• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag i regnet

God aften fra 2000. Jeg sier bare MAKAN til medforumister... Kalle hverandre slike stygge ting, dette tok jeg meg nær av... ;) Neida, så ille er det ikke. Det er skikkelig langhelg på gang. SAS turer til Bergen og Stavanger, som gir firedoblet segmenter. Ikkje gale, Stavanger sist helg ga 8 til sammen, pluss 16 denne langhelga og Bergen tur med 8 segmenter neste helg igjen. Det er litt morsomt hvor fort tellende segmenter kommer nå. :) Ha en fin kveld alle sammen! :)

Det er tellende segmenter ja og ikke faktiske segmenter bare så det er klart? :)
Ja nei her på Flyforum kan alt krangles om ja, ekke rart det er krig i verden når det går en kule varmt i asparges diskusjonen. :)

God kveld fra Oslo, vært på middag hos brodern og fått instruks hvordan passe de to kattene hans - han har også som mange andre planer i denne langhelga. Så skal jeg møte en annen bekjent i morgen for å se til hennes katt.
Ha en fin kveld med eller uten katter.

Asparges skal være grønne.

Juhuu! Endelig har jeg fundet nogle grønne-asparges- åndsfæller
i Andreas og Polaris! Jeg bor i det danske HVIDE aspargesbælte, og
i de kommende uger bliver der serveret asparges mange steder.
Og hver gang skal jeg finde en grimasse, der kan passe!

I gamle dage, i daglejernes tid, var produktionen langt større end i
dag, hvor det er hobbyfolk, der dyrker asparges, og
sælger dem i boder ved mange sydfynske veje.

Jeg har aldrig forstået, hvad fascinationen ved hvide asparges er, men
det er nok min fejl.

Anyway, god himmelfartsdag til både hvide og grønne aspargesentusiaster!

Last edited:
Det er tellende segmenter ja og ikke faktiske segmenter bare så det er klart? :)
Ja nei her på Flyforum kan alt krangles om ja, ekke rart det er krig i verden når det går en kule varmt i asparges diskusjonen. :)

God kveld fra Oslo, vært på middag hos brodern og fått instruks hvordan passe de to kattene hans - han har også som mange andre planer i denne langhelga. Så skal jeg møte en annen bekjent i morgen for å se til hennes katt.
Ha en fin kveld med eller uten katter.

Katter og asparges! Ja, det er tellende og ikke faktiske segmenter, greit på en måte, selv om normalitet hadde vært og foretrekke. Jeg foretrekker aspargesen grønn. ;)

Back