• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag i regnet

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra Hvalstad. Forsøket på å innstallere et litt mer skikkelig hjemmekontor feilet, da jeg stod der uten kabel som passet inn i skjermen. Så da blir det laptop i dag også....og en tur innom kontoret og IT i morgen. I kveld tas turen opp til favelaen til Sud for å løpe med en kamerat. Ha en fin dag

God formiddag fra Røros. Her er det kontorkontorering i hele dag med god avstand, rene flater - smittevern satt i fokus. Kvelden byr på thai-mat fra en campingvogn - bare for å bryte opp litt i kostholdet. Ha en bra dag der du er.

God morgen fra hjemmekontoret. Her har det vært litt mailing og aktivt smittevern siden resten fremdeles putrer i henholdsvis skuff og høye.

Jeg får drikke litt kaffe og maile videre.

Ha en fjong dag

Morn fra hjemmekontoret, mine private skjermer er både bedre og større enn hva vi får av arbeidsgiver så her er det egentlig bare velstand. Har dog nasket med meg en kontorstol fra jobb allerede i våres. Med de mengder regn som er om dagen, og sesongen som er på vei så burde jeg nok skaffe meg noe mer egnet fottøy enn sneakers. Kanskje man får slenge på et par skjermer på sykkelen og pedalere til Storsenteret eller Bekkestua for å se om de har noe egnet, så får man beveget seg litt også

God ettermiddag fra et solfylt hjemmekontor. FIn svømmetur i dag tidlig og allerede oppe i 7000 meter denn uken, da går jeg akkurat i null med en halv pose potetgull og to glass vin til kvelds.

Fun fact.. Tre boller med rosiner har mer kalorier enn du forbrenner på 2000 meter crawl - tygg på den.

God værdag; fare for flom, jordskred, vindkast og store mengder nedbør - høst i Bergen. Hadde nedbøren kommet på østlandet hadde uværet for navn ;)

Klar for badminton i kveld, fin aktivitet uten nærkontakt. Spent på om turene mine nordover blir noe av neste uke, er ganske lei hjemmekontor som man i all hovedsak har hatt siden 12. mars. Takk og pris for PS4.

Back