH :rolleyes:

Good morgen fra OSL og SK338!
Drar fra gate 16 i dag, og mener å spore ganske bra byggevirksomhet ved gate 14. Kanskje SAS faktisk greier å overholde fristen på innlandslounge? De reklamerer heftig for den med boards på OSL også. Gleder meg!

Morn frå Trønderheimen. Kom meg på jobb, inn ytterdøra og så snudde eg og sette meg på bussen heim igjen. Elektrikaren som eg har venta på i to veker fann det endeleg for godt å dukke opp. Så endeleg blir det litt framgang på kjøkkenfronten!

Ha ein bra dag!

Gonsdag fra Bangkok sentrum. Her drikkes det øl med demonstrasjoner bak seg. Hihi straks retur til Suvarnabhumi

Ja.. Da gikk man på Teppanyakismellen igjen i går.. meget hyggelige klienter som sikkert også hadde en allergisk reaksjon. Ble meget sent, men man rakk neste fire timer søvn før man måtte gjøre nytte for seg igjen.

Tar en feriedag i morgen, så kvelden skal nytes hjemme med mor og to sylferske atlanterhavskrabber som man får kjøpt levende på hjørnet. Disse skal skylles ned med en like crisp Riesling :spin

Nyt

God dag fra Forus,
Her over er det travle tider med prosjektforberedelser til neste fase på feltet.
Mange møter og mye koordineringsarbeide opp mot andre avdelinger.
Det er "gysla gildt" som Rogalendingen sier.
I kveld er det LMS-R Temakveld på Quality Airport Hoetll Stavanger kl19.00.
Tema: Nytt Redningshelikopter. Gratis adgang , kom og hør på prosessen som førte fram til det endelige valget.
Ha en fin dag Forumister.

God morgen fra kontoret

I dag har jeg fått et innfall og gått rimelig høyt ut i banen og veddet med alle Svenske kunder på at Northug vinner 5-mila. Om en Svensk, mot all formodning vinner, kan alle kundene kjøpe til halv pris og få med en pakke skismurning på kjøpet.

Bare sånn for å gjøre søndagen min litt ekstra spennende.

Jauda. Fortsatt fin dag.

Morn fra Gamle Oslo. Fint å kveldsjobbe med litt OL på skjerme på formiddagen.

Sitter å ser på setekartet på A380 FRA-JHB. Har foreløpig et ledig sete ved siden av meg, mens det helt bakerst i flyet er 3-4 rader som er helt grønne. Vurderer å flytte meg bak, men er usikker på om et er lur strategi... Noen som vet?

Uansett - fornøyelig onsdag !

God dag fra Østlandet. To piker sover før vi skal på minnestund etter oldefar etterpå. Hadde blitt litt mye med to jenter i kirken når de egentlig skal sove.

Hadde verdens mest hjelpsomme person i gate da vi dro fra Bgo i dag tidlig. Nytt interiør i en 737-800 var det også. Kan ellers melde om at Hertz har mye bedre bilpark enn Avis på OSL.

God ettermiddag fra Starbucks på ARN. Snart på kollektivtransporten hjem for å pakke om og gjøre seg klar til en tur ytterligere vestover. Ha en fortsatt fin onsdag.

Morn fra Gamle Oslo. Fint å kveldsjobbe med litt OL på skjerme på formiddagen.

Sitter å ser på setekartet på A380 FRA-JHB. Har foreløpig et ledig sete ved siden av meg, mens det helt bakerst i flyet er 3-4 rader som er helt grønne. Vurderer å flytte meg bak, men er usikker på om et er lur strategi... Noen som vet?

Uansett - fornøyelig onsdag !

Hadde rad nesten bakerst A og C sist, ledig midtsete begge veier, tror ikke det var helt fult sånn ellers på de bakre rader

Da var man på plass i Royal Orchid Lounge (eller Silk aner ikke helt) og avventer avgang til Doha. Heldigvis fra gate D3 så det ikke er langt uti gukk. Nødpass FUNKER til Thailand uavhengig av hva norsk politi mener. Verre var det ut i fra KUL tidligere i dag da de hevdet jeg måtte på et kontor en time unna. Tok så frem nummeret til ambassden og ringte dem. Da var det fort andre boller... Heldigvis har TG og Qatar interlineavtale så bagasje kunne sjekkes igjennom og kunne greit hensette sekken hos left luggage på BKK under min snartur til byen. Laptopen ble faktisk ikke stjelt

Men flyplasstransport til BKK kan ta seg en bolle. EKspresstoget går bare hvert 45 minutt og rakk akkurat ikke avgangen så måtte ta det stappfulle lokaltoget i stedet, men kom nå frem tilslutt. Flere ekspresstog ASAP. Skjønner godt de som tar taxi for å si det sånn - gjorde jo det sist uke til/fra Conrad.

God onsdag fra Filippinene. Befinner seg i øyeblikket på en liten øy med en resort på sørspissen av Cebu. Utrolig rolig fin plass med fine snorkle muligheter og koraller hvor jeg fant Nemo.
Fant litt mere av slekta hans litt lengre nord på øya:
IMG_1569.JPG

Kommer du deg over sundet kan du også hilse på avtaren min. ;)

Og her sitter jeg visumfast i tiggerstaden med gråvær, kaputt PC og mobil glemt hjemme. Slike dager trenger jeg ikke flere av.

Ha en god en dere som har vært lure og har kommet seg til bedre deler av verden.

Fant litt mere av slekta hans litt lengre nord på øya:
IMG_1569.JPG

Kommer du deg over sundet kan du også hilse på avtaren min. ;)

Og her sitter jeg visumfast i tiggerstaden med gråvær, kaputt PC og mobil glemt hjemme. Slike dager trenger jeg ikke flere av.

Ha en god en dere som har vært lure og har kommet seg til bedre deler av verden.

Lur med å ha mista passet sitt. Nja tror ikke det. Du er heldig som kun sitter visumfast og ikke noe mer enn det.

Hadde rad nesten bakerst A og C sist, ledig midtsete begge veier, tror ikke det var helt fult sånn ellers på de bakre rader

Ok, takk, da nølte jeg meg til til et G-sete på fjerde bakerste rekke. Så er det bare å håpe. :spin

Back